Yksi tarina vain

Break It Up

Tässäpä teille hiukan luettavaa, toivottavasti kelpaa.

   Lähden ajelemaan tyttöystäväni luokse, matkaa on noin 4 tuntia ajettavana. ”aah, viikonloppu taas rakkaimman ihmisen seurassa, mikäs sen parempaa.” ajattelen mielessäni. Mieleni tekisi painaa kaasu pohjaan asti, mutta hillitsen itseni väkisin ja ajan vain noin 10 km/h ylinopeutta. Otin reilusti musiikkia mukaani matkalle etten tylsisty ja aika ei käy liian pitkäksi. Matkan aikana kirjoittelen tekstiviestejä tyttöystäväni (olkoon vaikka nimeltään Julia) kanssa ja kerron kuinka kovasti haluan taas tavata hänet. Julialla tuntuu olevan yhtä paljon haluja tavata kuin minullakin ja miksipä ei olisi? Nyt kun vain matka menisi nopeasti, niin voisi taas heittää arjen huolet mielestään.

   Vihdoinkin käännän autoni etupyörät Julian kodin pihalle ja ajan autoni heidän autonsa viereen parkkipaikalle. Istun hetken aikaa autossani ja pidän vain silmiäni kiinni ja annan ajatusteni hiukan levätä. Tuntuu helpottavalle olla vihdoin perillä. Nousen autosta, lukitsen ovet ja lähden kävelemään kerrostaloa kohti. Julia tuleekin jo rapuissa vastaan ja hymyilee minulle. Voi taivas kuinka kauniilta hän näyttääkään! Hymyilen hänelle takaisin ja halaamme hetken aikaa, tunnen kuinka helpotus vyöryy päälleni. Sydämeni lyö hiukan tiheämpään, se tuntuu olevan täynnä rakkautta ja tiedän että silmäni välittävät sen myös Julialle. Julian silmät kertovat ihan samaa, ne puhuvat rakkauden kieltä. Emme ole suunnitelleet viikonlopuksi mitään ihmeempiä, muuta kuin että siskoni talo on tyhjillään sen viikonlopun ja minulla on avaimet sinne. Päätämmekin käydä vuokraamassa leffan ja mennä katsomaan sitä sinne. Vuokrausliikkeessä huomaan kuinka muut miespuoleiset kääntyvät katsomaan Julian perään. Tunnen ylpeyttä, vaikka eihän se minun ansiotani ole. Tunnen ylpeyttä siitä, että olen jollain salaperäisellä ja oudolla tavalla saanut hänet itselleni. Vuokraamme ”helmiä ja sikoja” leffan, koska Julia ei ole vielä nähnyt sitä ja minäkin pidin siitä.

   Pääsemme siskoni talolle ja menemme sisään pimeään. Olen juuri laittamaisillani valoja päälle, kun tunnen, että Julian kädet kietoutuvat takaapäin ympärilleni. Jätän laittamatta valoja ja painaudun häntä vasten. Nojaan takaraivoani hänen olkapäälleen ja nautin hänen käsistään, jotka hyväilevät hiljaa vatsaani paidan alta. Tunnen kiihottuvani hiukan, tunnen kuinka veri pakkautuu kaluuni ja se kasvaa hiukan kovemmaksi. Julia kuljettaa suutaan hiljaa kaulaani pitkin korvalleni ja alkaa näykkimään korvalehteäni. Hän tietää että nautin siitä suunnattomasti ja eikä aikaakaan kun hengitykseni muuttuu hiukan kiihkeämmäksi. Irrottaudun Juliasta ja käännyn ympäri ja suutelen häntä. Suutelemme aluksi hellästi, mutta sitten suutelumme muuttuu kiihkeäksi ja lantiomme painautuvat toisiamme vasten. Tunnen oloni koko ajan vain kiihkeämmäksi. Julian silmistä palaa halu ja tiedän, että se näkyy myös minun silmistäni. Julian kädet liukuvat paitani alle ja hyväilevät ihoani. Ne siirtyvät nänneilleni ja mielihyvä syöksyy aivoihini. En ole uskoa korviani, kun sanon hänelle: ” se…leffa.” Näen pettymyksen Julian silmissä, mutta hän vetää kätensä pois, tosin vastahakoisesti. Yleensä se on ollut Julia, joka hillitsee minua ja siksi oloni oli hiukan syyllisyyden tuntoinen. Julia kuitenkin hymyili minulle ja kuiskasi, että älä näytä noin surkealta, onhan meillä aikaa. Hymyilin helpottuneena ja kiedoin käteni hänen ympärilleen ja halasin hellästi. Julia napsautti valot päälle ja riisuimme ulkovaatteet pois.

