voiko luottaa ettei petä,siis jos toinen asuu esim. n.200km päässä...?

rakastunu_88

esim. mulla on jätkäkaveri toisessa kaupungissa ja sinne on matkaan lähes 200km..välillä pelottaa että se pettää,eli siis mitä mieltä olette voiko luottaa häneen..?itse luotan.. mutta olis kiva kuulla miten toisille käyny jos ollu kaukosuhde?!
*kiitos jo etukäteen*

16

4724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninnuliini

      Joo....No mulla oli kaukosuhde ja aina kun puhuin "jätkäni" kanssa joku muu makasi sen vieressä alasti...:( En pysty enää luottaa ja kävin yllätyksenä kattoo niin ihanaa poika ystävääni nii siellähän se makas jonku huoran kans...Ei tuu onnistuu!nO KERROIN VAAN OMAN JUTTUNI...Luota jos pystyt ja nii kauan kun pystyt....

      • täti, lähes kolme kertaa tuo

        Jos ikää on kuusitoista vuotta, niin tuskin hänen vieressään ainakaan huora makaa :D

        Tai sitten ammattilainen tekee rikoksen sekaantumalla alaikäiseen...

        jos se todella on rakkautta, eikä vain teini-ihastusta, niin ei siinä kukaan tule ketään pettämään. Silloin kun ihminen on niin kypsä, että kykenee oikeasti rakastamaan, hän on myös oikeasti valmis ottamaan vastuun suhteesta ja silloin ei tee mitään mikä loukkaisi toista, vaikka hormonit väärään suuntaan vetäisikin.


      • hmm...
        täti, lähes kolme kertaa tuo kirjoitti:

        Jos ikää on kuusitoista vuotta, niin tuskin hänen vieressään ainakaan huora makaa :D

        Tai sitten ammattilainen tekee rikoksen sekaantumalla alaikäiseen...

        jos se todella on rakkautta, eikä vain teini-ihastusta, niin ei siinä kukaan tule ketään pettämään. Silloin kun ihminen on niin kypsä, että kykenee oikeasti rakastamaan, hän on myös oikeasti valmis ottamaan vastuun suhteesta ja silloin ei tee mitään mikä loukkaisi toista, vaikka hormonit väärään suuntaan vetäisikin.

        moi!

        ei hän sinua varmasti petä jos teillä ei ole ollut riitaa ja kaikki menee hyvin...


      • aikuinen nainen mä oon...
        hmm... kirjoitti:

        moi!

        ei hän sinua varmasti petä jos teillä ei ole ollut riitaa ja kaikki menee hyvin...

        "ei hän sinua varmasti petä jos teillä ei ole ollut riitaa"

        Ensiksi: Koskaan ei voi VARMASTI sanoa etteikö joku pettäisi.

        Toiseksi: Jos teillä ei ole ollut riitaa?! MITÄ??!Onko se sitten syy pettää toista? Että kun vähän menee sukset ristiin ni se on naks ja vieraassa sängyssä ollaan. Kuule kyllä se pettäminen onnistuu vaikka "kaikki menisi hyvinkin".


      • Nimetön
        hmm... kirjoitti:

        moi!

        ei hän sinua varmasti petä jos teillä ei ole ollut riitaa ja kaikki menee hyvin...

        luotan tosi paljon mun jätkäkaveriin..halutaan kummatki olla aina yhessä.. eikä olla koskaa riidelty,ja voin luottaa omasta mielestäni siihen..kaverit kyllä sanoo ettei kannattais luottaa,mut oon niin syvästi rakastunu etten niitä pahemmin kuuntele..;)ootko sä eläny koskaan kaukosuhteessa????


      • hmm...
        Nimetön kirjoitti:

        luotan tosi paljon mun jätkäkaveriin..halutaan kummatki olla aina yhessä.. eikä olla koskaa riidelty,ja voin luottaa omasta mielestäni siihen..kaverit kyllä sanoo ettei kannattais luottaa,mut oon niin syvästi rakastunu etten niitä pahemmin kuuntele..;)ootko sä eläny koskaan kaukosuhteessa????

        Olen elänyt kaukosuhteessa. Siitäpä nyt vaan ei ollut kysymys, vaan siitä, ettei koskaan voi olla täysin varma. Ja toisekseen on lapsellisen naurettavaa sanoa, ettei se toinen varmaan petä jos ei ole ollut riitaa, ja sitten vähän kukkasia mukaan...höm höm... Lapset valoja päälle!

        Tietääkseni minua ei ole kaukosuhteessani (tai muissakaan suhteissa) petetty, mutta mistäs voin olla varma. Helppohan sitä tosessa kaupungissa on puuhastella vaikka mitä toisen siitä tietämättä. On heikkoutta luottaa sokeasti ihmisiin.


    • melinda

      minulla on ollut kaukosuhde jo 1v 8kk ja edelleen jatkuu ja minä ainakin luotan omaan mieheeni täysin ja hän minuun. ja voihan sitä pettää jos haluaa vaikka asuis samassa kaupungissakin.
      joten tsemppiä sinulle!

    • tlh

      Mulla ja mun avomiehellä on ollut kaukosuhde, joka alkoi kun oltiin oltu yhdessä 2 kk. Välillä oli n. 350 kilsaa ja hyvin meni. Nyttemmin ollaan muutettu yhteen ja mentiin kihloihin. Me luotetaan toisiimme niin paljon, että ei mulle ainakaan tullut mieleenkään, että nyt se siellä painaa muita. Nähtiin kun nähtiin ja silloin nautittiin toistemme seurasta, se riitti molemmille loistavasti, aivan kuten nykyäänkin.

    • kokemusta riittää

      joo ei kannata ikinä olla 100% varma koska mäkii luotin mun poikaystävään mut ei ois kannattanu!! asun ite kotkas ja exä helsingissä jos väliä on noin 130km. asuttii pari vuotta sitten molemmat kotkassa.. poikaystävä kyllä vakuutteli ettei petä mutta toisin kävi! sain sitten poikakaverin kavereilta tietää mitä äijä oli mun selän takana puuhaillu!! ja tästä lähtien en kaukosuhteita harrasta!!

      • vähän vanhempi

        Tekstistäsi päätellen olet itsekin vasta kovin nuori.

        Seurustelu ei mielestäni kuulu teini-ikään, sillä tuossa iässä ei vielä osaa käsitellä seurustelussa tulevia tunteita.

        Teini-iässä se menee juuri tuollaisen "Alaxx olee???? JEE QI petit muaa!!!" -kaavan mukaan.

        Ehkäpä tästäkin syystä, että 100% kukaan teini ei tiedä mitään seurustelsta, heidän ei pitäisi näihin tämmöisiin kysymyksiin vastata, saati olla kysyjänä.

        "kokemusta riittää"? -Jakorasia?


      • Nimetön
        vähän vanhempi kirjoitti:

        Tekstistäsi päätellen olet itsekin vasta kovin nuori.

        Seurustelu ei mielestäni kuulu teini-ikään, sillä tuossa iässä ei vielä osaa käsitellä seurustelussa tulevia tunteita.

        Teini-iässä se menee juuri tuollaisen "Alaxx olee???? JEE QI petit muaa!!!" -kaavan mukaan.

        Ehkäpä tästäkin syystä, että 100% kukaan teini ei tiedä mitään seurustelsta, heidän ei pitäisi näihin tämmöisiin kysymyksiin vastata, saati olla kysyjänä.

        "kokemusta riittää"? -Jakorasia?

        todellakaa mikä jakorasia!!! rakastan vaan mun jätkää en ketään muuta,se on mulle kaikkein rakkain ihminen.
        *rakastunu_88*


    • vm -62

      Ei petä. Itse olin nyk avomieheni kanssa 4 vuotta kaukosuhteessa, ennenkuin muutimme yhteen. Luotin häneen paljon enemmän silloin kun nyt. Uskon täysin hänen olleen uskollinen minulle. Nyt kun olemme asuneet neljä vuotta yhdessä, en olisi enään niin varma.

    • Typytskä

      Nyt sitten naiset!
      Kertokaa mulle joku ihana ihminen et mitä hittoo mä teen ku luottamus ei pelaa.Oon seukannu kohta kolme vuotta Jyrin kans.(nimi muutettu)
      Kaikki meni ihan loistavasti,taino ainaki paremmin ku nyt,ku asuttii viä molemmat samalla paikkakunnalla.Nyt jätkä on opiskelees ollu puoltoista vuotta,ja mä en osaa enää luottaa siihen.Syitä:Joka viikko baarittelees,ei ehdi useinkaa puhuu mun kans,jos MÄ soitan,jne.
      Ja sit ku se väittää et ei syytä huoleen,sellasella häävillä ilmeellä.Ja jos YRITÄN kysyy jotai,ni se suuttuu.Voi helvetti ku mun pää pimahtaa pian!Tiän et oon ansainnu paremmän,mut ku rakastan Jyrii niin hitosti.
      Auttakaa ny joku...

    • <%= "Niinni89"...

      Mulla kans kun aki asuu aika kaukana ei tiiä mitä se aattelee mutta miten teillä on käynyt luulen et akiin voi luottaa? Vai miten teillä on käynyt=?

      • Nimetön

        luulen että siihen voi luottaa..nimittäi mun se jätkä on ollu nii ihana ja kultainen mua kohtaan,että tuntuu siltä ettei sillä oo toista..


    • no tottakai

      Kaikki mihet pettää...miloin te oikein opitte....ja varsinkin jos on kunnon tilaisuus...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      250
      2706
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1683
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1589
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1482
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1345
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1190
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      953
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      918
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      898
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      885
    Aihe