Toyota Auris tuli kuitenkin kakkoseksi parivertailussa KIA ceed'iä vastaan kerran.
Miksi Toyotaa ei arvosteta missään?
44
253
Vastaukset
no kai siinä vain on sellainen ns kauppias-juttu.Ehkei niin arvostettu(lue en sano merkkiä)että kun on tän vuotinen ja tällä koneella plaabaa....
- 1 2 3
Luojan lykky ei ollu tripla-testi ois jääny viimeseks.
- arka totuus ala osss
Kyllä vaarit 65 v. arvostavat kovin Toyotaa. He vaihtoivat aikanaan Mossensa Toyotaan ja ihme kumma se tuntui paremmalta ja siihen sitä jämähdettiin loppuiäksi.
- kapitalisti
Toyota on maailman myydyin. Mikä oli Mossen sijoitus aikanaan?
Eihän sinusta silloin ollut kuin pilke kommari-isäsi silmäkulmassa.
Kysyppä häneltä:Vaihtuiko Mosse Ladaan vai Skodaan. Oliko
Trabant tai Warre jossain välissä? - Arvostus kohdallaan
kapitalisti kirjoitti:
Toyota on maailman myydyin. Mikä oli Mossen sijoitus aikanaan?
Eihän sinusta silloin ollut kuin pilke kommari-isäsi silmäkulmassa.
Kysyppä häneltä:Vaihtuiko Mosse Ladaan vai Skodaan. Oliko
Trabant tai Warre jossain välissä?Toyota on maailman arvokkain autobrändi,jos aloittaja ei satu
jostain syystä tietämään. Että se siitä arvostuksesta - Älä naurata
Arvostus kohdallaan kirjoitti:
Toyota on maailman arvokkain autobrändi,jos aloittaja ei satu
jostain syystä tietämään. Että se siitä arvostuksestaNo ei todellakaan ole kuin höperötutkimuksissa. Kunnollisissa tutkimuksissa hyvä jos mahtuu kahdenkymmenen merkin joukkoon.
- Faktaa väliin
kapitalisti kirjoitti:
Toyota on maailman myydyin. Mikä oli Mossen sijoitus aikanaan?
Eihän sinusta silloin ollut kuin pilke kommari-isäsi silmäkulmassa.
Kysyppä häneltä:Vaihtuiko Mosse Ladaan vai Skodaan. Oliko
Trabant tai Warre jossain välissä?Ford on maailman myydyin auto.
Mosse ja Toyota ovat samantasoisia autoja ja samat ihmisethän niillä ajavat. - juspeggi
Arvostus kohdallaan kirjoitti:
Toyota on maailman arvokkain autobrändi,jos aloittaja ei satu
jostain syystä tietämään. Että se siitä arvostuksestaNiin meillä, niin kaikissa maailman maissa on varakkaat useimmiten älykkäät ja suurempi tyhmempi suorittava ryhmä. Nämä varakkaat ajavat hyvillä autoilla, heitä usein kateelliset Pettereiksikin kutsuvat ja juuri he työllistävät tätä suurempaa yksinkertaisten ryhmää ja maksaa sen verran, että terot saavat hommattua kulkupelin tosin luonnollisesti huonomman ja mitättömän näköisen siitä syystä, kun kaikilla teroilla samanlainen niin niillä säilyy sopu. Mikä on patruunan naureskellessa kun tero painaa hommia niska limassa voidakseen maksaa kulkineensa osamaksuerät patruunan veljelle. Näin patruuna veljineen rikastuu entistä enemmän,mutta entä tero, no.......
- Siis meidän
Älä naurata kirjoitti:
No ei todellakaan ole kuin höperötutkimuksissa. Kunnollisissa tutkimuksissa hyvä jos mahtuu kahdenkymmenen merkin joukkoon.
poikienvälisissä kunnollisissa tutkimuksissa.
- eläkeläinen
Eipäs arvostakaan. Vaikka aikoinaan omistinkin Toyotiakin, ostin nyt eläkkeellä uuden Citroen Tourer automaatin. Hyvien kokemusten perusteella jo toisen samanlaisen. Tai kyllä väri vaihtui.
- Moninkertainen_vaari
Enpä sitten ole ainoa. Minäkin olen eläkkeellä, ja ajanut viime syksystä saakka samanlaisella C5:lla, dieselilllä. Kilometrit karttuu, ja kuski pysyy tyytyväisenä. Tämä on muuten jo kolmas saman merkkinen putkeen. Avensis jäi ensimmäiseen ja viimeiseen.
