mitä mieltä hämpästä, entä sen kaverit...
ja nyt sit ei tarvii vaivautuu kirjottaa jos käy vittuilemaan. haluun vaan tietää et millanen se on
hämppä
9
1722
Vastaukset
- .....
se on kyllä ihan mukava poijca!!! =)
- cZo
hämppä.. siis kellarpellon hämppä?
se on kova mies ryyppeemään.. ja mukava samalla :D- Nimetön
mitä muuta hämpästä voi kertoo.. oikeestaan tunnen sen mut enpä tunnekkaan kovin hyvin mikä oli yllätys mulle
- Flame
Nimetön kirjoitti:
mitä muuta hämpästä voi kertoo.. oikeestaan tunnen sen mut enpä tunnekkaan kovin hyvin mikä oli yllätys mulle
Kukas miu pikkusesta kyselee...
Poika tarttee viel paljon koulutusta, mut kyllä se siitä. - ...
Flame kirjoitti:
Kukas miu pikkusesta kyselee...
Poika tarttee viel paljon koulutusta, mut kyllä se siitä.siis tarkotatko kellarpellon poikaa?? se on tosi mukava ja rento tapaus...kul siitä hyvän miehen ihelleen saa...joskus on kyl pettäny mut en usko et se semmosiin ennää ruppee??!!
- Nimetön
... kirjoitti:
siis tarkotatko kellarpellon poikaa?? se on tosi mukava ja rento tapaus...kul siitä hyvän miehen ihelleen saa...joskus on kyl pettäny mut en usko et se semmosiin ennää ruppee??!!
vai pettäny kukahan oot jota se on pettäny... ja kuka oot joka sano hämppää pikkuseks... =)
- Flame
Nimetön kirjoitti:
vai pettäny kukahan oot jota se on pettäny... ja kuka oot joka sano hämppää pikkuseks... =)
Hämppä... Voi sitä emäntä parkaa joka siitä miehen kiusakseen ottaa. Synttärilahjaks saa karhupullon korkkikorvakorut ja häämatka on olutpanimolle.
- vittuuntunut
Flame kirjoitti:
Hämppä... Voi sitä emäntä parkaa joka siitä miehen kiusakseen ottaa. Synttärilahjaks saa karhupullon korkkikorvakorut ja häämatka on olutpanimolle.
jos sulla flame on joku ongelma ni mee purkaa sitä johonki muualle!! kiitos!!
ei meijän nallea saa morkata... se on oikeesti ihan hieno tyyppi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575755
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263534- 732459
- 372049
- 331832
- 421799
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371378