oikeudenmukaisuus

oikeuttta

Hyvät kirjoittajat ja lukijat, kiinnitän huomionne Luterilaisuus palstaan, itse olen sinne
kirjoitellut ja käynyt paljon lukemassa kommentteja.

Siellä kirjoittelevat uskovaksi itseään nimittävät tahot. Palstalla ei sallita eriäviä
näkemyksiä, siellä poistetaan asiallisia viestejä.

Palstalla vallitsee mielivalta, oikeudenmukaisuus ja sananvapaus ei toteudu.

11

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinhän se valitettavasti on. Viestejä menee poistoon, vaikka ei rikkoisi ainuttakaan sääntöä ja kirjoittaisi Raamatun sanoin.

      Siellä on täydellistä mielivaltaa.

      • mieti tätä(se aito)

        helsinkijokkeri
        6.1.2015 17:28

        Minusta se ei ole mielivaltaa, vaan yhden näkemyksen valtaa. Sefu rajaa pois kaikki ne mielipiteet/ tekstit joista on eri mieltä tai joista ei pidä. Hänen totuutenaan pitämien ajatusten kyseenalaistamista ei sallita ja se perustellaan "luterilaisten keskusteluareenana." Toisaalta siellä saa kyllä hyökätä homoseksuaaleja ja piispoja vastaan. Jopa suorat väitteet arkkipiispan homoudesta on sallittuja.

        Tästä voimme nähdä, mitä luterilasuuus on. V oimme nähdä myös, mitä ns vapaat suunnat ovat


      • sivusta seuraaja
        mieti tätä(se aito) kirjoitti:

        helsinkijokkeri
        6.1.2015 17:28

        Minusta se ei ole mielivaltaa, vaan yhden näkemyksen valtaa. Sefu rajaa pois kaikki ne mielipiteet/ tekstit joista on eri mieltä tai joista ei pidä. Hänen totuutenaan pitämien ajatusten kyseenalaistamista ei sallita ja se perustellaan "luterilaisten keskusteluareenana." Toisaalta siellä saa kyllä hyökätä homoseksuaaleja ja piispoja vastaan. Jopa suorat väitteet arkkipiispan homoudesta on sallittuja.

        Tästä voimme nähdä, mitä luterilasuuus on. V oimme nähdä myös, mitä ns vapaat suunnat ovat

        Aika erikoista, että teidänlaisenne yrittävät tehdä vapaidensuuntien ja muidenkin kristillististen arvojen palstoista homopalstoja, joita ne kuitenkaan ole.

        Teillähän on täällä omat sivut, jopa varaa valita mielihalujenne mukaan, miksi siis valittaa ja herjata heitä, jotka eivät halua aiheesta keskustella ?


      • mieti tätä (se aito)
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Aika erikoista, että teidänlaisenne yrittävät tehdä vapaidensuuntien ja muidenkin kristillististen arvojen palstoista homopalstoja, joita ne kuitenkaan ole.

        Teillähän on täällä omat sivut, jopa varaa valita mielihalujenne mukaan, miksi siis valittaa ja herjata heitä, jotka eivät halua aiheesta keskustella ?

        Jos tarkoitat minua, niin vastaan puolestani:

        minusta ei ole tarpeen " jauhaa homoutta" koska keskustelu siitä on loukkaavaa, alatyylistä panettelua. Vai miten koet Pertsan dildoistit, takatuupparit, paskapökäleet ja miinanpolkijat velihousut? Kristillisiä arvojako?

        Entä ne, joissa syytetään suoraan piispoja homoiksi tai Setan työrukkasiksi jotka tuhoaa kirkon? Niitä tekstejä ei kirjota homot tai ateistit, vaan uskovaiset, vapaisiin seurakuntiiin kuuluvat.
        Joten kerropa, kuka todella herjaa?


      • mieti tätä (se aito) kirjoitti:

        Jos tarkoitat minua, niin vastaan puolestani:

        minusta ei ole tarpeen " jauhaa homoutta" koska keskustelu siitä on loukkaavaa, alatyylistä panettelua. Vai miten koet Pertsan dildoistit, takatuupparit, paskapökäleet ja miinanpolkijat velihousut? Kristillisiä arvojako?

        Entä ne, joissa syytetään suoraan piispoja homoiksi tai Setan työrukkasiksi jotka tuhoaa kirkon? Niitä tekstejä ei kirjota homot tai ateistit, vaan uskovaiset, vapaisiin seurakuntiiin kuuluvat.
        Joten kerropa, kuka todella herjaa?

        Luteripalstalla ei ole juuri muusta puhuttukaan kuin homous sitä homous tätä. On siinä loka lentänyt ja pahuus loistanut. Homona olen yrittänyt parhaani mukaan saada sekaan oikeaakin tietoa, mutta sitä on vihattu. Siis minua on vihattu.

