Minulla menee 20mg Propralia päivässä ja tänään määrättiin Sirdalud 2mg tabletteja... Voiko näillä olla vakavia yhteisvaikutuksia?
Vastaukset 5
- Kysyvä ei tieltä eks
No kait se lääkäri tiesi kun määräsi Sirdaludia?Kysy apteekista,siellä osaavat sanoa.
- 9+2
http://www.rxlist.com/drug-interactions/propranolol-oral-and-tizanidine-oral-interaction.htm
Yhteisvaikutus on tuon mukaan määritelty "vähäiseksi"; matalaa verenpainetta voi tulla. Mutta kysäseppä tosiaan varalta apteekista. Hei vain!
Kuten muutkin jo neuvoneet - kysy aina apteekista lääkettä ensi kerran hakiessasi! Lääkärit eivät aina tiedä...
Periaatteessa relaksantti ja sydämen rytmiä ym rauhoittava lääke toimivat lamaavasti, joten varmaan annostuksesta riippuen voisi kuvitella yhteisvaikutusta hieman olevan- Tizariini
Sirdalud 2mg rentouttaa niskaa ja selkärankaa,mutta yöllä herää monta kertaa kun tuntuu ettei saa happea.
- Anonyymi
On muuten ihan tapauskohtaista,miten lääkkeet vaikuttaa.Sirdaludia pahimpina hetkinä kokeilin kerralla 8mg , eikä mitään vaikutusta.Kun taas toinen ei kestä 2mg.Olikohan hidas metabolisoija se,joka ei kestä.Eli maksa ei "käsittele" lääkettä niin nopeasti kuin toisilla.Siinä on kielteinen vaikutus norm /nopeasti metabolisoivalla se,että vaikutus on lyhytaikainen tai käytännössä olematon.
Mutta propral tekee jopa 5mg annoksella sen,että kädet puutuu ! Näin minulla . Muistakaa,että ahtaat verisuonet,huono verenkierto,alhainen verenpaine on riskitekijä verenpainetta alentavia lääkkeitä käytettäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410