kun mä en maksanu tämän vuoden jäsenmaksua, enkä muutenkaa oo enää kauheesti ollu misään jutuissa mukana, niin onko nyt automaattisesti niin, etten enää kuulu partioon???
Mitä jos haluankin vaikka tammikuusta tai jonakin muuna vuonna jatkaa partioita, pitääkö mun maksaa edellisten vuosien jäsenmaksut (kun enhän ole ilmoittamut minnekään mitään!), vai miten toimia??
Kiitti!!! =)
KERTOKAAHAN
aada
1
535
Vastaukset 1
- pave
se menee sillee...et jos et maksa niin sinut poistetaan jäsenrekisteristä...mutta jos kuitenkin haluat liittyä partioon niin puhu lippukunnanjohtajalle...ja EI sinun ei tarvitse maksaa edellisten vuosien maksuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j851303- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga78817Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden247731Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80602Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35601- 46585
- 37532
- 25522
- 28517