- Pikkupojan
Älä naurata kirjoitti:
No ei todellakaan ole kuin höperötutkimuksissa. Kunnollisissa tutkimuksissa hyvä jos mahtuu kahdenkymmenen merkin joukkoon.
juttuja tämäkin. Kerropas poju meille pari esimerkkiä kunnollisesta ja höperötutkimuksesta.
- Auto missä muutkin
Hyvä auto mutta mainetta on murentanut useat takaisinkutsut ja niin edelleen. myöskin laatu on ehkä huonontunut viimeisten 10 vuoden sisään t:mutupuhe
- Hyvä vaan kun
Toyota on ottanut sellaisen linjan tuotteidensa laatuun että autoja parannetaan avoimesti kun keksitään jotain parannettavaa. Autojen laatu säilyy korkeana vaikka valmistuksen siirtyminen Eurooppaan laskeekin toisaalta ja vääjäämättä Toyotan mainetta hyvin tehtynä autona. Eurooppalainen komponenttien ja kokoonpanon laatu ei täytä tiukkoja japanilaisia standardeja. Jos Toyota tekisi Vw-konsernilaatua, se olisi harakirien paikka koko johtoportaalle ja tuskin sellaista häpeää kestettäisiin kokoonpanolinjoillakaan.
- Takasarkeen
Hyvä vaan kun kirjoitti:
Toyota on ottanut sellaisen linjan tuotteidensa laatuun että autoja parannetaan avoimesti kun keksitään jotain parannettavaa. Autojen laatu säilyy korkeana vaikka valmistuksen siirtyminen Eurooppaan laskeekin toisaalta ja vääjäämättä Toyotan mainetta hyvin tehtynä autona. Eurooppalainen komponenttien ja kokoonpanon laatu ei täytä tiukkoja japanilaisia standardeja. Jos Toyota tekisi Vw-konsernilaatua, se olisi harakirien paikka koko johtoportaalle ja tuskin sellaista häpeää kestettäisiin kokoonpanolinjoillakaan.
Se vain on surkeaa kun eivät toteudu sitten nuo tavoitteet. Jälkikäteen parsitaan laatua kaikensorttisilla takaisinkutsuilla ja selittelyillä.
- jagge
Enpä nyt aivan noin rohkeaa lausuntoa antais tojosta.
- SESEsei
Kyllä sitä arvostettaan. Onhan Tojo maailman suurin. Siinä sitä onkin miettimistä.
- oikaisu...
VW on maailman suurin autojen valmistaja.
- viimeinenvwmeillä
oikaisu... kirjoitti:
VW on maailman suurin autojen valmistaja.
Outoa etteivät ovien lukot toimi vieläkään, oppipoikia ovat
- nähtyä
Shittiä ettei tojoa arvosteta missään. Kyllä kaikki hajottamot on niitä täys.
- kiertoliikettä
kertakäyttökama kiertää äkäseen paalaamoon
- Passot
Ominaisuuksiinsa, käyttökustannuksiinsa nähden vakavasti ylihintaisia. Laatututkimuksissa on helppo loistaa sotaratsuilla modernia mutta haavoittuvaista tekniikkaa vastaan. Autojen kestoikä on rajallinen. Useimmat uuden ostaneet hylkäävät autonsa viimeistään 10 vuoden iässä. Tilanne laatuvertailuissa on kuin verrattaisiin höyryveturin kestoa uusimpaan sähköraitsikkaan. Pelksätään kestoa ja vikojen vähälukuisuutta vertaillessa höyryveturi on ylivoimainen. Vaikka vaatii huoltoa ja tankkausta lyhyin välein.
Samankaltaisia vertailuita on muilla elämänalueilla esim kun vertaillaan talojen sähkönkulutuksia, mutta sivuutetaan vaikuttavat tekijät kuten asukasmäärä, halkojen menekki yms.- surkea tekniikka
Ei pitäisi olla ylivoimaista kehitellä venymätön jakoketju kunnollisella
kiristimellä ja toimiva vaihdelaatikko. Mitä modernia se pitää sisällään? - sinäpä_sen_sanoit
surkea tekniikka kirjoitti:
Ei pitäisi olla ylivoimaista kehitellä venymätön jakoketju kunnollisella
kiristimellä ja toimiva vaihdelaatikko. Mitä modernia se pitää sisällään?Ei pitäisi olla ylivoimaista kehitellä turbomoottori, jota ei tarvitse uusia 150 tkm välein...
