Ennustan kultaisia aikoja

Ennustaja

Ennustan HIFK:ille kultaisia aikoja tänä keväänä.
Kärpät ja TPS saattaa myös laittaa kapuloita rattaisiin, mutta en usko sen haittaavan HIFK:n menoa kohti mestaruutta.

7

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räkäjammu

      räkä myös kullanarvoisesti?

      • R.E.D

        sun naamalles! Ei HIFKin pelaajat ole edelleenkään syyllistyneet mihinkään...mutta koita nyt ihmeessä provosoida tolla asialla jos et muuta keksi.Vapaa maa hei...ainakin suunnilleen


      • räkäjammu
        R.E.D kirjoitti:

        sun naamalles! Ei HIFKin pelaajat ole edelleenkään syyllistyneet mihinkään...mutta koita nyt ihmeessä provosoida tolla asialla jos et muuta keksi.Vapaa maa hei...ainakin suunnilleen

        uhri? Taas joku ruotsalainen homo? Kun se teidän joukkueenne on Ruotsalainen ja kuulutuksetkin siellä!!!


      • R.E.D
        räkäjammu kirjoitti:

        uhri? Taas joku ruotsalainen homo? Kun se teidän joukkueenne on Ruotsalainen ja kuulutuksetkin siellä!!!

        jännä juttu kyllä jos on ruotsalainen joukkue.En olekaan aikaisemmin tiennyt että Esim. J Ruutu ja Karalahti ois pelannu Ruotsin maajoukkueessa...


    • HIFK:lla on ratkaisematta se toisen tehonyrkin kasaaminen. Ykköskenttä on HIFK:lla valtakunnan paras, mutta yhdellä ketjulla ei mestaruutta voiteta. Mielestäni Jokerit on onnistunut ratkaisemaan saman obgelman IFK:ta paremmin. Tässä vaiheessa en pidä Tepsiä kummoisena uhkana, mutta jos kokoonpanoon tulee sellaiset pelaajat kuin Koivu ja Recchi, niin tilanne on kyllä jo kokonaan toinen.

      • R.E.D

        kyllä tällä hetkellä ihan noin. HIFKillä on maalintekijöitä riitävästi 3 kentässsä ja muillakin senttereillä on peliä pyöritetty kunnolla kuin vaan Harkinsilla. Tänä vuonna ihan eri tilanne...Finaaliin


      • Peto
        R.E.D kirjoitti:

        kyllä tällä hetkellä ihan noin. HIFKillä on maalintekijöitä riitävästi 3 kentässsä ja muillakin senttereillä on peliä pyöritetty kunnolla kuin vaan Harkinsilla. Tänä vuonna ihan eri tilanne...Finaaliin

        &ottaa vielä huomioon että meiltä puuttuu vielä Pärä kokoonpanosta sekä Harkins lähiaikoina niin onhan toi jo hyvä todistus siitä että voidaan pärjää ihan hyvin ilman suomen parhaalla ketjulla.ton kyllä todistaa varmaa tämä nykyinen voittoputki ilman sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe