Olen polvillani lumisateessa
yö on tuonut tullessaan valkeuden
ja pienet varpuset lennähtelevät pihlajanoksilla ihmeissään
nostaisinko katseeni ylöspäin
vai antaisinko sen pysyä maassa
tiedän, että edessäni on risteys
jonka musta pinta täyttyy hiljalleen lumihiutaleista
ja minun pitäisi tietää minne suuntaan askeleeni jäljet painaisin
missä suunnassa on eteläisen kevään aurinko
missä aito, todellinen ymmärrys?
palellunko, jos jään tähän maahan lepäämään
jos annan ajan kulua ja liukua kohti huomista päivää?
T. Erään kaukaisen maan prinsessa
Varpuset
2
54
Vastaukset
- jtm
Ihminen valintojen edessä, puntaroimassa vaihtoehtoja. Päivä nousee huomennakin vaikka vielä ei valitsisikaan mitään, mutta lämpöön ja aurinkoon silti tuiskusta on halu. Hyvä kiteytys, hieno runo. Kiitos! Yritämme löytää tien pakkasesta lämpöön...
Kiitos jtm :) Niinhän se on, että lämmintä ihminen kaipaa, vaikka pitäisikin tarpoa läpi pitkän talven lumikinosten. Onneksi se kesäkin sieltä aina jaksaa saapua kun hetken malttaa odottaa.. ja mieli piristyy kun kevätaurinko rupeaa pimeyden jälkeen lämmittämään. Mukavaa viikonloppua sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227