Tähdenlento

Kadotin

Kysyn sinulta tulevaisuutani.Mies on elämässäni mutta se ei onnistu minulla on kauhea tressi päällä kun tapaan hänet.Muutin pois hänen luotaan koska en kestänyt enää työkin kärsi siitä.Mihin tämä kaikki johtaa ?Tapasin tanseissa kuukausi taksepäin vaaleanmiehen ,tanssitiin ja juteltiin tuntui mukavalta mieheltä.Minä mokasin kun menin etsimään häntä en löytänyt.Ajateleeko hän minua niin kuin minä häntä joka päivä.Tako hänet viellä jossain?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain Tähdenlento

      Hei!
      Tuntuu sille että panet kaikkesi peliin ajatellessasi tätä asiaa, joten melkein yhdistät henkiset ja fyysiset varasi tähän asiaan.
      Melkein voisin sanoa että se on turhaa haaskausta, romantiikkaa kyllä on näkyvissä sinulle. Mutta jätä se, että heti näet tämän tapahtuvan, ota rauhallisesti toistaiseksi,
      huomioi myös ympärilläsi olevat ihmiset, en nyt tarkoita tätä jonka luota muutit pois.
      Sinun pitäis saada nyt mielenrauha, sillä se on onnistumisen tae ja lisää itsevarmuutta. Kyllä tässä rakkauselämäsi kohenee nyt jonkinverran mutta se vaatii joustavuutta ja sopeutumista vallitsevaan tilanteeseen. Vanha kiista voidaan sopia nyt, tämän edellisen miehen kanssa joka sotki tavallaan itsenäisyytesi ja elämäsi. Siis sovi hänen kanssaan vanhat pois, vaikka kirjeellä. Olet silloin valmis uuteen ja sehän tulee näköjään.
      Tarvitset tavallaan tueksi tämän "hävittämäsi" miehen, sillä jaksat mennä kuvitelmissasi eteenpäin, hänet olet laittanut kuin kultaraameihin, mutta on totuus että hän ei ole ihan sellainen kuin kuvittelet, pudota hänet ensin kuolevaisten joukkoon, jotta unelmat pääsee näyttäytymään todellisena.
      En oikeastaan näe häntä sinun tulevana kumppanina, seuramies hän on ja hauska, mutta siihen se jää, luulen.
      Kova tanssimies, hän ei enää seuraavia päiviä jaksa ajatella samoja asioita, vaan uudet tanssit tuo uudet tutut. Liikkuva tyyppi, en satsais häneen, mitä enemmän hän puhuu sitä vähemmän tekee.
      Saat kunnollisen miehen, rauhoitu ja ole hyvillä mielin jatkamassa uutta jaksoasi.
      Kaikkea hvyää VAin Tähdenlento

    • ppooiiiiiuuyyy

      Mikä ei onnistu?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe