Sirdalud ja Propral yhteisvaikutus

Hulilupteri1

Minulla menee 20mg Propralia päivässä ja tänään määrättiin Sirdalud 2mg tabletteja... Voiko näillä olla vakavia yhteisvaikutuksia?

5

11016

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyvä ei tieltä eks

No kait se lääkäri tiesi kun määräsi Sirdaludia?Kysy apteekista,siellä osaavat sanoa.

• 9+2
    • Hei vain!

Kuten muutkin jo neuvoneet - kysy aina apteekista lääkettä ensi kerran hakiessasi! Lääkärit eivät aina tiedä...
      Periaatteessa relaksantti ja sydämen rytmiä ym rauhoittava lääke toimivat lamaavasti, joten varmaan annostuksesta riippuen voisi kuvitella yhteisvaikutusta hieman olevan

• Tizariini

Sirdalud 2mg rentouttaa niskaa ja selkärankaa,mutta yöllä herää monta kertaa kun tuntuu ettei saa happea.

• Anonyymi

On muuten ihan tapauskohtaista,miten lääkkeet vaikuttaa.Sirdaludia pahimpina hetkinä kokeilin kerralla 8mg , eikä mitään vaikutusta.Kun taas toinen ei kestä 2mg.Olikohan hidas metabolisoija se,joka ei kestä.Eli maksa ei "käsittele" lääkettä niin nopeasti kuin toisilla.Siinä on kielteinen vaikutus norm /nopeasti metabolisoivalla se,että vaikutus on lyhytaikainen tai käytännössä olematon.
        Mutta propral tekee jopa 5mg annoksella sen,että kädet puutuu ! Näin minulla . Muistakaa,että ahtaat verisuonet,huono verenkierto,alhainen verenpaine on riskitekijä verenpainetta alentavia lääkkeitä käytettäessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      285
      967
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      52
      754
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      35
      604
    5. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      49
      586
    6. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      574
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      526
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      34
      487
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      477
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      475
    Aihe