Luottamus puuttuu

Yhden miehen nainen

Olen ollut mieheni kanssa melkein 2vuotta yhdessä ja yli puolivuotta kihloissa, silti en vieläkään täysin pysty luottamaan häneen. Edellisessä suhteessaan hän petti, minkä kerkesi. Meidänkin suhteemme alussa hän oli aina baarissa jos jonkin typyn kimpussa ja jopa ystäväni uudenvuoden pippaloissa hän yritti kahta ystävääni yhtä aikaa, vaikka itse olin läsnä. Tuolloin pistin tuoreen suhteemme poikki, mutta noin viikon päästä tapahtuneesta palasimme yhteen. Siitä lähtien hän ei ole edes katsonut muita naisia, sillä tiedän että hän haluaa ja rakstaa palavasti vain ja ainoastaan minua. Hän on kasvanut suhteemme alkuajoista paljon ja hän on myös jaksanut katua tekojaan. Silti vielä 2 vuoden jälkeenkään en luota häneeen ja se rasittaa suhdettamme pahasti.
Mieheni on tällä hetkellä intissä ja pääsee sieltä tammikuussa, jolloin he lähtevät inttijätkien kanssa tj-risteilylle. Meillä on jo kuukauden päivät ollut hirveät tappelut asiasta, koska en halua päästää häntä laivalle ilman minua. Mielikuvitukseni saa minut hulluksi, jos jään yksin kotiin kun hän lähtee juhlimaan. Mikä neuvoksi???

8

1917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorkki

      Vakavasti tuota juttua...Äijäsi menee jos on mennäkseen ja sille ei vaan voi toinen mitään...Toista ihmistä ei nääs voi koskaan omistaa. Se täytyy pitää mielessä.

    • rakastunu_88

      jos se on sulle uskollinen niin sinun pitää uskoa häntä..:) eli siis anna hänen mennä risteilylle. nimittäin luulen ettei se jätkä enää petä jos on kerta katunut tekojaa ja ollu jo sulle 2vuotta uskollinen..elikä luota häneen!!

    • Nimittäin jos et luota mieheesi. Kypsän ja hyvän parisuhteen ehdoton edellytys on nimenomaan luottamus. Kun molemmat luottaa toisiinsa niin ei pikkujouluihin tai esim. risteilylle kaveriporukan kanssa lähtemiseen ole mitään esteitä. Eihän me omisteta sitä tyttö- tai poikaystävää.
      Kyllä se vaan tekee suhteelle hyvää kun kumpikin pitää välillä hauskaa ihan ilman sitä omaa puolisoa. Vaikea tulee semmoinen suhde olemaan jossa ei ole molemmin puolin täyttä luottamusta siihen omaan rakkaaseen.

      • jore

        Mieshän on suorittaja,ja varmaan tilaisuuden tullen käy vieraissa jos on tarpeeksi tyypillä testosteronia kehossa.Kaikilla ei oo samanlaiset halut.Jos noin vähän aikaa ootte olleet yhdessä ja mies katselee muita on kaksi vaihtoehtoa.Joko jätät hänet tai tyydyt siihen että hän tulee jatkossa pettämään sinua.PS.En tarkoittanut sitä että kaikki supertestoreilla varustetut pettää.


    • Pena

      Moro!
      En halua mitenkään ilkeillä, mutta tuntuu siltä, että teidän suhteen ongelma olet SINÄ. Oletko ikinä miettinyt, mihin tämä teidän suhteenne on menossa? Poika on ollut uskollinen kaksi vuotta, mutta sinä et luota häneen menneisyytensä takia. Onko siinä mitään järkeä?! Jos et yksinkertaisesti pysty luottamaan kyseiseen henkilöön, olisiko aika miettiä, pystytkö ikinä luottamaan? Nyt sinun todellakin kannattaa tehdä niin, koska käytöksesi todennäköisesti ajaa poikaa toisen naisen syliin: Jos et muutenkaan luota, miksi ei mennä ja pettää?

      Koko asia, koko suhteenne, on nyt kiinni sinusta. En usko, että parhaat henkilöt sinua neuvomaan löytyvät täältä keskustelupalstalta, koska kukaan ei tunne teidän tilannetta. Tämä sinun tulee hoitaa yksin, miettiä ja pohtia suhdettanne, ja kysyä neuvoa läheisiltäsi, jos neuvoja kaipaat.

      Koeta pärjätä ja hyvää joulunodotusta!

    • Heitetty

      Heitä Mäjelle tuollainen ukko. Jos hän suhteen alusta asti on yrittänyt kaataa muita naisia, on ihan varma että suhteenne arkipäiväistyessä hän niin myös tekee! Mikä teitä naisia vaivaa kun te LUULETTE ETTÄ JOLLAIN SUURELLA RAKKAUDELLA SATTE MEITÄ MIEHIÄ MUUTTUMAN! Ei me muututa. Jos suhteen alussa mies jo katselee muita, ei ellainen suhde kestä. Paskapuhetta että me miehet muka kasvaisimme suhteeseen!

      • tlh

        öö... eihän se ole tarkoitustaan, että nainen tai kukaan muukaan sais ketään muuttumaan. Ihminen muuttuu omasta halustaan, jos on muuttuakseen. Eikä se nyt ainakaan ole se naisen suuri rakkaus miestä kohtaan, joka sitä miestä muuttais, vaan se taitaa olla se miehen suuri rakkaus sitä naista kohtaan, joka sen miehen sitten muuttaa...

        Koskaan kuullut sanontaa "virheistä oppii"?


      • Keiju

        Jos tarkotit oikeesti tota mitä kirjotit niin oon ylpeä susta, mutta jos toi oli vaan jotain tekopyhää paskanjauhamista niin ikävä juttu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe