Vanhemmassa (;D) koneessani on nyt Tele well LTE mokkula, toimii hyvin, paitsi You Tuben videot tökkii.
Huomasin, että mokkula imee järkyttävän määrän prossorin tehoja- käyttöaste heiluu 40-90 % tienoilla, vaikka ei mikään ohjema olisi päälläkään.
Lääke siihen on tietenkin tehokkaampi kone, mutta onko ihan normaalia tuollainen mokkulan tehonkulutus. ?
Ennen toimi videot
6
121
Vastaukset
Ei ole normaalia tuollainen.
- ennen toimi....
Jos se kuitenkin on, näkyy lykkäävän lokiakin koko ajan pariin tiedostoon kilometrikaupalla, vaikka ei tee mitään.
Vaikeeta vaan on mennä sorkkimaan, tai sammuttelemaan mitään vastoin parempaa tietoa.
Minkälaisesta mokkulasta on kyse? Kaikista parhaita ovat nämä wlan mokkulat kun ne eivät vaadi ohjelmien asennusta koneelle vaan toimivat wlan tukiasemana. ( Se ei voi siis tällöin rasittaa konetta).
- ennen toimi....
Tele Well LTE 4G/3G operaattorivapaa Sellaista (TW) reititintä olen kyllä ajatellut, mihin tuon mokkulan voisi lykätä, kun 2-3 konetta on käytössä ajoittain, siis lähiverkkoa.
Tuollainen ratkaisu voisi toimia paremmin. Kokeilitko mokkulaohjelmiston uudelleen asennusta/päivittämistä?
- ennen toimi....
No se asennusohje on yksiselitteinen, elikkä sama vika aina. Jotain confausohjeita kyllä kaipaisin, mutta ei ole sattunut silmään, niin että saisi ainakin turhat toiminnot pois päältä, kenties menustakin jo voisi sammutella, jos osaisi, en sitä parin lokin jatkuvaa kirjoittamistakaan ymmärrä, saatikka niiden sisältöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512