Minulla menee 20mg Propralia päivässä ja tänään määrättiin Sirdalud 2mg tabletteja... Voiko näillä olla vakavia yhteisvaikutuksia?
Sirdalud ja Propral yhteisvaikutus
5
8727
Vastaukset
- Kysyvä ei tieltä eks
No kait se lääkäri tiesi kun määräsi Sirdaludia?Kysy apteekista,siellä osaavat sanoa.
- 9+2
http://www.rxlist.com/drug-interactions/propranolol-oral-and-tizanidine-oral-interaction.htm
Yhteisvaikutus on tuon mukaan määritelty "vähäiseksi"; matalaa verenpainetta voi tulla. Mutta kysäseppä tosiaan varalta apteekista. Hei vain!
Kuten muutkin jo neuvoneet - kysy aina apteekista lääkettä ensi kerran hakiessasi! Lääkärit eivät aina tiedä...
Periaatteessa relaksantti ja sydämen rytmiä ym rauhoittava lääke toimivat lamaavasti, joten varmaan annostuksesta riippuen voisi kuvitella yhteisvaikutusta hieman olevan- Tizariini
Sirdalud 2mg rentouttaa niskaa ja selkärankaa,mutta yöllä herää monta kertaa kun tuntuu ettei saa happea.
- Anonyymi
On muuten ihan tapauskohtaista,miten lääkkeet vaikuttaa.Sirdaludia pahimpina hetkinä kokeilin kerralla 8mg , eikä mitään vaikutusta.Kun taas toinen ei kestä 2mg.Olikohan hidas metabolisoija se,joka ei kestä.Eli maksa ei "käsittele" lääkettä niin nopeasti kuin toisilla.Siinä on kielteinen vaikutus norm /nopeasti metabolisoivalla se,että vaikutus on lyhytaikainen tai käytännössä olematon.
Mutta propral tekee jopa 5mg annoksella sen,että kädet puutuu ! Näin minulla . Muistakaa,että ahtaat verisuonet,huono verenkierto,alhainen verenpaine on riskitekijä verenpainetta alentavia lääkkeitä käytettäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784