Mulla on kaksi yli 3-vuotiasta urosgerbiiliä. Yhtenä päivä päätyivät tappelemaan (tästä on jo ainakin kuukausi) joten erotin ne. Nyt ovat siis vieraantuneet toisistaan, joten voiko niitä enää totuttaa toisiinsa?
Gerbiileiden totuttaminen
2
73
Vastaukset
- gerbul11
Voit ainakin yrittää totutusverkon avulla. Eli laita terran häkin keskelle verkko, joka on tarpeeksi tiheä, ettei gerbiilit pääse puremaan toisiaan. Sitten laitat toisen gerbiilin toiselle ja toisen toiselle puolelle ja vaihdat puolia päivittäin.
Meidän gerbuillakin oli joskus puolen vuoden ikäisinä tappeluita, mutta sain ne totutettua toisiinsa. Nyt ne ovat olleet parhaita kavereita jo yli puoli vuotta. En kyllä tiedä, tottuvatko yli 3-vuotiaat gerbiilit enää toisiinsa, mutta tsemppiä yritykseen :). - gerbut.
Gerbiilin ei ole hyvä olla yksin noin kauan. Jatkossa jos tulee riitoja niin älä erota noin pitkäksi aikaa. Voit yrittää totutella,mutta ovat jo unohtaneet luultavasti toisensa koska gerbiilit unohtavat n. Vuorokaudessa lajitoverinsa. Laita väliverkolla ne totutteleen ja ota se välillä pois ja kato sujuuko niillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122727- 1781805
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006