Hei,
Olen parin vuoden aikana harjoitellut 2 viikkoa lumilautailua. Nyt olen pian lähdössä taas lautailemaan. Minulla on ongelmia sujuvuudessa. Kuljen aika siksakkia rinteen reunasta reunaan. Muut laskevat aika suoraviivaisesti alas, mutta minä teen jyrkät käännökset ja eteneminen on hidasta.
Kun yritän mennä suorenpaa, vauhti kasvaa liikaa, missä teen väärin. Enkö uskalla riittävästi kallistella vai voiko laudassa olla jotain eroa. Lauta on erittäin jäykkä.
Lumilautailu sujuvammaksi?
vieras55676
1
114
Vastaukset
- Lauta4
Mä meen silleen reunasta reunaan-tyylillä. Mä pääsen silleen iha ok vauhtia mut muihin lautailijoihin verrattuna hitaasti. Mun lauta on sellanen (en tiiä oikeita termejä) ns. "keski löysä"
Ei löysin mahdollinen eikä mikään kovakaan. Mulla on suunnilleen sama ongelma kuin sulla. Minäkin haluaisin vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418