Itselläni on kuukautisiin vahvasti liittyvä migreeni, mutta myös muulloin sitä ilmenee ajoittain. Kysyisin kokemuksia karnosiinistä, onko kukaan testaillut tätä? Ostin itse sitä netistä ja sama kait se on tätäkin kokeilla, että toisko minkäänlaista helpotusta.
Karnosiiniä migreeniin?
6
154
Vastaukset
- wrgt
Sumtriptan tai muut triptaanit vievät kohtauksen pois, lääkäriltä.
- Ap991
Olen tietoinen migreenilääkkeistä ja käytän niitä. Lähinnä migreenin estoon olisin kiinnostunut kuulemaan vastauksia...
- fhgjh
Alapa syömääm magnesiumia säännöllisesti, vuodessa tehoaa ja pyydä beetasalpaaja -resepti migreeninestoon. Mulla Metoprolol 23,75 mg , sopii myös astmaatikolle.
- ap123
Kiitos, mutta syön magnesiumia jo ja oon syönyt vuosikaudet... :) Beetasalpaajaa joskus, mutta ei sekään varsinaisesti auta.
- Hyvä päivä
Tälläkin palstalla suositeltua ubikinonia olen käyttänyt kohta pari vuotta ja kohtauslääkkeiden käyttö ( Imigran) on vähentynyt selvästi. Pärjään nykyisi pääsääntöisesti Paracetamolilla. Myös minulla liittyy hormoonikiertoon. Lisäksi olen kyllä ruokavaliosta vähentänyt sokeria ja vehnää ( en kokonaan) ja natriumglutamaattialin välttelen. Tiedä sitte mikä näiden osuus on. Jokatapauksessa vointi parempi kuin 20 vuoteen
- ap 7777
Kiitos tiedosta, ite myöskin söin paketillisen tuota ubia, en huomannut mitään vaikutusta, en syö paljoa sokeria ja myöskin vehnää välttelen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449171
- 785662
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384124- 573662
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293317- 452510
- 342092
- 2131795