Viestiketju roikkuu monella sivulla

mistä johtuu?

Ainakin kotimaiset julkkisjuorut palstalla, missä on vilkas keskustelu, on seuravanlainen ilmiö:

Nostettu viestiketju, sen lisäksi, että se nousee ylimmäksi, jää sekä tokasivulle että vielä kolmannellekin näkyviin ilman sitä ketjun nostanutta viestiä. Siis mistä tämmöinen on tullut ja mistä se johtuu? Sama aloitus näkyy usealla sivulla.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Täytyy tunnustaa

        että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
        Ikävä
        121
        1589
      2. jos saat yhden

        Toiveen esittää niin mikä olisi
        Ikävä
        99
        1171
      3. Huomenta päivää

        Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
        Ikävä
        200
        1066
      4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

        Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
        Suomalaiset julkkikset
        6
        976
      5. Vanhempi mies

        Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
        Ikävä
        54
        861
      6. Anna anteeksi

        Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
        Ikävä
        78
        793
      7. Aika haavat parantaa

        Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
        Ikävä
        171
        774
      8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

        Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
        Ikävä
        96
        753
      9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

        HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
        Hallitus
        44
        750
      10. Tänään kun näin sinut

        olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
        Ikävä
        51
        741
      Aihe