Hei. Olen 18v. Asun maksuttomassa opiskelija asuntolassa. Mutta haluisin muuttaa vuokra kämppään koska en halua asua täällä. Ehdotin vanhemmille että muuttaisin vuokra kämpään mutta he vastustivat ajatusta... Voiko he estää sen vai ei kun kuitenkin olen jo täysi-ikäinen..?
Voiko vanhempani estää muuton?
18v
2
91
Vastaukset
- onks hynää?
Eivät voi jos itse viulusi maksat. Vanhempiesi ei tarvitse myöskään sua enää elättää, muista se.
- jo vain.....
He haluavat estää kun tietävät että sitten asuminen maksaa. Itse olin 19 vuotias kun muutin kovien riitojen jälkeen omaan vuokra yksiöön. Sanoivat etten tule ikinä pärjäämään. Pärjäsin mutta vaati kyllä työntekoa opiskelujen ohella että tuli taloudellisesti jotenkin toimeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075658- 835077
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113170- 542869
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986