Olisiko kellään kokemusta tästä Mallorcan Alcudiassa sijaitsevasta hotellista? Oliko uima-allas liian pieni, millainen aamiaispöytä?
El Lago Apartments
3
134
Vastaukset
Monesti Alcudiassa käyneenä,en ole asunut El Lago hotellissa ,joten omakohtaista tietoa on vain lähiympäristöstä.Olette "ranta Alcudian"keskeisimmällä paikalla,lähellä rannan leveintä kohtaa.Tienoo saattaa olla varsin vilkas,jopa meluisa,mutta palvelut on lähellä.Altaan koolla ei kovin suurta merkitystä ole,kun hyvä ranta on ihan vieressä.
- perrito
Oltiin Lagossa kesällä 2013,mielestäni ihan hyvä paikka.
Huoneet isoja ja siistejä.Allas oli pieni ja ahdas,heinäkuussa vesi sameaa ( aurinkorasvaa?).
Hotelli oli täysi eli omaa rauhaa ei ollut ja aurinkopetejä vaikea saada.
Mutta rannalla me enemmän oltiin kuin meluisalla altaalla.
Hotelli on vilkkaalla paikalla mutta ainakin meidän huone oli hiljainen, neljäs kerros ja järvellepäin eikä kadun hälinä ei häirinnyt.Rannalle lyhyt matka ja muutenkin sijainti oli hyvä,kaikki palvelut aivan hotellin nurkalla,"dollarikatu" ihan vieressä ja alakerran kiinainen oli myös edullinen ja monipuolinen,aika täynnä väkeä tosin joka ilta.
Aamiasesta ei kokemuksia. - appelsiiniankkaa
Viime toukokuussa otettiin viikon äkkilähtö. Siisti hotelli. Rauhallinen kulmahuone. Ainoa haitta oli tuolloin kova tuuli, joten parvekkeella ei mukavaa, vaikka näköala järvelle oli hieno. Nautittiin usein kahvia ja voileipiä baarissa, koska ne olivat hyviä. Allasalue jotenkin umpinainen, joten rannalle. Hyvä sijainti. Paljon kauppoja lähellä ja jo mainittu edullinen kiinalainen ravintola alakerrassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772