Eli, tunteeko kukaan Tikkasen Peteä Lieksasta?Ikää taitaa olla joku 28...tumma, asuu kai Partsikalla..
Jos joku tunnistaa, niin kertokoon minulle kaiken tästä syötävän suloisesta namupalasta!
Lieksa+Tikkanen
12
1948
Vastaukset
- valkolainen
taida lieksassa tummia asua
- asiahan ei tietysti minulle...
Kävikö pienessä mielessäsi, että kirjoittaja tarkoitti tummatukkaista? Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun aina pitää joka kirjoitukseen jonkun idiootin lisäillä tyhmiä kommenttejaan...
- niin!
tämä ihastunut vois mennä ite kysymään kaiken ja ite siltä syötävän suloselta namupalalta.
- Lieksa rules!
niin! kirjoitti:
tämä ihastunut vois mennä ite kysymään kaiken ja ite siltä syötävän suloselta namupalalta.
Hei, Pientä rajaa nyt! Lieksa on aivan mielettömän siisti pieni ja idyllinen kaupunki asua ja elää, joten ole ystävällinen ja lopeta tommosella sävyllä kirjottelut just! Tässähän on aivan selvä lovestory ja sä oot vaan mustis!!
- LIEKSASTA
Lieksa rules! kirjoitti:
Hei, Pientä rajaa nyt! Lieksa on aivan mielettömän siisti pieni ja idyllinen kaupunki asua ja elää, joten ole ystävällinen ja lopeta tommosella sävyllä kirjottelut just! Tässähän on aivan selvä lovestory ja sä oot vaan mustis!!
Kyllä tiiän ja Lieksa on äärettömän lähellä sydäntäni! En mie oo mustis, tosiaan, vaan auttaako tämmönen kysely palstalla mitään asioita etiäpäin... mieti ku sustakin joku kyselis täällä tälleen julkisesti. Ois kai imartelevaa. Lieksa sen verran pieni paikka että kaikki tuntee kaikki.
- <30
LIEKSASTA kirjoitti:
Kyllä tiiän ja Lieksa on äärettömän lähellä sydäntäni! En mie oo mustis, tosiaan, vaan auttaako tämmönen kysely palstalla mitään asioita etiäpäin... mieti ku sustakin joku kyselis täällä tälleen julkisesti. Ois kai imartelevaa. Lieksa sen verran pieni paikka että kaikki tuntee kaikki.
Kaikki ei todellakaan tunne kaikkia Lieksassa! En minä ainakaan tunne varmaan kuin kourallisen ihmisiä joten kuten hyvin, ja joistakin aavistan tietäväni ehkä jotain, ja kaikki loput on aivan tuntemattomia! Ja olen sentään koko ikäni asunut Lieksassa!
- Rasisti
asiahan ei tietysti minulle... kirjoitti:
Kävikö pienessä mielessäsi, että kirjoittaja tarkoitti tummatukkaista? Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kun aina pitää joka kirjoitukseen jonkun idiootin lisäillä tyhmiä kommenttejaan...
Että semmosta
- yks vain..
<30 kirjoitti:
Kaikki ei todellakaan tunne kaikkia Lieksassa! En minä ainakaan tunne varmaan kuin kourallisen ihmisiä joten kuten hyvin, ja joistakin aavistan tietäväni ehkä jotain, ja kaikki loput on aivan tuntemattomia! Ja olen sentään koko ikäni asunut Lieksassa!
Pete on nykyisin varattu mies, joten antakaapas olla..
- Tiedän
joka on silmänsä iskenyt kyseiseen mieheen. Tiedän erään varatun äiti-ihmisen, joka antaisi mitä vain, kun saisi elää muutaman vuoden takaisen talven uudestaan, eikä silloinkaan oma mies ollut este, ei edes hidaste. Mutta palasen sydäntään nainen kyllä menetti, eli on edelleen ihan sulaa vahaa kyseisen miehen edessä.
Mutta onnea koitokseen, toivottavasti saat kaipaamiasi vastauksia, nyt ovat enemmän menneet kiistelyyn siitä tunteeko kaikki toisensa jne...- miekin
tämän äiti-ihmisen. Oikein sympaattinen ja lämmin ihminen onkin. Harmi vaan kun ei tunnu pääsevän miehestään irti, vaikka kuinka on tehnyt töitä sen eteen. No ehkä joskus on hänenkin vuoronsa olla onnellinen, sitä ainakin kovasti hänelle toivon.
- tuttava
mun tietääkseni pete on nykyään homppeli. voihan sitä yrittää...
- Anonyymi
Cittarin takapihalla monesti näkyy hengailevan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559