   Laitoimme leffan pyörimään ja istuuduimme sylikkäin sohvalle. Julia tuntui todella hyvältä siinä sylissäni ja annoinkin käteni hyväillä hänen ihoaan. Noin 10 minuutin katselun jälkeen huomasin, että olin unohtanut leffan täysin ja keskittynyt vain tuntemaan Julian itseäni vasten ja tuntemaan hänen ihonsa käsilläni. Käteni hyväilivät hänen vatsaansa, joka oli hyvässä kunnossa (vaikkakin Julia itse sitä aina moitti). Hiljalleen siirsin käteni ylemmäs ja tunsin rintsikat käsiäni vasten. Annoin käteni liukua niiden yli ja yläkautta niiden alle. Tunsin pehmeät ja todella upean tuntoiset rinnat käsissäni. Rakastan niihin koskemista, niiden kautta nautinnon tuottamista tyttöystävälleni! Ja Julia tietää sen myös ja kuulemma rakastaa yhtä paljon minun kosketustani ja ei ihme, sillä niin paljon sen tuntuu häneen vaikuttavan joka kerta! Sormeni löytävät toisen nännin ja hiljaa hyväilevät sitä. Julian suusta pääsee huokaus ja hän painautuu tiukemmin minua vasten. Pyöritän sormeani nänniä vasten ja Julian hengitys muuttuu kiihkeäksi ja hänen ylävartalonsa liikahtelee. Hetken kuluttua myös lantio alkaa liikkumaan edestakaisin. En voi hillitä itseäni, vaan riisun häneltä molemmat paidat pois. Avaan myös rintsikat, joiden kanssa minulla on jälleen kerran ongelmia. Mutta kohta nekin ovat pois ja voin viedä suuni hänen rinnoilleen. Otan nännin suuhuni ja liikutan kieltäni sitä vasten. Julia huokailee ja liikahtelee sylissäni, tunnen itsekin kiihottuvani entistä enemmän, koska saan annettua nautintoa rakkaimmalleni. Voisin jatkaa sitä vaikka koko päivän, välillä hellästi näykkiä, välillä kuljettaa kieltä vain, välillä liikutella kieltä nopeasti ja kiihkeästi. Mitä ikinä vain keksinkin. Ja kaikki tuo tuottaa nautintoa Julialle, rakastan sitä. Nousemme kuitenkin seisomaan ja suljen tv:n. Napsautan radion nopeasti päälle ja painan play- nappia, vaikken edes tiedä mikä cd on sisällä. Sieltä tulee Scooterin ”break it up” kappale, pidämme siitä molemmat paljon.

   Seisomme hetken vastakkain ja katsomme toisiamme silmiin. Sitten kietoudumme toisiimme kiinni. Hitaasti alan riisumaan häneltä loppujakin vaatteita, mutta en ehdi kuin avata vyön, niin hän repii paidat päältäni ja sanoo, että nyt olemme tasoissa. Jatkan housujen avaamista ja hän kysyy hymyillen, että onko minulla kiire. Säikähdän, että olin liian kiireinen ja sanon, että ei tietenkään, anteeksi jos olin liian hätäinen. Julia hymyilee ilkikurisesti ja läpsäisee poskelleni hellästi ja sanoo että hölmö. Hymyilen ja jatkan housujen avaamista ja riisun ne pois. Hän tekee saman minulle ja jäljellä on vain alushousut molemmilla. Tässä välissä lienee hyvä kertoa, että olemme molemmat vielä neitsyitä, emmekä olleet suunnitelleet ensimmäistä kertaa, vaikkakin olimme jo kondomeja hankkineet kaiken varalle. Takaisin tarinaan… Jäimme taas katsomaan toisiamme silmiin ja lopulta Julia kuiskasi varovasti minulle :” mä haluaisin tehdä sen nyt.”. Tiesin heti mistä oli kyse, koska omatkin ajatukseni olivat liikkuneet siihen suuntaan. Nyökkäsin hymyillen ja ryntäsin hakemaan kumit takkini povitaskusta. Heitin ne viereemme sohvalle ja vein sitten käteni Julian rinnoille. Se aiheutti välittömästi sen, että hän sulki silmänsä ja päästi suustaan huokauksen. En kuitenkaan jatkanut sitä enempää, vaan riisuin häneltä alushousut. Aloin juuri katsomaan hänen vartaloaan, kun Julia astui nopeasti lähemmäs ja sanoi, että älä yritäkään, sulla on vielä housut jalassa. Hän riisui ne pois ja huokasi kun katsoi kaluani, joka seisoi jo täydessä mitassaan. Julia vei kädet kalulleni ja oli minun vuoroni huokaista. Se tuntui niin upealta, koko vartaloani pitkin kulki mielihyvän väreitä! Omat käteni vein Julian takapuolelle ja hyväilin hellästi häntä. Toisen käteni siirsin hänen jalkojensa väliin ja tunsin, että hän oli jo ihan kostea.