- TROLLIT HIRTEEN
Olipa TAAS aloitus teksti! Aivan kusippän tekemiä nuo JATKUVAT trollaukset.
- vekku 2
Miten verenpaineet ? Kirjitusvihe tejo avautu oikee isoin kirjaimin, kyllä me nyt suorastaan täristään pelosta. Osaatko tero laskea kymmeneen, jos osaat, niin varmasti pystyt itse ratkaisemaan montako inkkaria sinulta on pudonnut kanootista.
- Nouseeko hissi?
vekku 2 kirjoitti:
Miten verenpaineet ? Kirjitusvihe tejo avautu oikee isoin kirjaimin, kyllä me nyt suorastaan täristään pelosta. Osaatko tero laskea kymmeneen, jos osaat, niin varmasti pystyt itse ratkaisemaan montako inkkaria sinulta on pudonnut kanootista.
Onko kirjoitusvirhe liian monimutkainen sana sinulle?
- kyllä arvostetaan
Ugandassakin Tojon markkinaosuus peräti 45%.
- bulabula
no mene sinä ugandalaisilta neuvoa kysymään
- tojonarvostusnolla
Täälläkään ei arvosteta
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13420965 - jsfklsdjflsdjglsdf
Viimeiset kunnon Toyotat olivat mielestäni Corolla 1992-97 ja Carina E. Sitten alkoi liika halpuuttaminen, esim. se karmea sammakonsilmä-Corolla oli rumuudessaan kauhea järkytys siistiin edelliskorimalliin verrattuna. Mulkosilmäcorollan sisustuskin oli halvan-heppoisen-huteran muovinen ja tylsä. Sama koski Avensista. Samaan aikaan ilmestyi vielä ensimmäinen Yaris, mittaristo keskellä kojetaulua ja muutenkin kauhea kanakoppi. Eipä ole niistä ajoista lähtien Toyota suuremmin kiinnostanut.
No ensimmäinen Auris oli melko asiallisen näköinen auto, samoin Yaris 2011-2013, nykyinen Yaris ja erityisesti Aygo ovat vielä mulkosilmä-Corollaakin rumempia mikä on kyllä jo vaativa suoritus!!- Muut_valmistajat
tulevat kopioimaan jonossa maailman ykkösmerkin muotoilua. Tämä on niin nähty.
- sesynkistää
Muut_valmistajat kirjoitti:
tulevat kopioimaan jonossa maailman ykkösmerkin muotoilua. Tämä on niin nähty.
Se ykkösmerkki ei vaan ole Tojo.
- rikastaja
Japanilainen laatu on todella luokatonta. Suomitero on sen verran urpo että uskoo lipeviä tojokauppiata.
- KuinkaSenSanoo
Avensis otti parivertailussa Hyundain i40-mallilta pataan. Että vähän joka kokoluokassa on tullut korealaisia vastaa tapellessa palkintokorokesija. Kuten Tojotero asian esittäisi.
- BravoToyota
Eihän toinen sija ole mitenkään huono.
- rupusarjassa
Täällä on jo 13. sija. Ei Tojoteron mielestä aivan huono sekään?
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288549209156.html - mitäsanookortti
rupusarjassa kirjoitti:
Täällä on jo 13. sija. Ei Tojoteron mielestä aivan huono sekään?
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288549209156.htmlEikös Tojon GT jäänyt TM:n talvitestissä vihoviimeiseksi? Yleensä valmistajat tekevät sporttimallinsa ikään kuin käyntikorteiksi laadusta ja osaamisesta. Käyntikortti näyttäisi nyt kertovan että hännänhuippuja ollaan.
- itäritsatojo
mitäsanookortti kirjoitti:
Eikös Tojon GT jäänyt TM:n talvitestissä vihoviimeiseksi? Yleensä valmistajat tekevät sporttimallinsa ikään kuin käyntikorteiksi laadusta ja osaamisesta. Käyntikortti näyttäisi nyt kertovan että hännänhuippuja ollaan.
Tojo on itäritsa.
- Anonyymi
Kuka tuommoista rimpulaa arvostaisi?
- Anonyymi
Tojo aina viimeinen.
- Anonyymi
Miksipä arvostettaisiin?
- Anonyymi
Aina käy näin.
- Anonyymi
Oho, tojota parivertailun kakkonen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat
Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi1791418Mietin sinua nainen
Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten55942Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta
Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa63731Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin
Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi51667Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.32645- 81641
Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun110624- 36614
- 64588
Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan
Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e303587