Olen liian kaunis nainen

rankkaa olla kaunis

Ei oo mun syy, mä vaan oon ollut aina hoikka ja todella kunis ihminen. Kaupsaa ihmiset luulevat että olen maailman tähti, suuri malli, miehet ovat aivan lääpällään ja pyytelevät nimmareita.
Mun mies on onnekas kun löysi minut jo 20 v sitten, enkä aio sitä jättää, luulen vaan että monet miehet haluisi tuntea minut että voisi sanoa että heillä on maailman kaunein nainen.. mua ei kiinnosta vaan elän omaa elääni, ja annan pi paut nimmarikalastajille.
On vaan rankkaa olla huomionkeskipisteenä aina, jatkuvaa valokuvasuta ihan missä tahansa, puhelin on tukossa ja kirjeitä tulee niin että meillä on kolme postilaatikkoa.

Onneksi mies ei ole mustis, koska tietää että monet haluu vaan leukia minulla, eikä oo tosissaan.

6

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittumitäpaskaa

Voi saatana mitähän vittua tämäki nyt taas on?? Joku omahyvänen itsekäsnarsisti ämmä taas leuhkii täälä. Voi jumalauta

• "Söpöläinen"

No "kuka sen kissan hännän nostaisi ellei kissa itse"?

Hiljaisiksi, kilteiksi ja nöyriksi koulitut ja kasvatetut eivät vain tahdo millään kestää sitä, että joku tietää itse ja uskaltaa sanoa sen ääneenkin. Itsensä kehuminen on jotenkin hirveän noloa vaikka oikeasti on paljon nolompaa, ettei osaa ottaa vastaan kehuja silloin kun niitä tulee. Aiheesta tai aiheetta, se on taas kehujan pääkipu.

• 13+17

Ja tästä piti oikein keskusteluki tehdä? En ymmärrä miksi.

• "1111"

Lissu siellä kännipäissään uhoaa. Ei olisi tarvinnut kommentoida.

• Vai mitä ihmettä ?

Aloitukseen ei ehkä olisi kannattanut sanoa mitään, mutta ihan pakko oli ensimmäisen vastauskommentin takia aukaista päänsä. Jos joku ei kestä sitä, että toinen kehuu itseään, niin kummalla on enemmän keltaista nestettä korvain väliss'? Onko itsensä kehuminen vähän sama kuin haukkuisi toista / muita?

• lissu avohoidossa

Hahaaa, ei sul mittään miestä ole senhän naikkoset vei jo 10 vuotta sitten, olet sairas vanha, katkera ja ruma akka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13416
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9731
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9148
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      8046
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      39
      6770
    6. 148
      6178
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3335
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      21
      1635
    9. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      397
      1265
    10. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1184
    Aihe