        Nyt se palsta vaikuttaa normaalilta, kun homojuttuja ei puida. Voi siis vihdoinkin keskustella järkevämmin.


      • sivusta seuraaja
        mieti tätä (se aito) kirjoitti:

        Jos tarkoitat minua, niin vastaan puolestani:

        minusta ei ole tarpeen " jauhaa homoutta" koska keskustelu siitä on loukkaavaa, alatyylistä panettelua. Vai miten koet Pertsan dildoistit, takatuupparit, paskapökäleet ja miinanpolkijat velihousut? Kristillisiä arvojako?

        Entä ne, joissa syytetään suoraan piispoja homoiksi tai Setan työrukkasiksi jotka tuhoaa kirkon? Niitä tekstejä ei kirjota homot tai ateistit, vaan uskovaiset, vapaisiin seurakuntiiin kuuluvat.
        Joten kerropa, kuka todella herjaa?

        Olen samaa mieltä, ettei edes kannata puhua juuri tuon takia, koska se johtaa pelkkään toisten haukkumiseen.

        Mitä tulee pertsan nimittelyihin niin se on ala -arvoista, mutta siitä pertsa onkin saanut huutia luotsilta vähän aikaa sitten.

        En usko, että siellä (lut) kukaan uskova osallistuu tuollaisiin pappien ja piispojen nimittelyihin, en ole ainakaan huomannut.
        Itseään uskovaksi tituleeraavat eivät suinkaan kaikki ole uskovia, sen paljastaa kirjoitustyyli aika nopeasti.

        Uskovia eivät mielestäni ainakaan ole,. jotka herjaavat.


      • mieti tätä(se aito)
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ettei edes kannata puhua juuri tuon takia, koska se johtaa pelkkään toisten haukkumiseen.

        Mitä tulee pertsan nimittelyihin niin se on ala -arvoista, mutta siitä pertsa onkin saanut huutia luotsilta vähän aikaa sitten.

        En usko, että siellä (lut) kukaan uskova osallistuu tuollaisiin pappien ja piispojen nimittelyihin, en ole ainakaan huomannut.
        Itseään uskovaksi tituleeraavat eivät suinkaan kaikki ole uskovia, sen paljastaa kirjoitustyyli aika nopeasti.

        Uskovia eivät mielestäni ainakaan ole,. jotka herjaavat.

        sivusta seuraaja


        "Olen samaa mieltä, ettei edes kannata puhua juuri tuon takia, koska se johtaa pelkkään toisten haukkumiseen."
        ja minä totean että siihenhän se johtaa. Jostain syystä uskovaset eivät kuin ani harva pystyy puhumaan asiallisesti. Mailis ja Mummomuori ovat saaneet uskovulta täyslaidalisen kerran syötyä päälleen ja epäilyjä siitä että he olisivat
        a) homoja
        b) Setan käsikassaroita


        En usko, että siellä (lut) kukaan uskova osallistuu tuollaisiin pappien ja piispojen nimittelyihin, en ole ainakaan huomannut.

        joten olen oikeassa ihnmetellessäni uskovia

        Perta on saanut huomautuksen... mujtta yhtä kaaikki Jumalan profeetta ja jätteenkujetusfirman työmies...Jeesus siunaa häntä..(?)


        "En usko, että siellä (lut) kukaan uskova osallistuu tuollaisiin pappien ja piispojen nimittelyihin, en ole ainakaan huomannut."

        Tässä pari nimittelytekstiä:

        juutas,,
        49.12.2014 21:32 0Äää Sulje Jos kerran Askolan ja Mäkisen mielestä homoileminen ja lesbojen seksi on hyväksyttävää eihän se ole heidän mielestään syntiä.
        Jos kokouksen päätteeksi olisivat harjoittaneet ryhmäseksiä ei se olisi tällekään joukolle mikään synti.
        Nämä kirkon sateenkaaren päässä olevat "hipit" todistavat itseään vastaan ja kirkkokansa senkun eroaa kirkosta.

        kadunmiesz
        12.12.2014 05:27 0Äää Sulje Mäkinen on kirkon painajainen, eikä äijä tajua erota. Hän varmaan järjestää seksimessut kirkossa seuraavaksi pridekulkukueeineen Turun tuomiokirkkoon.
        Ei seksissä mtään pahaa ole, jos se toteutetaan Raamatun ohjeiden mukaan. Raamattu on elämänohjeiden käsikirja. Arkkipiispa luulee olevansa Jumalankin yläpuolella.

        Kirkon johto mätä
        13.12.2014 05:12 1Äää Sulje Kuinka sadaan Mäkinen viralta? Hän on tehnyt virkavirheen luopuessaan Jumalan sanasta ja julistautessaan sieluvihollisen lipun heiluttajaksi ja pridekulkueen suojelijaksi.Erotaan pian kaikki ellei hän eroa virastaan

        -.-..-.-------.-----
        15.12.2014 16:42 0Äää Sulje Kirkosta erot kiihtyvät vuoden loppua kohti jas sen jälkeen lähdetaan kampeamaan arkkipiispaa ulos. Ei tällainen voi jatkua. Turkulaisen arkkipiispapaskan on erottava. Ei enää kukaan heteromies- tai nainen halua kuulua Mäkisen homolahkoon ja vielä maksamaan siitä.


        Näin minä näen29.12.2014 06:24 1Äää Sulje Eilen erosi lähes tuhat henkeä,joista suurin osa konservatiivikristittyjä. Arkkipiispa on valinnut oman tiensä. Jeesus sanoo : Minä olen tie,totuus ja elämä. Joka minua seuraa,hän ei pimeydessä vaella. Katsokaa mitä arkkipiispa seuraa ? Sateenkaariväkensä kanssa hän heiluttelee pimeyden lippua. Kirkon sisältä on tullut suurimpia eksyttäjieä- liberalismi on suurin valhe.

        erotkaa liberot1.1.2015 11:06 0Äää Sulje Erotkaa liberaali homo/lesbo papit te ette kuulu Jeesuksen kirkkoon vaan olette helvetin sanoman levittäjiä.Teidän saarnoistanne kaikuu helvetin kutsu.

        Lähde:Mäkisen (arkkipiispa) saldo 16 000 eronnutta päivän lopuksi?''


      • mieti tätä( se aito)
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ettei edes kannata puhua juuri tuon takia, koska se johtaa pelkkään toisten haukkumiseen.

        Mitä tulee pertsan nimittelyihin niin se on ala -arvoista, mutta siitä pertsa onkin saanut huutia luotsilta vähän aikaa sitten.

        En usko, että siellä (lut) kukaan uskova osallistuu tuollaisiin pappien ja piispojen nimittelyihin, en ole ainakaan huomannut.
        Itseään uskovaksi tituleeraavat eivät suinkaan kaikki ole uskovia, sen paljastaa kirjoitustyyli aika nopeasti.

        Uskovia eivät mielestäni ainakaan ole,. jotka herjaavat.

        sivusta seuraaja
        7.1.2015 20:2

        Sanonpa pari sanaa huomiokyvystäsi:

        Tiedätkö, että lapset osaa omasta mielestään erottaa pahan ihmisen hyvästä ja ilkean kiltistä! Samalla tavalla sinä "osaat erottaa oikeat uskovat ei-uskovista" Sinun erotuskeinosi on kirjoitustyyli. No jaa. Kuka tahansa voisi harhaannuttaa sinut vaikka kuinka jos siihen tarvitaan vain kirjoitustyyli.


      • Piste
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ettei edes kannata puhua juuri tuon takia, koska se johtaa pelkkään toisten haukkumiseen.

        Mitä tulee pertsan nimittelyihin niin se on ala -arvoista, mutta siitä pertsa onkin saanut huutia luotsilta vähän aikaa sitten.

        En usko, että siellä (lut) kukaan uskova osallistuu tuollaisiin pappien ja piispojen nimittelyihin, en ole ainakaan huomannut.
        Itseään uskovaksi tituleeraavat eivät suinkaan kaikki ole uskovia, sen paljastaa kirjoitustyyli aika nopeasti.

        Uskovia eivät mielestäni ainakaan ole,. jotka herjaavat.

        Sivusta voi seurata usealla tavalla. Kyllä pappien, piispojen ja arkkipiispan pilkkaajat ovat "uskovia". Osa kirkkoon kuuluvia, osa sen ulkopuolisia.


      • sivusta seuraaja
        mieti tätä( se aito) kirjoitti:

        sivusta seuraaja
        7.1.2015 20:2

        Sanonpa pari sanaa huomiokyvystäsi:

        Tiedätkö, että lapset osaa omasta mielestään erottaa pahan ihmisen hyvästä ja ilkean kiltistä! Samalla tavalla sinä "osaat erottaa oikeat uskovat ei-uskovista" Sinun erotuskeinosi on kirjoitustyyli. No jaa. Kuka tahansa voisi harhaannuttaa sinut vaikka kuinka jos siihen tarvitaan vain kirjoitustyyli.

        Anna sinäkin Jeesukselle mahdollisuus: Ilm. 3: 20.

        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ilm.3.html

        Puhut sekavia............


    • Kiitos näistä valaisevista viesteistä, joiden ansiosta tiedän välttää ko. palstaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe