Garmin vivofit synkronointi

Vivofit

Onko muilla ongelmia Garmin vivofit-aktiivisuusrannekkeen synkronoinnissa? Aluksi toimii hienosti päivän tai pari, mutta sitten ei jaksakaan pyörittää synkronointia läpi tms ja yhteys katkeaa. Vain pitkä tovi uudelleenparittamisen ja sovelluksen uudelleenasentamisen ym kanssa saattaa raitkaista ongelman. Esimerkiksi eilen synkronoi hienosti, tänään päivällä oli ongelma ja takkusin systeemin toimimaan taas. Nyt illalla synkronointi ei taaskaan toimi ja ottaa jo hermoon tämä säätäminen. Sama ongelma on minulla ja kolmella muulla lähipiirin käyttäjällä. Minä käytän Garmin Connectin mobiilisovellusta ja kaksi muuta pyörittää ohjelmaa tietokoneen kautta.

En löytänyt googlettamalla muita ketjuja aiheesta. Onko jollain ratkaisu tähän ongelmaan ja kärsiikö yhteysongelmista muut?

Bluetoothin laitan päälle vain tarvittaessa. Se ei ole jatkuvasti päällä. Puhelin on Samsung eli Android appi käytössä. Vian ei pitäisi olla puhelimessa, kun sama ongelma on tietokoneen kanssa, joka käyttää Garminin omaa yhdisyspalikkaa USB:n kautta.

54

6967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maisa**

      Minulla on aivan sama ongelma, kolmeen päivään en saanut synkronoitua ranneketta puhelimen kans. Pari päivää minullakin pelasi ihan hyvin.

    • Ipadair

      Sama tauti täällä ipadin kanssa. Täytyy varmaan palauttaa tuo laite.

      • Tosivihainen

        Paritus uuteen 1 T6 ei onnistu? Hermot menee tällaisen romun kanssa. On Vivofit 4 .


      • Anonyymi
        Tosivihainen kirjoitti:

        Paritus uuteen 1 T6 ei onnistu? Hermot menee tällaisen romun kanssa. On Vivofit 4 .

        Hermot menee Garminin kanssa viomat3.Ei ilonpäivää ,aina jotain. Kuntoni,verenpaineeni paranee unohdan Garminin nyt.


    • Gazur

      Mulla on sama ongelma. Luulin mun rannekkeessa oli joku vika, ja sain ostospaikallta numero johon sain soittaa. Soitin alkuviikosta kun ranneke ei saa synkronisoitua. Ja niillä on joku vika siellä päässä, ja he yrittävät selvittää sitä ongelma, että yritä uudelleen loppuviikosta. Mutta se ei vielä toimi. Kiva kun myy tälläista ja sitten se ei toimi.

    • oopee1975

      Minä päivitin Lollipopin käyttöjärjestelmäksi, enkä ole sen jälkeen saanut synkronoitua.. Laittakaa ihmeessä, jos keksitte kuinka saisi uudestaan yhteyden..

    • elisaaaa

      Mikäs muilla nykyinen tilanne? Ostin vivofit 2:n ja aluksi toimi hyvin, mutta nyt onnistuu synkronoida ehkä joka toinen päivä..rasittavaa! Koneella kun synkronoi niin ilmoittaa kyllä, että synkronointi onnistuu, mutta tiedot ei silti päivity Garmin Connectiin.

    • Tetetetsu

      Onkohan siellä päässä sit taas menossa jotain, kun tänään en ole saanut synkronoitua. Vai onko tämä oikeesti näin kämänen laite? Itelläni tää on ollut nyt pari viikkoa ja välistä ain ei haluu toimia.

    • HHPu

      Mulla viimeisin synkronointi onnistui 16.6. Ei toimi. En kyllä suosittele tämän laitteen hankkimista.

    • Garminko

      Todella ärsyttävää! Viikkoon ei tapahtunut mtn, yhtäkkiä toimi päivän ja nyt ei taas.

    • terolehtola

      Eilen ostin Vivofit 2.n ja toimi yhden synkkauksen verran... siihen se sitten jäikin... :( ehdin yhdistää sen iphonen kanssa mut nyt ei esim tietokone löydä koko laitetta...