   Otin kondomipakkauksen käteeni ja avasin sen. Otin yhden kumin ja annoin sen Julialle. Hän avasi sen ja alkoi asettaa sitä kaluuni. Se meni hyvin terskan yli, mutta sitten tuli vaikeuksia, kumi oli liian pieni! Se ei meinannut millään mennä päälle! Ehdin jo ajatella, että tähänkö tämä nyt tyssäsi. Mutta lopulta saimme kumin kuitenkin rullattua päälle ja vaikka se hiukan puristikin, niin se tuntui kuitenkin siedettävältä. Julia hyväili hetken kaluani ja silmäni painuivat kiinni nautinnosta. Hän kuitenkin lopetti ja sanoi, että haluaa minut jo sisäänsä. Julia asettui makaamaan selälleen patjalle, jonka olimme jo aiemmin laittaneet lattialle. Minä asetuin hänen jalkojensa väliin ja avasin Julian häpyhuulet. En voinut olla koskematta hetken aikaa käsilläni häneen. Mutta lopulta halusin häntä jo niin paljon, että aloin asettamaan kaluani paikoilleen. Ja kuten voitte arvata, niin eihän siitä mitään tullut. Julia joutui itse ohjaamaan kaluni oikeaan paikkaan. Aloin hitaasti työntämään itseäni Julian sisään, mutta en ehtinyt kuin ehkä sentin työntää, niin Julia jo parahti. Hänen kasvonsa olivat vääristyneet tuskasta ja silmät olivat tiukasti puristuneet kiinni. Pysähdyin siihen hetkeksi ja yritin sitten uudestaan, mutta heti kun aloin työntämään, niin Julia parahti uudelleen ja sanoi, että älä. Ja en olisi sitä edes pystynyt tekemään. Silmiini puski kyyneleitä, en halunnut satuttaa rakastani. Tiesin, että minun täytyisi se tehdä, mutta en pystynyt. Kierähdin pois hänen päältään ja sanoin, että ”mä en pysty tekemään sitä noin. Sä saat tulla päälle ja tehdä sen omaan tahtiin”.
   
Asetuin itse vuorostani selälleni patjalle ja Julia tuli päälleni. Hän asetti kaluni häpyhuuliensa väliin ja alkoi painautua alemmas. Mutta päästyään samaan kohtaan kuin viimeksi, niin hän pysähtyi ja kasvot vääristyivät. Hetken kuluttua Julia väkisin painoi itsensä taas puoli senttiä alemmas, mikä vain aiheutti sen, että hän joutui nousemaan kokonaan pois päältäni. Julia kuiskasi epätoivoisesti ”se ei mee millään, me ei saada sitä mun sisään.” Vastasin, että ”saadaan, kyllä se menee ku otetaan varovasti.”. Julia asettui taas päälleni ja alkoi taas laskeutumaan kalulleni. Nyt pääsimme taas hiukan syvemmälle, mutta Julian oli pakko taas pysähtyä. Hän yritti alkaa nousemaan pois, mutta sanoin, että pysy siinä hetki. Mielessäni ajattelin, että ”tää on epätoivosta, se ei oo viel vasta ku terskan verran sisällä”. Halusin kuitenkin vielä yrittää ja sanoin, että yritä taas vähän. Julia laskeutui taas ja heti kuului parahdus. Julia huohotti koko ajan paljon ja kuiskasi, että sattuu paljon. Minuun itseeni sattui katsoa, kuinka hän kärsi. Julia yritti taas alemmas, mutta se ei auttanut. Sitten hän kuiskasi, että ”tästä ku nyt vaan laskeutuis kunnolla….” Mutta ei hän sitä pystynyt tekemään. Hetken kuluttua tunsin kuinka kaluni liukui vähän syvemmälle hänen sisäänsä ja vaikka en pystynyt siitä nauttimaan yhtään, koska Julia kärsi koko ajan, niin tunsin, että se tuntuu hyvälle. Julia nousi pois päältäni ja asettui hetkeksi makaamaan päälleni. Olimme siinä toisiamme vasten. Sitten Julia taas nousi päälleni istumaan. Nyt kalu meni heti vähän syvemmälle. Ja yhtäkkiä huomasimme, että syvemmälle emme pääse enää. Minun piti varmistua asiasta kokeilemalla kädellä ja tottahan se oli, olin rakastamani ihmisen sisällä, antanut hänelle jotain ainutlaatuista elämästäni, neitsyyteni! Julia katsoi minuun hämmästyneesti ja kysyi epäuskoisella äänellä:” onko se sisällä, onko se nyt mun sisällä?”. Vastasin hymyillen, että on se.

