Kaupunkiin vähän aikaa sitten muuttaneelle paikkakunnan yöelämä on vielä uutta eli haluaisin kuulla mielipiteitä. Missä jengi käy? Ntistä löytyi starlight, mutta onko se vaan teinipaikka? Hämeenkadulla on ainakin Iskelmäbaari ( 35?). Olutbaareja tuntuu olevan tarpeeksi. MIllaisia kokemuksia?
Riihimäen yöelämä ja baarit
20
6239
Vastaukset
- Kantahämeen parhaat
Mi Casa petsamonkadulla saattaa olla paras.
- sieltä saanut
Eikö Mi Casa ole ihan nuorten discopaikka?? Ennen kun oli Petsamonhovi, niin silloin kävi vanhempaa porukkaa, ihan hesasta asti! Oli etelä-suomen kovin "lihatiski"
- haju-eki
mara?
- yökkönen
starlightis paras meno, bilettäjii ikään katsomatta, hyvä deejii. iskelmäs karaokee 35 . perjantaisin kylä hiljanen
- karutotuus
Älä nyt naurata!! Starlightiin mennään ainoastaan jos muut baarit on kiinni! Ei sielä käy kukaan kun omistaja on täys mulkku ja valitettavasti paikan Dj ja biisien miksaukset täyttä sontaa!
- höhöhöö
karutotuus kirjoitti:
Älä nyt naurata!! Starlightiin mennään ainoastaan jos muut baarit on kiinni! Ei sielä käy kukaan kun omistaja on täys mulkku ja valitettavasti paikan Dj ja biisien miksaukset täyttä sontaa!
ookkeee... eli kaikki muut paikat on perjantaisin ja lauantaisin kiinni.. :DDDD
- Ulkopaikkakuntalaine
karutotuus kirjoitti:
Kukaan ei käy mut kaikki muut paikat on kiinni ? Ihmeellinen Riihimäki
- asfw2
Samat jumputukset soi starlightis joka kerta ja bilettäjät on kyllä alle 25v pääsääntösesti.
- Kehän ulkopuolella
Eihä kukaan oikeesti käy starlightissä käytii lauantaina ja paska mesta! Tuolla iskemäbaaris on kyllä varmaa eteläisen suomen paras DJ. Käytii sielläkin lauantaina ekaa kertaa ja meno oli ku olis ollu jossai etelän mestas ku DJ oikeesti huuteli välillä mikkiin ja soitti mitä haluttiin ja aivan laidasta laitaan. luulin kun mentiin että oli joku ikäloppujen tanssipaikka mutta oliki ihan kaikkea muuta. Tänään pääseekin Hullunporon tuohusta nauttiin pohjoiseen!!
- huuhaa
Itse yhdyn edellisiin eli starlightiin ei kannata edes mennä käymään. Meininki on huonoa ja mikä viimeksi itse tuli todettua niin todellinen teinihelvetti. Asiakaspalvelussa ei ole kehumista, sekä väkeä heitetään ulos mitä mielenkiintoisimmista syistä että jaellaan porttikieltoja. Toiminta siis erittäin mielenkiintoista. Juomapuolessakaan ei
kehumista ole ja monet eivät kyseisessä baarissa muuhun koske kuin pullotuotteisiin, koska juomissa on ollut vikaa ja "juomamyrkytys" epäilyitä on ollut. Itse sanoisin että Graniitti ja Iskelmä ovat ne mihin kannattaa suunnata. Kummassakin väkeä riittää ja meno on hyvää. Sekä kummassakin soi hyvä musiikki ja on hyvät dj.t. Sekä kummassakin ikä haarukka on laaja.
- UusiRiihimäellä
Kiitos vaan vinkeistä, täytyy suunnata ainakin Iskelmään ja sitten Graniittiin (josta en edes tiennyt). Ilmeisesti monet suuntaa Hyvinkään menomestoihinkin..
- allnight
Itse olen Riihimäeltä, mutta yöelämän vietän mielelläni Hyvinkäällä. Junat kulkee hyvin. Amarilloa suosittelen :)
- ölkueub
allnight kirjoitti:
Itse olen Riihimäeltä, mutta yöelämän vietän mielelläni Hyvinkäällä. Junat kulkee hyvin. Amarilloa suosittelen :)
Ja taidat käydä ABC.llä syömässäkin...
- Räkäriksu
Koko riihimäki on perseestä ja syvältä!Ruma kylä ja rumat ihmiset.Hankkikaan koti jostain muualta, hyi helvetti mitä paskaa!
- I_hate_Kanne_Jataja
Öööööö....... Miten se muutto ihmisten kauneutta parantaisi.
Ainoa asia joka tulee mieleen on se että kun ihmiset ympärillä rumentuu
niin muuttajasta tulee keskimäärin kauniinpi.
- tinni91
Onx graniitissa viel se läski dj ?
- hyvinkää
Iskelmässä soi mielestäni hirveetä humppaa, joskus harvoin saattaa tulla jotain nykyajan hittejä. Lisäksi väki tuntuu siellä suurimmaksi osaksi olevan 30v
Graniitissa ainakin ennen soi pelkkää 90-luvun paskamusiikkia. Lisäksi dj ei ikinä soittanut toivebiisejä. Asiakaspalvelusta jäi kyllä muuten ihan positiiviset kokemukset. Ainakin ennen sinne kannatti suunnata la iltana, kun siellä on enemmän väkeä.
Sealife oli ennen ihan kiva paikka, mutta sitten teinit valtasivat sen ja en suosittele kyseistä paikkaa, kun 18-19v vuotiaille.
Eli suosittelen kyllä mielummin suuntaamista vähintään Hyvinkäälle - toinen uusi
Aloittajan olis kannattanu antaa vähän ikähaarukkaa.. itsekin olen uusi rixulainen, ikää kohta 50 ja olisi myös mukava tietää, missä tämän ikäluokan ihmiset iltojaan viettää, pe tai la iltoja lähinnä. En kaipaa mitään alkoholin kanssa läträämistä, mutta hyvää musiikkia ja rentoa tunnelmaa.
- nuohooja
Kannattaa mennä rityyn tai sitte harkita kaupungin vaihtoa! (Suosittelen jälkimmäistä)
- jyyst
sherif saloon Launonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070