    • Karssu72

      Minulla myös ongelmia synkronoinnin kanssa. Useimmiten toimii hienosti, mutta välillä ei ollenkaan. Synkkaan tietokoneen kanssa. Tällä viikolla ma onnistui hienosti, mut sen jälkeen ei ole onnistunut ollenkaan. Ärsyttävää!

    • gerppeles

      Itsellä tähän päivään asti toiminut muutaman kuukauden hyvin. Tänään ei synkronoidu millään, ei tabletilla ei tietokoneella...

    • joonashytönen

      Myös täällä probleemana on synkronoinnin toimimattomuus,hieman harmittaa. kun viikon kuntokurssi takana ja laite ei toimi taas. Ongelma ollut aiemminkin mutta välillä toiminut hyvin,,,,,

      • harmistunut

        Minulla tänään sama ongelma. Pitäisi varmaan palauttaa laite, kun juuri ostin sen. Mikähän olisi toimiva ranneke?


    • Ongelma

      Mulle tuli eilen ilmoitus sähköpostiin, että niillä oli joku päivitys viime yönä klo 4-6 enkä sen jälkeen ole tänään saanut kertaakaan synkronointia onnistumaan. Laite käytössä nyt toista kuukautta ja tämä ongelma nyt ensimmäisen kerran. Käytössä vain puhelimen kanssa joka Samsung.

    • kaikkeaonkokeiltu

      Täällä kans sama ongelma! Viime yönä n. klo 2 sain viimeksi synkronoituu, ja sen koomin ei ole onnistunut. Muutenkin noin 2kk ollut käytössä, ja välillä toimii ja välillä ei. Todella turhauttavaa, kun ei mikään halpa ostos sinänsä ollut. En kyllä suosittele kenellekkään tuota laitetta!

    • turhiaovat

      Eikä tällaisilla tee oikein mitään..

    • Ongelma

      Tänä aamuna toimii taas kuten ennenkin. Itse suosittelen kyllä tätä laitetta. Vielä kun yhdistää MFP:ään niin on mukava apuväline pienelle painonpudotukselle.

    • Tyhmäkaipaaapua

      Ehkä käyttäjässä on tällä kertaa vikaa, mutta osaako kukaan neuvoa, miten pystyy uudelleen pariliittämään? Kaikissa ohjeissa lukee, että pitää painaa nappulaa, mutta sieltä ei löydy kuin kellonajat yms, jos pitää pohjassa niin sitten sync.

      • 654321

        Olikohan niin että pitää pitää nappulaa pitempään pohjassa niin alkaa pariliitos (lyhyellä painalluksella tulee päivämäärä, pitemmällä sync, vielä pitemmällä pair).
        Itsellä toiminut vivofit1 synkronointi hyvin (puhelin samsung s3, vanhempi vaaleapohjainen garminin mobiilisovellus - en ole uskaltanut paivittää siihen mustapohjaiseen kun tämä toimii).
        Toisen vivofit1/antsticin kanssa ollut nyt ongelmia kun tietokoneeseen joutui asentamaan win7 uudelleen. Ei löydä enää antstickkia ollenkaan (ajurit ilmeisesti hukassa, eikä löydä niitä netistä - eikä löydy enää garminin sivuiltakaan että pääsisi käsin asentamaan). On jäänyt siihen vivofittiin kesäaika päälle - pystyykö aikaa vaihtamaan mitenkään käsin? Onko ideoita, miten antsticin saa toimimaan kun ei tietokone osaa itse/automaattisesti asentaa.


      • helpottunut

        Kiitos! Näinhän se menikin :) Valitettavasti minä en osaa sinua auttaa :(


    • Välineurheilija123

      Täällä sama ongelma Samsungin ja Vivofit2:n kanssa. Pari päivää sitten toimi. Enää ei saa pariliitosta tehtyä, vaikka kaikki on poistettu ja ladattuuä uudelleen. Hermo menee.

    • Kaarina123

      Mulla myös synkronoinnin kanssa ongelmia. Toimi hienosti ruunsaan kuukauden, mutta tänään ei saa lainkaan onnistumaan.

    • Katarina78

      Ostin tänään Garmin VivoActiven ja en saa synkattua sitten millään puhelimen kanssa, any ideas, tips, anything?

    • JuhaSamuel

      Kaikilla sama ongelma. Minäkin ilmoittaudun joukkoon.

      • 0654321

        Itsellä toiminut vivofit 1 synkronointi ongelmitta puhelimeen. Muutaman viikon välein synkkaan. Ei haitannut vaikka puhelin vaihtui samsung S3.sta J5.een (tuli tässä vaan väkisin se uudempi mustapohjainen sovellus - pidin enemmän vanhasta valkopohjaisesta). Muutaman minuutin kestää synkkaus enkä anna puhelimen näytön sammua sinä aikana (joskus, kuten viimeksi, lataa ilmeisesti jotain rannekkeeseen päin kun synkan lopussa rannekkeen näytössä laskee numerot hitaasti 100->0 ja sen jälkeen tulee näyttöön "ok"). Ainoa ongelma on ollut kun Tallinnassa synkkasin ja puhelin hävitti näiden päivien tiedot (johtukohan siitä että oli mobiilidata pois päältä vai siitä että oli ulkomailla hotellin wifi-verkossa?).
        Porukoilla oli vähän tietokoneen usb-tikun kanssa synkkaongelmia kun olivat poistaneet ajurit eikä millään meinattu saada ajureita takasin. Jonkun vehkeen kanssa ranneke on saatava synkaamaan kun muuten ei vaihtunut kesä-talviaika.


    • Heidi851

      Sama ongelma, ei synkronoi...

    • Vivo2

      Sama täällä, ei ole synkronoinut muutamaan päivään. Olen käyttänyt Vivotif2 laitetta, ja heti ongelmia. Mitä tehdä, olen asentanut uudelleen ym. mutta ei vaikutusta.

    • iines33

      EI synkronoi ei. Aluksi toimi hyvin, sitten muutamia kertoja satunnaisesti ja nyt ei vattu millään. Palautanko romuni?

    • ReinoH

      Ei oo toiminu kunnolla pariin päivään

    • Eho

      En saa enää vivofittiä toimimaan kun tietokoneeseen vaihdettiin windows 10.Se ei löydä laitetta.? osaako kukaan neuvoa miten toimin? Roskiin koko p...a vai?

    • Hannevaan

      Hei itse en saanut ensiasennusta ensin millään, uusi puhelin ja eipä ollut sinisenhampaan asetukset ok.(näkyvyys) Nyt skutaa😊

    • sekonen

      Aktiivisuusranneke on ollut käytössä lähes vuoden. Toissaviikolla laite ei synkronoinut tietokoneen tai puhelimen kanssa. Kun sitten alkoi taas toimia, välipäivät eivät päivittyneet. Sitten toimi taas viikon ja nyt yhteyttä ei ole ollut kahteen päivään. Varsinainen ranneke toimii oikein, mutta tiedot eivät vaan siirry. Kaikki temput on tehty, mitä vaan keksitään, mutta ei toimi.

      • PirjoRiittaAnnikka

        Sama ongelma 6.2.2017. Syncronointi samsung puhelimeen loppui. Ilmeisesti tullut päivitys Carmin connect ohjelmaan puhelimessa ja nyt ei mikään temppu auta.


    • Lumia_ja_Vivofit

      Sama ongelma vaimon Vivofit 1 ja Lumia 640 luurin kanssa. Ollut käytössä vasta 3kk. Aluksi toimi joskus, nyt ei synkkaa muutaman kymmenen yrityksenkään jälkeen. Puhelimen kun käynnistää uudelleen, niin menee synkronointi aina hieman pidemmälle muutei koskaan loppuun asti.

