Ettei sen helpompaa saalista ole kuin rouva yli 35 v. Ukko hoitaa lapset kotona ja rouva on pikkujouluissa ihanat pienet punaiset stringit jaloissaan. Vonkuu niin vierasta että eihän sitä muuten hiljennä kuin.... ja mikä parasta nuo tonttutytöt eivät huutele enää perään sen jälkeen.
Näin siinä käy joulusta toiseen. Parhaimmilla on toiset pikkarit käsilaukussa, jotka voi pistää jalkaan kun kotiin on mentävä. Ja ne toiset on just ne arkiset, jotta ukollekin olisi jotain.
Naiset > 35 v
tonttu
2
1999
Vastaukset
- Huomaatkos
Ei yhtäkään naista ole vastannut tähän viestiin.
Tää on sitä kaksinaismoralismia,,,miehet ne sikoja on kun sillain niitä rouvia panee.
HeH HeH- Sivusta katsonut M
Moi
Tuo oli aivan totta eniten pettää juuri muka hyvässä liitossa olevat 35 ,juodaan estot pois ja uudet alusasut ostettu ennen pikkujouluu .varatun pikkujoulun tarkotus on saada vierasta jota halunnu pitkään mutta nyt alibi antaa siihen tilaisuuden.Vieras on se joka piristää monen liittoa vaikka sitä ei hyvällä muisteta mutta totta se on ottakaa komenttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187