Yritän kuvailla mah.tarkasti c:
14v, 165cm, 40kg
vaaleat hiukset suunnilleen rinnoille asti(löysällä nutturalla yleensä), harmaat silmät, meikkaan aika tummasti tai sitten vain ripsari ja kulmat.
tyyliltäni aika 'synkkä' eli lähinnä vain mustaa (on poikkeuksia) maiharit, mustat revityt farkut tai camo kuosilla, neuleet/hupparit/kauluspaidat
luonteeltani hyvin outo ja yllytyshullu välillä aika äkkipikainen, tykkään kissoista, saunasta, kynttilöistä, kahvista ja kirjoista
nonii ekö tossa ollu aika lyhyeskösti c:
mielipiteitä??
10
55
Vastaukset
- heitän takas
Nätii tyttö varmasti c:
Jos olet 165 cm pitkä ja painat 40 kg, olet huomattavan alipainoinen. Voit todeta tämän painoindekslaskurilla, joka ottaa huomioon myös ikäsi ja sukupuolesi: http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/pgr/200.036.html
Lääkärin arvio olisi tarpeen.- aloittajaaa
Tiedän että olen alipainoinen ja saankin apua siihen halutessani, kerroin painon jotta olisi helpompi saada mielikuva minkä näköinen olen mutta se alipainoisuus ei näy kuitenkaan pahemmin :D
- Raippari
aloittajaaa kirjoitti:
Tiedän että olen alipainoinen ja saankin apua siihen halutessani, kerroin painon jotta olisi helpompi saada mielikuva minkä näköinen olen mutta se alipainoisuus ei näy kuitenkaan pahemmin :D
Aloittaja, pelkästään tuo painodeksi ei kerro oletko alipainoinen. Jos sulla on vaan pienet luut?
Raippari kirjoitti:
Aloittaja, pelkästään tuo painodeksi ei kerro oletko alipainoinen. Jos sulla on vaan pienet luut?
Hän on alipainoinen.
Kuvasta olisi apua...
"hyvin outo"
Kaikki ovat mielestään outoja ja ihqdaameollaanniinsekoikunauretaantääl!!!- VOISAATANAAAAAAAAAA
Blääääh. PIDÄN ENEMMÄN VAALEANRUSKEISTA HIUKSISTA JA SINIHARMAISTA SILMISTÄ, MUTTA OLET VARMAAN IHAN hyvännäköinen.
Miksi heität mua kissalla?
KISSOJA EI SAA HEITELLÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 76726
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 52562
- 107562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515