Tarvii tietoova

Kaheli

mikä vi**u se sellaanen HL2 o....????

9

469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaheli2

Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > PELIT > Half-Life

Se on Helvetin Laiffi 2.

• kukko

se hl2 on Half-Life 2, eli vuonna 1997 ilmestyi Half-life joka saavutti hurjan suosion(voitti muunmuassa vuoden paras pc-peli tittelin) sitten vuonna 1999 julkaistiin half-lifestä tehty modifikaatio Counter Strike, joka on tässä 5 vuoden aikana saanut hurjan suosion, ja nyt sitten 2004 julkaistiin jatko-osa tuohon ensimmaiseen half-lifeen elikkä half-life2, jota itse parhaillaan pelaan ja voisin sanoa että paras peli mitä olen ikinä pelannut

• Half-Life 2:ta en niin jaksa pelaa. Enemmän menee aikaa ton CS:Sourcen kanssa :)

• kukko
        lammas-jr kirjoitti:

Half-Life 2:ta en niin jaksa pelaa. Enemmän menee aikaa ton CS:Sourcen kanssa :)

testasin kanssa sitä sourcea ja täytyy sanoa että paljon on vielä valvella työtä että siitä saa pelattavan, täynnä kaikenlaisia bugeja. Ei sitä oikeen viitti tällä hetkellä pelata, ehkä sitten joskus kun se on valmis.

• Nero
        kukko kirjoitti:

testasin kanssa sitä sourcea ja täytyy sanoa että paljon on vielä valvella työtä että siitä saa pelattavan, täynnä kaikenlaisia bugeja. Ei sitä oikeen viitti tällä hetkellä pelata, ehkä sitten joskus kun se on valmis.

Ainoo täl hetkel moitittava asia on pään hitboxi, melkein rintaan kun ampuu niin saa hedarin -_- ja sitten fy_ mapeissa ku ei saa ku yhen lippaan pateja, ku tossa erilainen panos systeemi, sekä hitboxien lagaus jne. mut se johtuu siitä ku cs: sourcessa on servu puolel ne kaikki hitboxit jne. ku cs 1.6:ses on pelaaja puolel ne.

servu puoli:
        vaikeempi hax0roida
        - "lagaa" hitboxit, eteenkin alitehoisilla servuilla

pelaaja puoli:
        ei lagaa hitboxit
        - helpompi hax0roida

(Tiedän et paljon on typoi, vaikeasti luettavissa jne. mut enpä nyt ehdi kunnol kirjottaa. :P)

• kalkkuna

Mitähän sontaa olet mahtanut ennen tuota hl2:sta pelata, jos kerran hl2 on muka paras peli mitä olet ikinä pelannu?

• Peelo
        kalkkuna kirjoitti:

Mitähän sontaa olet mahtanut ennen tuota hl2:sta pelata, jos kerran hl2 on muka paras peli mitä olet ikinä pelannu?

...nappeja ite olet vetänyt, jos pidät jotain muuta peliä HL2:st parempana? :E:E

• kukko
        kalkkuna kirjoitti:

et oo sit tainnu ite pelata hl2, mun mielestä se nyt vaa on paras peli mitä oon tähän mennessä pelannut, se on mun mielipide asiasta. kerro ihmeessä mikä sun mielestä on parempi ni katotaa olenko samaa mieltä kanssasi

• kalkkuna
        kukko kirjoitti:

et oo sit tainnu ite pelata hl2, mun mielestä se nyt vaa on paras peli mitä oon tähän mennessä pelannut, se on mun mielipide asiasta. kerro ihmeessä mikä sun mielestä on parempi ni katotaa olenko samaa mieltä kanssasi

..sori nyt vaan oon puolijalka imbesilli ja en osaa edes tähdätä kyseisessä pelissä ollenkaan, joten minusta koko peli on aivan ***ka, koska pelis ***kuus ei ole minusta mitenkään kiinni, koska kaikki mitä minä sanon on totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1328
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      160
      1260
    3. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      57
      1201
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1125
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1101
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      907
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      873
    8. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      78
      823
    9. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51
      817
    10. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      795
    Aihe