Lieksa+Tikkanen

ihastunut

Eli, tunteeko kukaan Tikkasen Peteä Lieksasta?Ikää taitaa olla joku 28...tumma, asuu kai Partsikalla..
Jos joku tunnistaa, niin kertokoon minulle kaiken tästä syötävän suloisesta namupalasta!

12

1992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkolainen

taida lieksassa tummia asua

• asiahan ei tietysti minulle...

Kävikö pienessä mielessäsi, että kirjoittaja tarkoitti tummatukkaista? Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun aina pitää joka kirjoitukseen jonkun idiootin lisäillä tyhmiä kommenttejaan...

• niin!

tämä ihastunut vois mennä ite kysymään kaiken ja ite siltä syötävän suloselta namupalalta.

• Lieksa rules!
        niin! kirjoitti:

tämä ihastunut vois mennä ite kysymään kaiken ja ite siltä syötävän suloselta namupalalta.

Hei, Pientä rajaa nyt! Lieksa on aivan mielettömän siisti pieni ja idyllinen kaupunki asua ja elää, joten ole ystävällinen ja lopeta tommosella sävyllä kirjottelut just! Tässähän on aivan selvä lovestory ja sä oot vaan mustis!!

• LIEKSASTA
        Lieksa rules! kirjoitti:

Hei, Pientä rajaa nyt! Lieksa on aivan mielettömän siisti pieni ja idyllinen kaupunki asua ja elää, joten ole ystävällinen ja lopeta tommosella sävyllä kirjottelut just! Tässähän on aivan selvä lovestory ja sä oot vaan mustis!!

Kyllä tiiän ja Lieksa on äärettömän lähellä sydäntäni! En mie oo mustis, tosiaan, vaan auttaako tämmönen kysely palstalla mitään asioita etiäpäin... mieti ku sustakin joku kyselis täällä tälleen julkisesti. Ois kai imartelevaa. Lieksa sen verran pieni paikka että kaikki tuntee kaikki.

• <30
        LIEKSASTA kirjoitti:

Kyllä tiiän ja Lieksa on äärettömän lähellä sydäntäni! En mie oo mustis, tosiaan, vaan auttaako tämmönen kysely palstalla mitään asioita etiäpäin... mieti ku sustakin joku kyselis täällä tälleen julkisesti. Ois kai imartelevaa. Lieksa sen verran pieni paikka että kaikki tuntee kaikki.

Kaikki ei todellakaan tunne kaikkia Lieksassa! En minä ainakaan tunne varmaan kuin kourallisen ihmisiä joten kuten hyvin, ja joistakin aavistan tietäväni ehkä jotain, ja kaikki loput on aivan tuntemattomia! Ja olen sentään koko ikäni asunut Lieksassa!

• Rasisti
        asiahan ei tietysti minulle... kirjoitti:

Kävikö pienessä mielessäsi, että kirjoittaja tarkoitti tummatukkaista? Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun aina pitää joka kirjoitukseen jonkun idiootin lisäillä tyhmiä kommenttejaan...

Että semmosta

• yks vain..
        <30 kirjoitti:

Kaikki ei todellakaan tunne kaikkia Lieksassa! En minä ainakaan tunne varmaan kuin kourallisen ihmisiä joten kuten hyvin, ja joistakin aavistan tietäväni ehkä jotain, ja kaikki loput on aivan tuntemattomia! Ja olen sentään koko ikäni asunut Lieksassa!

Pete on nykyisin varattu mies, joten antakaapas olla..

• Tiedän

joka on silmänsä iskenyt kyseiseen mieheen. Tiedän erään varatun äiti-ihmisen, joka antaisi mitä vain, kun saisi elää muutaman vuoden takaisen talven uudestaan, eikä silloinkaan oma mies ollut este, ei edes hidaste. Mutta palasen sydäntään nainen kyllä menetti, eli on edelleen ihan sulaa vahaa kyseisen miehen edessä.

Mutta onnea koitokseen, toivottavasti saat kaipaamiasi vastauksia, nyt ovat enemmän menneet kiistelyyn siitä tunteeko kaikki toisensa jne...

• miekin

tämän äiti-ihmisen. Oikein sympaattinen ja lämmin ihminen onkin. Harmi vaan kun ei tunnu pääsevän miehestään irti, vaikka kuinka on tehnyt töitä sen eteen. No ehkä joskus on hänenkin vuoronsa olla onnellinen, sitä ainakin kovasti hänelle toivon.

• tuttava

mun tietääkseni pete on nykyään homppeli. voihan sitä yrittää...

• Anonyymi

Cittarin takapihalla monesti näkyy hengailevan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      209
      2698
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      104
      1918
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1651
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1535
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      278
      1388
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1217
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      47
      1146
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      106
      1001
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      913
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      885
    Aihe