      • 0654321

        Meillä käytössä nyt neljä vivofit 1 ranneketta.
        Yhtä synkataan tietokoneeseen tosi harvakseltaan (tietokone valittanut aina rannekkeen patterin vähyyttä synkatessa, patteri kestänyt jo silti yli 1,5 vuotta). Kesä/talviaikaan siirrettäessä synkkauksen joutuu tekeen kahteen kertaan ennen kuin aika vaihtuu?
        Kolmea muuta synkataan android (versiot 4-6) puhelimien kanssa (Sony ja Samsung). Toiminut suht ok. Joskus joutuu synkkaan kahteen kertaan ennen kuin kaikki saatu siirrettyä. Ja jostain syystä ulkomailla siirrossa ongelmia (johtuuko jotenkin paikasta, että toimii vaan Suomessa?).
        Alkuasetuksien löytäminen vähän hankalaa mutta saatu tehtyä (että saa oikeat mittayksiköt ja päivämääran näkymään oikein päin...).
        Tosi tyytyväisiä ollaan rannekeisiin oltu. Vivofit 2 olisi siitä parempi että on taustavalo, mutta rannekkeet on omaan makuun liian kovat. Vivofit 3 näyttö taas ihan liian pieni.
        Omassa ranteessa vivofit1 ollut nyt kaksi vuotta ilman patterin vaihtoa (vain saunassa olen ottanut ranteesta pois).
        Valkoista alkeperäistä vaihtoranneketta en 1 versioon löytänyt, joten piti tilata ebaystä ei-alkuperäinen (sekin oli yllättävän hyvälaatuinen hintaansa verrattuna).


    • Sumusuu

      Sain rannekkeen pari kuukautta sitten, viime viikkoon asti toiminut moitteettomasti, mutta nyt ei bluetooth-yhteys pysy. Ennen oli synkrossa koko ajan ja tuli ilmoituksia yms. Nyt ei pysy päällä.

    • Lenkkipoika

      Minulla on ollut ongelmia alusta asti synkronoinnin kanssa olen yrittänyt vaihtaa kellotaulun näkyviin mutta ei se sitä muuta vaikka kuinka yrittää ja muutakin häikkää on ollut asiasta olen yrittänyt kaksi kertaa yhteyttä tukeen mutta aivan turhaan ei sieltä ainakaan saa mitään apua ongelmiin eli suosittelen hommaamaan jonkun muun merkin en itse ainakaan koskaan enää hommaa Garmin merkkistä laitetta tuki ei pelaa .

      • Aaro2019

        Miten saa kellon näkyviin vivofit 3?


    • HermoMeniiii5

      Upouusi Vivofit 3 suostuu pariutumaan Sony-puhelimen kanssa, mutta synkronointi ei ole onnistunut lainkaan. On yritetty sitä sun tätä, kuten ohjelman poistamista ja bluetooth-asetusten käpälöintiä. Mikään ei auta. IPhonen kanssa pariutuu ja synkkaa mallikkaasti.

    • Hollyshit

      Aivan surkea esitys Garminilta pari vuotta ollut toimimattomana he.he. turhake. vaihdoin polarin laitteisiin KAIKKI TOIMII HIENOSTI suosittelen.

    • Otto57

      Vivomove hr toimi viikon ja nyt connect appi heittää ulos ohjelmasta 10 sekunnin jälkeen, ei päivitä dataa iphonen terveystietoihin, onko jollain ratkaisua tähän?

    • VoiVattu

      Vivofit 3 tarttui tarjouksesta mukaan. Ensimäinen pariliitos ok, sen jälkeen ei ole suostunut synkronoimaan.
      Jossei ala toimia, voikohan vielä palauttaa kauppaan.. En tee täällä mitään jossei sync. Löytyy myös vivofit 1, sitä en ole edes ikinä puhelimeen yrittänyt liittää.

      • Leluko

        Onkohan kenelläkään toiminut?


      • Ykkönenköparas

        Mulla Vivofit1 ollut jo monta vuotta ja toimii!! Paristoja tarvii vaihtaa vain n. vuoden välein, samalla putsaan sisustan ja kaikki kolot perusteellisesti. Synronoin aluksi tietokoneella, nyt ipadilla. Jos ei heti saa yhteyttä, auttaa kun käyn poistamassa bluetoothin hetkeksi, saman tien uusiksi päälle.
        Ostin siskolle Vivofit3 lahjaksi, siinä jotain häikkää nyt, on jumittanut johonkin kummaan eikä näytä edes kelloa ja näytössä joku harmaa klmio?? Ohjeista ei löydy apua, en ole päässyt vielä itte säätämään, puhelimessa vaan yritin neuvoa mitä voisi kokeilla.


      • Anonyymi
        Ykkönenköparas kirjoitti:

        Mulla Vivofit1 ollut jo monta vuotta ja toimii!! Paristoja tarvii vaihtaa vain n. vuoden välein, samalla putsaan sisustan ja kaikki kolot perusteellisesti. Synronoin aluksi tietokoneella, nyt ipadilla. Jos ei heti saa yhteyttä, auttaa kun käyn poistamassa bluetoothin hetkeksi, saman tien uusiksi päälle.
        Ostin siskolle Vivofit3 lahjaksi, siinä jotain häikkää nyt, on jumittanut johonkin kummaan eikä näytä edes kelloa ja näytössä joku harmaa klmio?? Ohjeista ei löydy apua, en ole päässyt vielä itte säätämään, puhelimessa vaan yritin neuvoa mitä voisi kokeilla.

        Tämä maailman huippumerkki ei toimi.Vivo active 3 ongelmia piisaa. Tekee tilttiä vähän väliä.Eilen sainpalautettua pitkällä napin painalluksella.Tänään täysi jumi valot palaa kello ei liiku täysin mykkä toimimaan .Sykkeet ei koskaan olleet todellisia, realiaikaisia. Tästä on päästävä eroon.


    • Onnistuukohan

      Alkuun toimi, nyt ollut puoli vuotta käyttämättä ja enää ei toimi:(

    • Tupsu12

      Vivosmart HR, kuukausi-pari sitten lopettanut lähettämästä viesti ja whatsapp ilmoituksia rannekkeeseen ja unta ei osaa lukea enää ollenkaan.
      Hermot menee.

    • turhiaovat

      Älykellot on mitä on. Olevinaan älykkäitä mutta akku kestää erittäin lyhyen aikaan ja välillä jumittelevat. Tekniikka ei ole vielä riittävä näille joten jättäisin suosiolla kaupan hyllyllä vaikka nämä tuntuisikin Ritari Ässä:sen futuristisilta ja toimivilta kapistuksilta!

    • Anonyymi

      Sain osakseni käytetyn vivofit 2. Ensimmäisellä käyttäjällä tämä on toiminut hyvin, tosin pääasiassa tätä on pidetty hyllyssä käyttämättömänä. Vaihdoin tähän paristot ja aloin tätä käyttämään, mutta laitteen synkkaus kännykkään ei onnistu siten millään! Bluetooth löytää kyllä laitteen, mut garminin ohjelma ei laitetta löydä. Resetoin jo rannekkeen ja kokeilin kaikki temput, mut ei vaan yhdistä, ei millään.

    • Anonyymi

      Ostin Verkkokaupasta Vivofit 3 - rannekkeen heinäkuun alussa. Synkronointi onnistui vain pari kertaa ongelmitta... Kun poistin Connectin kännykästä ja asensin uudestaan (Garminin verkkosivujen ohjeen mukaan), eivät ranneke ja puhelin enää löytäneet toisiaan. Palautin Vivofitin ja uskalsin vaihtaa samanlaiseen. Oon varovaisen toiveikas: tämä uusi laite on toiminut nyt viikon ja nätisti synkronoinut joka päivä ... Ja onhan puotiin 32 pv palautusoikeus ja Vivofitillä valmistajan 2 vuoden takuu...

    • Anonyymi

      Vivofit 4 pyytää jatkuvasti uutta pariliitosta.
      Sitten ilmoittaa ettei se onnistu.
      Kello häviää ja tiedot myös.
      Jos onnistun liitoksessa, niin puolen tunnin päästä sama ongelma. Ranneke ollut käytössä reilun puolitoista vuotta. Ennen ei mitään ongelmaa.
      Mitä kannatta tehdä?

      • Anonyymi

        Minulla ollut 3viikkoa Vivoactive 3 ja olen kahtena päivänä yhteensä saanut synkronoitua ouhelimen kanssa... Honor10. Kyllä alkaa todella rasittamaan!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe