Fuckbuddyn löytämisen sietämätön vaikeus?

_turhautunut_

Olen hieman yli parikymppinen, töissä, harrastuksia jne elämä kunnossa. Aikaa suhteelle ei ole, joten en o pelkän seksin saamisen takia sitä viitsinyt aloittaa. Muttei oikein tunnu pelkkää panokaveriakaan löytyvän?

Sen verran katseenkestävä/kiinnostava olen että koska suhteen saisin, ja vaikka olenkin kiinnostunut naisesta niin aikani ei vain tällä hetkellä riitä hyvänä poikaystävänä olemiseen. Mutta miehiset tarpeetkin omistan, eikä kiinnostaisi mennä ympäriinsä baareja joka viikonloppu etsimässä random panoa.

Olen kysynyt suoraankin naisilta ketkä ovat olleet kiinnostuneita, mutta he eivät halua seksisuhdetta, yhden yön jutut baarituttavuuksien kanssa ovat kuulemma ihan eri asia.

Onko ketään muu samassa tilanteessa? En tiedä uskoako kaverien juttuja vai ei, kun kaikilla muilla tuntuu olevan pari kolme fuckbuddya, tai sitten ne ovat vain juttuja oman egonsa pönkittämiseksi.

48

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujo mies 26v

Joo, ei löydy fuckbuddya paitsi että itse olen työtön eikä harrastuksiakaan ole. Silti sitä toivois jostain löytävän fuckbuddyn kun kauhea panetus ollut päällä jo yli 10 vuotta. Ei naiset varmaan halua ujo eikä työtöntä miestä kun pitää olla enemmän sellainen jännä renttu.

Käytän kyllä alkoholia mutta ei naiset kiinnostu minusta kun olen niin ujo ja hiljanen enkä ollenkaan sellainen jännittävä supliikki mies. Haluaahan monet naisetkin nykyään vain pelkkää seksiä mutta ei näköjään minun kanssa. :(

Kumpa joku osais sanoa mistä löytäisin fuckbuddyn itselleni sillä en kyllä enää yhtään jaksaisi elää ilman seksiä kun on ihan normaalit miehen tarpeet.

• _turhautunut_

Itsekään en tuohon renttu-muottiin mene, mutta ne tuntuu naisia kiinnostavan. Eikä huvittais omaa elämää pistää ihan sekasin sen takia että sais naiselta seksiä ees kerran kuussa, aika huono vaihtokauppa, vaikka omakin panetus alkaa hipomaan jo taivaita.

• nainennn vastaa

No itse olen vähän vanhempi nainen. Mulla nyt toinen seksisuhde menossa. Ainakin meissä vanhemmissa naisissa on tällaisia jotka haluaa seksiä vain. Eka kesti vuoden ja lopetettiin yhteisestä päätöksestä. Tosin taas ruvennut ottaa yhteyttä vaikka sanoin et ei enää. No tämä toinen nyt vaan tuli vahingossa ja ei mitään kivaa on ja jatketaan niin kauan kun molemmat haluaa. Eli kannattaa koittaa hieman vanhempaa jos löytyy ja kiinnostaa. Mulla kummatkin reilusti mua nuorempia miehiä.

• Ujo mies 26v
        nainennn vastaa kirjoitti:

No itse olen vähän vanhempi nainen. Mulla nyt toinen seksisuhde menossa. Ainakin meissä vanhemmissa naisissa on tällaisia jotka haluaa seksiä vain. Eka kesti vuoden ja lopetettiin yhteisestä päätöksestä. Tosin taas ruvennut ottaa yhteyttä vaikka sanoin et ei enää. No tämä toinen nyt vaan tuli vahingossa ja ei mitään kivaa on ja jatketaan niin kauan kun molemmat haluaa. Eli kannattaa koittaa hieman vanhempaa jos löytyy ja kiinnostaa. Mulla kummatkin reilusti mua nuorempia miehiä.

Olen jo kokeillut etsiä vanhempia naisia mutta ei löydy mistään. Tälläkin sivulla on pelkkiä feikkejä. :( Helppo se olis seuraa löytää jos olis nainen.

• nainen 29v

Mulla taasen on elämäni ensimäinen seksisuhde itseäni 14v vanhemman miehen kanssa.. Baarista sen löysin ja erosta mulla oli monta kuukautta ja hirvee puute, pakko oli jo saada kun on tottunu ns.säännöliseen saantiin, joten jotenkin siinä vaan nyt kävi niin, että nähdään säännöllisen epäsäännöllisesti ja aina päädytään harrastaan seksiä.. Toinenkin mies kelpais sen lisäks, halut on kauheet.. ;DD

• _turhautunut_

:D Mua ei siis vain onnista seksiseuran löytäminen, mitä lie kohtalon ivaa. kai sitä nyt joltain epähygieeniseltä pubiruusulta sais, mutta kun en itsekään nyt ihan deekulta näytä/pukeudu, ni uskallan vaatia myös toiselta ihan normaalia itsestään huolehtimista.
      Eipä vanhemmassakaan naisessa mitään vikaa olisi, päinvastoin!

• ootte täysiä pellejä

Hanki pumpattava Barbara voit kato tuunata sen mieleisekses ja varmasti antaa aamui illoin missä ja milloin vaan

• Ujo mies 26v
        ootte täysiä pellejä kirjoitti:

Hanki pumpattava Barbara voit kato tuunata sen mieleisekses ja varmasti antaa aamui illoin missä ja milloin vaan

Mitä pelleä siinä on että haluaa olla kuten normaali ihminen ja normaalilla ihmisellä on seksiä elämässään ihan säännöllisesti, että tiesitkös sitä pelle?

• Ujo mies 26v

Ei onnista montaa muutakaan miestä ja tämä on faktaa. Aika harvalta mieheltä seksiseuran löytäminen onnistuu ihan tuosta vain. Naisilla ei yleensä ole mitään ongelmaa löytää seksiseuraa jo pelkästään sen takia että miehiä on huomattavan paljon enemmän kuin naisia aina tuonne 55-ikävuoteen asti. Useimmiten syynä on liika nirsous jos nainen ei seuraa löydä.

Tuosta sen näkee kuinka pahasti vääristynyt jakauma sukupuolten välillä Suomessa vallitsee.

http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

• n.46
        Ujo mies 26v kirjoitti:

Ei onnista montaa muutakaan miestä ja tämä on faktaa. Aika harvalta mieheltä seksiseuran löytäminen onnistuu ihan tuosta vain. Naisilla ei yleensä ole mitään ongelmaa löytää seksiseuraa jo pelkästään sen takia että miehiä on huomattavan paljon enemmän kuin naisia aina tuonne 55-ikävuoteen asti. Useimmiten syynä on liika nirsous jos nainen ei seuraa löydä.

Tuosta sen näkee kuinka pahasti vääristynyt jakauma sukupuolten välillä Suomessa vallitsee.

http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

Toiset saa toiset ei minä olen saanu kohta 30.vuotta hyvää sexiä

• nainennn vastaa
        n.46 kirjoitti:

Toiset saa toiset ei minä olen saanu kohta 30.vuotta hyvää sexiä

Niin toi on varmaan totta. Naiselle seuran haku on kyllä paljon helpompaa, mutta kyllä sinnikkyys myös palkitaan. Tämä mun eka nuorempi kumppani ei ainakaan helpolla luovuttanut. Pommitti viesteillä sinnikkäästi kunnes suostuin. Miltä alueelta ootte.

• Ujo mies 26v

En kyllä ihan ymmärrä miksi naisten aina pitää esittää niin vaikeasti tavoiteltavaa. Epäilen syyksi kuitenkin sitä kun naisille seuraa on tarjolla aina melkein liikaakin ja toiseksi että pelkäävät helpon naisen mainetta. Niin ja itse olen Pirkanmaalta.

• Ujo mies 26v

Tai no ei tietenkään varmaan kaikille naisille ole niin helppoa löytää seuraa mutta oletan että useimmille on. Ainakin siinä tapauksessa jos ei ole aina vain kotona ja ilmoittaa olemassa olostaan edes jollain tavalla.

• Ujo mies 26v
        Ujo mies 26v kirjoitti:

Tai no ei tietenkään varmaan kaikille naisille ole niin helppoa löytää seuraa mutta oletan että useimmille on. Ainakin siinä tapauksessa jos ei ole aina vain kotona ja ilmoittaa olemassa olostaan edes jollain tavalla.

"No tämä toinen nyt vaan tuli vahingossa ja ei mitään kivaa on ja jatketaan niin kauan kun molemmat haluaa."

Oli vielä ihan pakko tarttua tuohon että tuli ihan vahingossa. Useimmille miehille kun minkäänlainen suhde naiseen ei koskaan tule vahingossa vaan kovan etsimisen ja työn tuloksena jos silloinkaan.

Onhan tietysti maksulliset naiset yksi vaihtoehto jos sitä seksiseuraa nyt ei mitenkään muuten löydy mutta enpä tiedä siitäkään kun jotenkin masentaa ajatus että pitäisi maksaa seksistä. Käy pidemmän päälle myös erittäin kalliiksi jos pitää alkaa säännöllisesti seksistä maksamaan varsinkin näillä Suomen taksoilla.

• Miehelle hyvän fuckbuddyn löytäminen on paljon vaikeampaa, kuin parisuhteeseen päätyminen. Omalla kohdallani useimmat fuckbuddyt ovat löytyneet aivan normaalin kanssakäymsen ja seksuaalisen kiinnostuksen kautta. Sanottuani, että en halua seurustella 90% on kadonnut, mutta helmet ovat jääneet.

En vaan voi mitään sille, että mullakin on muita tunteita kuin panetus :/ Lankesin erääseen fuckbuddyyni muutaman kuukauden jälkeen. Eihän siinä mitään pahaa ole ja olen onnellinen, mutta .... hmmm .... olkoon :/

• Joka kerta uusi

Ruotsinlaivalla on naisporukoita, joista löytyy seuraa.

• nainennn vastaa
        Joka kerta uusi kirjoitti:

No tohon nyt ekaks et tuli vahingossa, tarkoitan ettei pitänyt alkaa mihinkään, mutta mukavan miehen lähestyessä ja osottaessa kiinnostusta sanoin tilanteeni ja hän antoi numeronsa ja sanoi et seksi riittää hyvin. Ja tämä eka vaikka on tämä ns.puuma ilmiö ja näitä nyt on. En osannut kuvitella ,että alkaisin suhteeseen niin paljon nuoremman kanssa. Eli ei mitään vaikeasti tavoittelua, ei vaan meinannut luonto antaa periksi.

• nainennn vastaa
        Joka kerta uusi kirjoitti:

No tohon nyt ekaks et tuli vahingossa, tarkoitan ettei pitänyt alkaa mihinkään, mutta mukavan miehen lähestyessä ja osottaessa kiinnostusta sanoin tilanteeni ja hän antoi numeronsa ja sanoi et seksi riittää hyvin. Ja tämä eka vaikka on tämä ns.puuma ilmiö ja näitä nyt on. En osannut kuvitella ,että alkaisin suhteeseen niin paljon nuoremman kanssa. Eli ei mitään vaikeasti tavoittelua, ei vaan meinannut luonto antaa periksi.

• nainen vastaa

Juu toi on otettava huomioon. On olemassa riski, että rakastuu. Kukaan ei kuitenkaan ole tunteeton ,eli kyllä ihmisessä täytyy olla jotain jo että alkaa suhteeseen. Se riski on vaan otettava jos haluaa.

• suhde meinaan
        nainen vastaa kirjoitti:

Juu toi on otettava huomioon. On olemassa riski, että rakastuu. Kukaan ei kuitenkaan ole tunteeton ,eli kyllä ihmisessä täytyy olla jotain jo että alkaa suhteeseen. Se riski on vaan otettava jos haluaa.

Tuskin se kovin pitävällä pohjalla on jos se alkaa fuckbuddy suhteella...

• Ujo mies 26v

Tuo on vain osoitus siitä että naiselle asiat vain tapahtuvat. Miehelle asiat eivät useimmiten vain tapahdu ellei itse ole todella sinnikäs ja aloitteellinen.

Eikä Suomessa kyllä varsinaisesti mitään puumailmiötä ole sillä olen kyllä itsekkin aika paljon koittanut etsiä vanhempaa naista mutta ei useimmat vanhemmat naiset halua mitään suhdetta paljon nuoremman miehen kanssa. Suomessa nuoren miehen ja paljon vanhemman naisen väliset suhteet ovat lähinnä yksittäistapauksia.

• nainennn vastaa
        Ujo mies 26v kirjoitti:

Tuo on vain osoitus siitä että naiselle asiat vain tapahtuvat. Miehelle asiat eivät useimmiten vain tapahdu ellei itse ole todella sinnikäs ja aloitteellinen.

Eikä Suomessa kyllä varsinaisesti mitään puumailmiötä ole sillä olen kyllä itsekkin aika paljon koittanut etsiä vanhempaa naista mutta ei useimmat vanhemmat naiset halua mitään suhdetta paljon nuoremman miehen kanssa. Suomessa nuoren miehen ja paljon vanhemman naisen väliset suhteet ovat lähinnä yksittäistapauksia.

No itseä kyllä nuoremmat miehet lähestyy tooodella usein. En tiedä sitten onko se niin yleistä, mutta oma kokemus puhuu sen puolesta. Enkä edes tarkota vaan missään baarissa vaan ihan esim.työpaikalla.

• Ujo mies 26v

No itseä kyllä nuoremmat miehet lähestyy tooodella usein. En tiedä sitten onko se niin yleistä, mutta oma kokemus puhuu sen puolesta. Enkä edes tarkota vaan missään baarissa vaan ihan esim.työpaikalla.

No en tiedä sitten onko tuo puumailmiö jo nykyään hyvinkin yleistä mutta joskus 9 vuotta sitten kun itse todenteolla aloin kiinnostua itseäni huomattavan paljon vanhemmista naisista luulin olevani jotenkin poikkeava ja kuuluvani johonkin pieneen marginaaliin. Johtui kai lähinnä siitä kun kaikki minun ikäiseni miehet hehkuttivat vain nuorten tyttöjen ja naisten kauneutta. Itse sitten tuli myötäiltyä heidän mielipiteitään tai oltua vain hiljaa kun en viitsinyt sanoa että kiihotun paljon enemmän vanhemmista naisista.

Ehkä tuosta puumailusta on viime vuosina puhuttu mediassa niin paljon että siitä on tullut yleisesti hyväksyttävämpää mitä se ei varmaan vielä 5-10 vuotta sitten ollut. En kuitenkaan ole tosielämässä törmännyt moneenkaan puumaan mikä taas tuntuu erikoiselta kun puhutaan puumailmiön yleisyydestä.

Jokatapauksessa ei minua ole yleensä baarissa vanhemmatkaan naiset tulleet iskemään vaan ihan rauhassa olen saanut juomaani juoda yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Silloinkin olin kaverini kanssa liikkeellä niin en voinut lähteä tämän naisen mukaan tai kutsua häntä omalle asunnolleni.

Vai onko asia niin ettei puumat nuoria miehiä yleensä iskekkään vaan nuoret miehet iskevät puumia? Itselle se vain on todella vaikeaa olla aloitteellinen juurikin ujouden takia ja myös pakkien pelossa. Toivon aina että joku nainen tekisi sen aloitteen mut sitähän ei juuri koskaan tapahdu.

Kun on ujo niin on vaikea ottaa itse ohjia käsiin ja aloittaa keskustelua. Jos taas nainen aloittaa keskustelun (mitä tapahtuu äärimmäisen harvoin) niin sitten ei minullakaan ole mitään ongelmaa jatkaa jutustelua ja esittää naiselle kysymyksiä. Silloin ainakin tietää että nainen on oikeasti kiinnostunut jos hän tulee juttelemaan miehelle mutta itse kun lähestyy niin aina on riskinä ettei naista kiinnostakkaan yhtään ja saa tylyt pakit.

• Lady 40

Niin meitä naisiakin on niin erilaisia, minulle tuollainen mainitsemasi kuvio olisi oikein toimiva ja hyvä.. paljon parempi kuin ne yhden baari-illan jälkeiset... ne ei taas nappaa yhtään....

• Puuma47

Minulla on sama ongelma. Haluaisin miehen (iällä ei väliä), jonka kanssa ei tarvitsisi seurustella. Ei ainakaan vakavasti.

Kyllähän minä saan minkäikäisiä miehiä tahansa. On ollut 20 vuotta nuorempaa, ja 15 vuotta vanhempaa. Mutta vain yhdeksi yöksi!

Olen ehdottanut miehille seksisuhdetta, mutta jokaikinen on häipynyt yhden yön jälkeen. Vaikka olen erikseen vielä maininnut, etten ole parhaimmillani missään kännipanossa, vaan haluan selvinpäinseksiä. Kai sen nyt tajuaa sanomattakin?

Muutaman kerran olen harrastanut seksiä sellaisen miehen kanssa, jota on pakko nähdä suhteellisen usein. Se on pahin virhe, mitä voi tehdä. Silloin he avoimesti osoittavat inhoansa. Leikkivät, etteivät tunne.

Minä en ole tehnyt kenellekkään mitään pahaa, en ole ollut ilkeä, en ole roikkunut, en anellut. En ole edes ruma, en vaatteet päällä enkä alasti. Pidän seksistä, mutta nyt se taitaa minulta olla taaksejäänyttä elämää, kun en jaksa ikuisesti etsiä juttuja, jotka jäävät yhteen yöhön.

• nainennn vastaa

Ehkä nämä miehet suosii yhden illan panoja. Tai sitten jostain syystä et ole näitten miesten mieleen kuitenkaan. Se on selvä ,että kännipano on vähän erilaista. Olen kummankin kanssa harrastanut myös, mutta yleensä selvinpäin. Ja ekaan törmään sillontällöin, eikä ongelmia ,jossei lasketa niitä yhteydenottoja jos vielä ees kerran jne...

• Ujo mies 26v

Puuma 47 olisin melko varmasti kiinnostunut ryhtymään seksisuhteeseen kanssasi jos et itse ole turhan valikoiva ja asut mielellään Tampereella tai Treen lähistöllä ettei välimatkaa ole liikaa.

En tosiaan ole mikään ruma enkä muullakaan tavalla vastenmielinen mies. Olen vain todella ujo ja haluan tutustua naisiin pidemmän aikaa ennenkuin rohkenen tavata.

Vinkkinä sulle Puuma47 ja muillekkin naisille ettei niitä miehiä kannata baarista etsiä jos haluaa jotain muutakin kuin pelkkiä yhden illan panoja. Täällä netissä on paljon kunnollisia ja ujompia miehiä jotka haluaisivat mieluummin jotain hieman pysyvämpää kuin pelkkiä kertakännipanoja.

Ei naisten kannattaisi olla niin ennakkoluuloisia ujoja miehiä kohtaan sillä ujoista miehistä voi löytyä todellisia timantteja kunhan vain malttaa edetä rauhassa ja tutustua vähän pidemmän aikaa.

• Puuma47
        Ujo mies 26v kirjoitti:

Puuma 47 olisin melko varmasti kiinnostunut ryhtymään seksisuhteeseen kanssasi jos et itse ole turhan valikoiva ja asut mielellään Tampereella tai Treen lähistöllä ettei välimatkaa ole liikaa.

En tosiaan ole mikään ruma enkä muullakaan tavalla vastenmielinen mies. Olen vain todella ujo ja haluan tutustua naisiin pidemmän aikaa ennenkuin rohkenen tavata.

Vinkkinä sulle Puuma47 ja muillekkin naisille ettei niitä miehiä kannata baarista etsiä jos haluaa jotain muutakin kuin pelkkiä yhden illan panoja. Täällä netissä on paljon kunnollisia ja ujompia miehiä jotka haluaisivat mieluummin jotain hieman pysyvämpää kuin pelkkiä kertakännipanoja.

Ei naisten kannattaisi olla niin ennakkoluuloisia ujoja miehiä kohtaan sillä ujoista miehistä voi löytyä todellisia timantteja kunhan vain malttaa edetä rauhassa ja tutustua vähän pidemmän aikaa.

Asun pk-seudulla :(

• Ujo mies 26v
        Puuma47 kirjoitti:

No voi hitto kun olisit mahdollisesti ollut juuri sopiva seksikumppani mulle ja oltais kai voitu miettiä tapaamistakin jos asuttais lähempänä. Sehän tässä onkin yksi suurimmista ongelmista että aina kun löytyy potentiaalinen kumppani niin sitten välimatkaa on monta sataa kilometriä. :(

• Kielikylpyjäkö?
        Puuma47 kirjoitti:

Minulle kyllä kelpaisi fuckbuddysuhde. Käyn säännöllisen epäsäännöllisesti työreissuilla Hesassa. Ikää on 51v ja seksi maistuisi. Pitkjäksi ja komeaksi minua on kehuttu.

Miten saan sinuun yhteyden?

• nuori17

Kelpaako nuori? Jolla intoa riittää moneen kertaan seksiä. Enkä varmasti lähde menemään.

• Ujo mies 26v

Unohdin tarkentaa että sillä pysyvämmällä suhteella en kuitenkaan tarkoita mitään vakavampaa seurustelu suhdetta vaan ihan vain friends with benefits tyyppistä tai pelkkää fuckbuddy suhdetta.

Mulle sopii kyllä sekä kaverisuhde johon sisältyy seksiä tai sitten ihan puhtaasti pelkkä seksisuhde mutta en halua yhden illan suhteita niistä kun ei varmaankaan jäisi kuin paha mieli. Vakituisessa seksisuhteessa seksi on varmasti paljon parempaa kunhan oppii vähän tietämään mistä toinen nauttii ja jos vielä tekee sellaisen sopimuksen että kumpikaan ei pane muita niin ei ole pelkoa taudeistakaan.

