Olen uupunut tähän ja tässä ja nyt.
Joko tämä vuosi toisi onnea myös minulle?
Sitä toivon.
näetkö minulle zonette 222?
2
53
Vastaukset
Nään sinun ajatelevan kaikista asioista negatiivisesti.Siksi sinulla on huono olo sinun on pakko kääntää ajatuksesi positiiviseen suuntaan,muuten mikään ei uudistu.Koska sinä et nää hyviä asioit etkä osaa lähteä niitä kohti.Ota ote elämään niin sinun elämäsi pääsee vauhtiin jota ei mikään pysty pysäyttämään.Selitä huolesi ja päästä niistä irti.Myös liiotelu asioita pahentaa katso ja puntaroi erikantilta niin tiedät mihin tarttua ensin.Siitä alkaa raha asioitten ja ihmissuhteitte selkeys.Sinä tulet selviytymään tästä kun hiyusenkaan ajatelet mitä minä kirjoiyin sulle.Loppu vuotta kohden Kotiin liityvät asiat nousevat esille joko mutto tai jotain uudistuksia tulossa.Rakkauskin nostaa päätään kun näät ihmiset ympärilläsi.Zonette
- jaksanko
Totta puhut. En ehkä ole tullut ajatelleeksi tätä. En näe oikeen missään positiivista nyt. Olen miettinyt jätänkö tämän vanhan taka-alalle. Helpottuisiko kaikki sitten? Rohkeutta tarvitsee vaan paljon.
Kiitos sinulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725