En millään saa Huawein E3372 tikkua toimimaan reitittimien kanssa, suoraan koneessa tikku toimii hyvin. Oli aiemmin Telewellin vimpain, jonka olisi pitänyt tikkua tukea, mutta vilkuttelee vain valoja eikä saa yhteyttä. Sama nyt D-linkin DWR-116:n kanssa, jonka myös pitäisi olla yhteensopiva.
Onko joku saanut toimimaan? Tai minkä reitittimen kanssa toimii? Lähinnä itsellä halu saada käytettyä tikun yhteyttä wlanin kautta.
Huihai E3372 4G + reititin
12
613
Vastaukset
- Jankku4
Niin, ja firmikset on tietty viimeisimmät.
Mitä valoja vilkuttaa? Jos on punaista niin kyse on todennäköisesti APN-asetuksista tai Pin-koodista. Kannattaa käyttää sim puhelimessa ja ottaa PIN-koodikysely pois päältä. Sen jälkeen reitittimen etähallintaan tarkistamaan APN-asetukset operaattorin mukaisiksi.
- Jankku4
No, vilkkuu vihreänä ja sinisenä eli yrittää saada yhteyksiä eri nopeuksilla, mutta se ei status-sivun mukaan koskaan pääse connected tilaan. Pin-kyselyn otinkin pois, mutta ei auta. APN-asetus on operaattorin mukainen.
- Se toimii
A-Linkin wnap4G reitittimellä ainakin soneran kortilla, jolla itse kokeilin.
- Jankku4
Kiitos vinkistä! Kun hintakaan ei huimaa, pistänpä heti tilaukseen... :)
- Kannattaa päivittää
Uusin firmware.
http://file.a-link.com/WNAP4G/firmware/WNAP4G_BJJY0.1004_06261011.BIN - e3372
Saitko toimimaan.
- saatanan_saatana
Täälläkin samat ongelmat.
- Tikuton
hankkikaa B593 ja nakatkaa tikut menemään.
- tikullinen_parempi
Parempi yhdistelmä on esim. Telewell reititin jokin laadukas tikku ja eikä ole niin kauheasti ylihinnoiteltu kuin nuo Ihme Huawein 3G/4G reitittimet.
- E3372mr3420
Ei näytä mullakaan toimivan DWL-116 ja E3372 (soneran). Mulla oli ensin TP-link MR3420, joka toimi ko tikun kanssa, mutta se meni rikki. Siinä oli ongelmia VOIP puheluiden kanssa.
- hilinkki
Huawei E3372 mokkula on yleensä HiLink versiota ja siksi toimii huonosti reitittimien kanssa. HiLink pitää poistaa myös jos haluaa aukaista portteja esim. pelejä ja palvelimia varten.
Täältä löytyy ohjeet kun selaa miten HiLink:in saa poistettua ja muutettua tikun "tavalliseksi" https://yhteiso.elisa.fi/t5/Mobiililaajakaistat/Huawei-E3372-kokemuksia/td-p/400633
Testattu myös Soneran tikulle ja lähti toimimaan oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jetin syöksy saanut lisää vauhtia
Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel723047- 801509
Mulla on ikävä sinua
Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.32948Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?
Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit48910Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88886Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa
Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a408879Törmäsin lauseeseen
"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.73751Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi
Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa166725Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana
konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t62686