Ollaan 8 henkinen perhe. Lapset 3-15 vuotiaita. osaiko joku sanoa onko Benalmadenassa hotellia missä olisi vesiliukumäkiä, jotka toiminnassa kesäkuussa. Yllätyin kun Benal beach hotelleissa on vesipuisto mutta ei auki kesäkuussa.
Liukumäet olisi plussaa lomalle. Ollaan oltu yleensä Turkissa lomalla, jossa on sattunut oleman tosi hyvät liukumäet lapsille. Niin nyt jos ei ole niin voi tulla narinoita.
Kertokaa jos tiedätte. Ollaan kyllä joitakin löydetty mutta pelkkä hotelli maksaa tuhansia, jopa neljä tuhatta.....
Benalmadena
kphp6
2
239
Vastaukset
- Tuskin löytyy
Los Patos Park ja Holiday World Polynesia. Tosin noin suuri perhe ei mahdu. Espanja on Espanja. Menisitte Turkkiin. Turkki on edullisempi ja turvallisempi.
- Lestadiolaisille
Suosittelen Keravaa. Tuollainen liuta kakaroita tulee kalliiksi. Vanha homeinen matkailuvaunu vaan ostoon ja herättäjäpäiville kesällä. Siellä ne muutkin lestadiolaiset on. Säälikää lentomatkustajia ja pysykää täällä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588