• Lady 40

Kyllä ihmetelen... Ujo mies 26v... tuo kuulostaa erittäin hyvältä kavereita ei koskaan ole liikaa , hyvästä seksistä puhumattakaan... tuollainen kuviohan on täydellinen... itselläni muuten ihan kaikki palaset kohdillaan ja hyvää tekemistä.. monenlaista sekä työelämässä että harrastusten suhteen... mutta sitä hyvää seksiä.... hmm

• Ujo mies 26v
        Lady 40 kirjoitti:

Kyllä ihmetelen... Ujo mies 26v... tuo kuulostaa erittäin hyvältä kavereita ei koskaan ole liikaa , hyvästä seksistä puhumattakaan... tuollainen kuviohan on täydellinen... itselläni muuten ihan kaikki palaset kohdillaan ja hyvää tekemistä.. monenlaista sekä työelämässä että harrastusten suhteen... mutta sitä hyvää seksiä.... hmm

Niin, itse tosiaan olen työtön mutta ei se kuitenkaan sitä tarkoita että olisin mikään varaton hulttio. Sen verran on rahaa säästössä että pystyn hyvin vastaamaan omasta elämisestäni ja joskus jotain muillekkin tarjoamaan.

Mistäs päin muuten Lady 40 olet?

• Lady 40

Pääkaupunkiseudulta....

• Ujo mies 26v

Hitto kun kaikki on aina jostain liian kaukaa. :(

• Ujo mies 26v
        Ujo mies 26v kirjoitti:

Hitto kun kaikki on aina jostain liian kaukaa. :(

Ei vain viitsisi pelkästään sen takia muuttaa Pääkaupunkiseudulle että alkais löytämään seuraa kun viihdyn muuten mainiosti Tampereella.

• Ujo mies 26v
        Ujo mies 26v kirjoitti:

Ei vain viitsisi pelkästään sen takia muuttaa Pääkaupunkiseudulle että alkais löytämään seuraa kun viihdyn muuten mainiosti Tampereella.

Luulis sitä nyt sentään täälläkin päin olevan kiinnostuneita naisia.

• Junat kulkee
        Ujo mies 26v kirjoitti:

Luulis sitä nyt sentään täälläkin päin olevan kiinnostuneita naisia.

Jos panettaa tarpeeksi Helsinki on tosi lähellä.

• Ujo mies 26v
        Junat kulkee kirjoitti:

Jos panettaa tarpeeksi Helsinki on tosi lähellä.

Onhan se niinkin mut tapaaminen olis paljon helpompaa jos ei tarvisi matkustella monta tuntia joka viikko. Minulla kun on huonoja kokemuksia kaukosuhteista. Ei sellaiset vain toimi vaikka olis kyse pelkästä panosuhteesta.

• Ujo mies 26v
        Ujo mies 26v kirjoitti:

Onhan se niinkin mut tapaaminen olis paljon helpompaa jos ei tarvisi matkustella monta tuntia joka viikko. Minulla kun on huonoja kokemuksia kaukosuhteista. Ei sellaiset vain toimi vaikka olis kyse pelkästä panosuhteesta.

Eri asia on sitten satunnainen seksi mutta vakipano olisi hyvä olla mielellään reippaasti alle 100 kilometrin päästä.

• olen sieltä 30+

hahha. minulle kelpais pkseudulta kunnon puuma.

• Harri5433

Fuckbuddyn itselleni löysin http://seksiseura.info sivun kautta... tai oikeastaan useammankin :) Ei ole seuraa ennen ollut yhtä helppo löytää

• Ujo mies 26v

Nuo sivut ovat tietääkseni enimmäkseen huijausta ja vielä maksullista sellaista.

• nainennn vastaa

Oletko kokeillut tinderiä, luin iltiksestä just juttuu siitä.

• Tinderistä voi löytyä, tai mulle ainakin löytyy jos jaksaa vähän satsata siihen, mutta naiset tahtoo alkaa rakastumaan vaikka alussa sopii kaveruus ja panoseura, ja itselläkin tulee samoja mietteitä vaikkei ole tarkoitus, mutta hien seksiä olen saanut

• Siis hienoa ja

• reissumies1971 kirjoitti:

Siis hienoa ja

Ihme kännykkä, kirjoittaa mitä sattuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      195
      5783
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1979
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1355
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1299
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      1250
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe