TE-viraston koulutus eli siis

apua sanoihin.

työvoimapoliittinen koulutus. Kertokaapa minulle miten voisi kirjoittaa erittäin vahvasti motivoitumista osoittavan hakemuksen taloushallinnon koulutukseen. Johon on hakenut jo useita kertoja aikaisemminkin, saamatta edes haastatteluun kutsua.

Antakaapa vinkkejä.

4

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettänoin

Sanoivat että ilman mitään harjoittelua, työkokeilua,kokemusta alalta ei ole mahdollista päästä työvoimapoliittiseen koulutukseen lähihoitajaksi. Siinä jää hakemuksissa aina viimeiseksi. Varmasti se pätee muihinkin aloihin.

• osoitatodisteita

Hanki kokemusta alalta vaikka ilmaisena harjoittelijana tai jonkin yhdistyksen vapaaehtoisena tilinpitäjänä, se osoittaa motivaatiota enemmän kuin pelkät puheet. Ei ole kovin vakuuttavaa vaikka kuinka kirjoitat, että olet lapsesta asti siitä alasta haaveillut, jos et ole tähän astisilla teoilla osoittanut mitään mielenkiintoa sitä alaa kohtaan. Mutta jos edes jotain kokemusta voisit osoittaa, niin sen kokemuksen ympärille voit rakentaa kertomuksen siitä kuinka sinun oma juttu se ala on.

• impilemmpi

Juuri näin. On mahdoton saada ketään vakuuttumaan todellisesta kiinnostuksesta, jos kuitenkin tähän asti on karttanut alaa. Tai ei ole ollut missään tekemisissä alan kanssa kiinnostuksesta huolimatta.

• vaatiityötä

Työvoimapoliittiseen koulutukseen tarvitaan aina kokemusta alalta. Itse pääsin amiksen 4,5 vuoden vakityön pohjilla opiskelemaan. Työvoimapoliittinen koulutus parantaa ammattitaitoa ja mahdollistaa vaativammat tehtävät alalta jota jo osaa. Minun kurssilla kaikilla on työkokemusta 8 opiskelijaa valittiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      21
      6130
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      89
      5762
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      99
      3759
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      126
      3752
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      128
      1515
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1437
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1352
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1159
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45