En tiedä onko tämä nyt oikea palsta mutta kirjoitan tänne. (Toinen vaihdoehto olisi ollut ahdistuspalsta) Aihe ei varmaankaan ole mikään uusi, siis päässäni soi usein joku musiikkikappale. Tällä hetkellä ahdistaa todella paljon kun tulee (jonkun matkatoimiston) mainos ja siinä soi Queenin Don't stop me now -kappale. Se jää heti soimaan päähän ja jatkuu pitkään! En tykkää kappaleesta ja kuuntelin sen juuri kokonaan Youtubesta kun ajattelin että soikoon sitten oikeasti. Varmaankin auttaa jos kuuntelen jotain muuta musiikkia mutta kun en jaksaisi kokoajan kuunnella jotain. Mikähän muu tähän sitten voisi auttaa? Jos jollakin on muita hyviä keinoja kertokaa äkkiä. Eikä riitä että päässä soi päivällä vaan joskus herään aamulla siihen että olen kuunnellut unissani jotain samaa biisiä ties kuinka kauan.
Päässä soi
hiljaisuus soikoon
2
118
Vastaukset
- hiljaisuus soikoon
Vielä jatkona edelliseen yritän löytää asiasta huumoria ja siksi lisäsin tämän:
https://www.youtube.com/watch?v=yzNyZuPEUbk - singsomg
Minulla myös samaa vaivaa, viime yönäkin heräsin siihen että päässä soi sama biisi uudestaan ja uudestaan... Todella rasittavaa. En ole vielä keksinyt mikä auttaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368762Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5373824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1741306Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51790
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36667