RunotVastattu 11 v

Varpuset

Olen polvillani lumisateessa yö on tuonut tullessaan valkeuden ja pienet varpuset lennähtelevät pihlajanoksilla ihmeissään nostaisinko katseeni ylöspäin vai antaisinko sen pysyä maassa tiedän, että edessäni on risteys j…
RunotEi vastauksia

Pesäpalloa

Minua rupesi jostain kumman syystä naurattamaan ihan kauheasti sen jälkeen kun siinä puolen päivän kieppeillä avasin koneen:) Piti ihan syödä sanansa ja kirjoittaa runo sen kunniaksi. Hyvää loppukesää kaikille ja olkaah…
RunotVastattu 16 v

Runonen

Olen äiti, ja voi kuinka kamalaa en ole niin kuin äidit ollenkaan vaan kuin outo ihminen konsanaan Luen Sydänomenaa ja syön Afrikan paprikaa kannan nimenä toisinaan tumman naisen maailmaa ja kirjoitan salaista päiväkirj…
RunotVastattu 16 v

*Ystävälle*

Ystävälle! Tässä, ole hyvä.. lämmin käteni.. hellin hymyni.. Sen ojennan sinulle kaikella rakkaudella, kiittäen Olethan ystäväni, vielä huomennakin T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessa Ps. Tähän runoon voisi vielä liittää …
RunotEi vastauksia

* Huoltoasema *

Huoltoasema Ihmiset kulkevat sisään ja ulos, edestakaisin käydäkseen vain pistäytymässä, ei jäädäkseen asumaan Tusina punaisia lamppuja roikkuvat hirtettyinä katosta hehkuvat lämpimiä sävyjä kylmille seinille Halpoja mu…
RakkausrunotVastattu 16 v

* Hyvä näin *

Hyvä näin Minun on hyvä näin sydämen lyönnin päässä iholtasi Sulkiessani silmäni voin tuntea hengityksesi lämmön ja aistia kauniin sielusi kosketuksen Pidä minut tässä sylissäsi, tuoksussasi öisten utujen laaksossa Niin…