työvoimapoliittinen koulutus. Kertokaapa minulle miten voisi kirjoittaa erittäin vahvasti motivoitumista osoittavan hakemuksen taloushallinnon koulutukseen. Johon on hakenut jo useita kertoja aikaisemminkin, saamatta edes haastatteluun kutsua.
Antakaapa vinkkejä.
TE-viraston koulutus eli siis
4
133
Vastaukset
- ettänoin
Sanoivat että ilman mitään harjoittelua, työkokeilua,kokemusta alalta ei ole mahdollista päästä työvoimapoliittiseen koulutukseen lähihoitajaksi. Siinä jää hakemuksissa aina viimeiseksi. Varmasti se pätee muihinkin aloihin.
- osoitatodisteita
Hanki kokemusta alalta vaikka ilmaisena harjoittelijana tai jonkin yhdistyksen vapaaehtoisena tilinpitäjänä, se osoittaa motivaatiota enemmän kuin pelkät puheet. Ei ole kovin vakuuttavaa vaikka kuinka kirjoitat, että olet lapsesta asti siitä alasta haaveillut, jos et ole tähän astisilla teoilla osoittanut mitään mielenkiintoa sitä alaa kohtaan. Mutta jos edes jotain kokemusta voisit osoittaa, niin sen kokemuksen ympärille voit rakentaa kertomuksen siitä kuinka sinun oma juttu se ala on.
- impilemmpi
Juuri näin. On mahdoton saada ketään vakuuttumaan todellisesta kiinnostuksesta, jos kuitenkin tähän asti on karttanut alaa. Tai ei ole ollut missään tekemisissä alan kanssa kiinnostuksesta huolimatta.
- vaatiityötä
Työvoimapoliittiseen koulutukseen tarvitaan aina kokemusta alalta. Itse pääsin amiksen 4,5 vuoden vakityön pohjilla opiskelemaan. Työvoimapoliittinen koulutus parantaa ammattitaitoa ja mahdollistaa vaativammat tehtävät alalta jota jo osaa. Minun kurssilla kaikilla on työkokemusta 8 opiskelijaa valittiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764