kuulin et k kauppa loppuis kirkolta.
muistan sen päivän kun t market pops aukesi uudessa linja-auto aseman kiinteistössä ja sit se loppu kokonaa .
ja sit muistan kun k kauppa aukesi ja nyt sekin loppuu.
siwaki varmaan roikkuu löysäs hirres .
nyt olis lidlin paikka iskeä lopelle varmasti riittäis asiakkaita varsinkin kesällä.
ässä jyrää koomarketin
kara takas
4
314
Vastaukset 4
- otaksun
Miltä lentävältä
- mischa1
Toivottavasti K-kaupan kiinteistö ei jää tyhjilleen. Kylällä on jo nyt liikaa tyhjää.
- Käyttäkää
Ei sinne mitään lidliä tule kun näköjään Lopella asukkaat ei käytä oman kylän palveluita tarpeeksi. Itse tankkaan auton aina kotipaikkakunnalla ja teen ruoka ostokset vaikka muualla olisikin halvempaa.
- mörkö
loppuu yös a-killan ruoka koska ässästä ei oikestaan saa mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861573
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10767Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577