   Hetken aikaa olimme vain niin, mutta sitten aloimme hiljalleen liikkumaan. Rauhallisesti liikkuen rakasteleminen onnistuikin hyvin, vaikka huomasin, että Juliaan sattui koko ajan. Sitten Julia alkoi liikkumaan nopeammin ja huomasimme molemmat, että ei rakasteleminen olekaan niin helppoa! Vaihdoimme hetken kuluttua asentoa, minä asetuin hänen päälleen. Aloin itse tuntemaan nautintoa liikkuessani hänen sisällään. Kohta Julia tuli taas päälleni ja liikkui siinä hiljaa. Yhtäkkiä hän pysähtyi niin, että kaluni oli niin syvällä hänen sisällään kuin vain voi olla. Hän sanoi:” mä oon aina miettiny, et haluisin sanoo sen tässä tilanteessa.” Vastasin hänelle, että no sano. Julia katsoi hetken aikaa minua silmiin ja kuiskasi sitten, että ”mä rakastan sua.”. Katsoin häntä silmiin ja niissä oli kyyneliä. En voinut itse sille mitään, mutta repesin itkuun. Tunsin oloni niin hyväksi ja onnelliseksi, että en voinut kuin itkeä. Julia painoi poskensa minun poskeani vasten ja itkin siinä hetken, kunnes Julia pyyhki kyyneleeni pois. Kuiskasin hänelle takasin, että rakastan häntä. Hetken kuluttua aloimme taas liikkumaan hiljaa. Julia ei kuitenkaan voinut nauttia rakastelemisesta, se sattui häneen edelleen, eikä tuntunut hyvältä. Hetken kuluttua päätimme jatkaa loppuun eri tavalla ja kokeilla rakastelemista joskus myöhemmin, jos se tuntuisi paremmalle Juliastakin sitten. Julia pyysi minua asettumaan selälleen. Tein työtä käskettyä ja Julia tarttui käsillään kaluuni. Hiljalleen hän liikutteli käsiään kaluani pitkin ja alkoi sitten hyväillä terskani alapintaa sormillaan. Ja se tuntui taivaallisen hyvältä! Hetken kuluttua Julia otti kaluni suuhunsa ja varovasti liikutti päätään. Sitten hän sanoi, että se maistuu oudolle, kun kumi on päällä. Hymyilin hänelle ja sanoin, että onko yllätys?. Julia ei vastannut, vaan alkoi liikuttamaan kättään nopeaan tahtiin kalullani. Ja en voinut muuta kuin laittaa silmät kiinni ja nauttia! Eikä kulunut kauaakaan, kun tunsin orgasmin lähestyvän! Sanoin sen Julialle ja hän lopetti liikuttamisen kiusatakseen minua. Sanoin epätoivoisella äänellä: ”Julia, please, ei, tee se loppuun, oikeesti”. Ja hän ei viitsinyt kiusata enempää vaan, jatkoi loppuun asti ja laukesin todella rajusti. Vartaloni nytkähteli orgasmin voimasta ja tuntui, että taju lähtee. Sitä kesti yllättävän kauan ja hetken aikaa silmissäni olikin vain mustaa. Julia painautui minua vasten ja sanoi, että sä näytit siltä, et sulta lähtee taju. Hymyilin ja vastasin, että ei se ollut kaukana.

   Kauaa en raukeasta olostani nauttinut, vaan aloin hyväillä Julian rintoja. Hän kuiskasi, että ” ei nyt, mä en haluu nyt tehdä loppuun.” En kuitenkaan kuunnellut, koska tiesin, että kyllä hän haluaa ja nauttii kyllä orgasmistaan. Ja eipä hän minua estänytkään kun vein käteni hänen jalkojensa väliin ja etsin sormiini klitoriksen. Hyväilin sitä hellästi ja liikutin sormeani pyöritellen. Ja Julia tuntui olevan todella herkkänä, hänen lantionsa alkoi liikkua nytkähdellen. Vein nopeasti suuni hänen jalkojensa väliin ja aloin liikuttamaan kieltäni hänen klitoristaan vasten. Välillä painoin kieltäni emättimen aukkoa vasten ja Julia tuntui pitävän siitä. Hänen lantionsa liikkui ylös ja alas. Ja liikutinkin kieltäni klitoriksella nopeasti ja hänen huippunsa alkoi lähestyä. Kohta Julia sanoi, että ime sitä. Ja otin klitoriksen huulieni väliin ja aloin imemään. Imin voimakkaasti ja kiihkeästi samalla kieltäni sitä vasten liikutellen ja Julia laukesi todella rajusti! Hänen reitensä puristivat päätäni ja kätensä painoi päätäni lujemmin itseään vasten. Se tuntui todella hyvältä, koska tiesin, että rakkaani nauttii paljon. Ja haluaa minun antavan hänelle nautintoa. Rakastan tyttöystäväni kasvoja silloin kaikista eniten, kun hän laukeaa. Ne ovat niin täynnä helpotusta, intohimoa, rakkautta, kiihkeyttä, niistä näkee että hän nauttii.

   Tuo ilta oli yksi elämäni parhaimmista, vaikka emme rakastelleetkaan loppuun asti. Erityisesti Julian sanat, jotka hän sanoi ollessani hänen sisällään, painuivat pysyvästi mieleeni ja sydämeeni. Tulen kaipaamaan tuota hetkeä, mutta tiedän, että se tulee vielä tapahtumaan myöhemminkin, vaikka se ei tietenkään ihan sama asia ole.

   Kiitos jos jaksoitte lukea loppuun asti, vaikka tästä tulikin hiukan pitkä.

   Ja ”Julia”, tiedäthän mitä sydämeni sinulle haluaa sanoa :)

15

11363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs viisas henkilö

      Kuka idiootti on keksinyt tälläisen keskusteluosion? Kuka tahansa voi tulla lukemaan. Jopa alle 18-vuotiaat voivat tulla.

    • ---

      Jokseenkin hyvä. Liikaa rakkauden tunnustuksia,
      ja sulkuja että huomautuksia. keskity asiaan älä kaartele. ja sitten vielä.. että kuka 18 vuotias on neitsyt?!

      • break it up

        Luulenpa että monikin 18 vuotias on vielä neitsyt:) Tai mistäpä sitä tietää... On niitä varmaan niitäkin.


      • Make27

        Minä olen 27 v mies ja edelleen poikuus tallella. On meitä!

        Make27


      • Näkyy olevan...
        Make27 kirjoitti:

        Minä olen 27 v mies ja edelleen poikuus tallella. On meitä!

        Make27

        Niin näkyyhän näitä luusereita olevan ketkä eivät koskaan ole muijaa saaneet eivätkä välttämättä tule koskaan saamankaan.


      • mie
        Näkyy olevan... kirjoitti:

        Niin näkyyhän näitä luusereita olevan ketkä eivät koskaan ole muijaa saaneet eivätkä välttämättä tule koskaan saamankaan.

        Ehkä niitä on sellasii jotka haluu säilyttää neitsyytensä sille jota ihan oikeesti rakastaa, eikä jollekkin yhen illan jutulle...


      • ainoako?

        minä.. ja mikä parasta.. 20 vuotiaana!! varmaan ainoa lajiaan, mutta teen sen sitten kun hyvältä tuntuu.... että näin!


      • Nimetön

        mahtoi olla ihanaa. voi,minä en ole tuota vielä kokenut.kyllä sen vielä koen. toivotaan että yhtä onnellisesti kuin sinäkin! :)


      • nainen23
        break it up kirjoitti:

        Luulenpa että monikin 18 vuotias on vielä neitsyt:) Tai mistäpä sitä tietää... On niitä varmaan niitäkin.

        Oma mieheni niinsanotusti pääsi toimiin kuukautta vaille 20-vuotiaana. Meistä ei kylläkään kumpikaan itseään vartavasten "säästellyt", hänellä ei vaan ketään ollut sattunut kohdalle ja minä olin aloittanut jo 15-vuotiaana;)


    • Yx tyttö vaan...

      Kyllä mäkin olen viel neitsyt, enkä tod ole mikään teini enää...On jätkäkaveri, mutta sekstaamiseen asti ei olla päästy. Mä toivon, että mun jätkäkaveri on samanlainen kuin "tarinan jätkä" sit kun sänkyyn mennään...Ei ajattele vain itseään!!..

      • Break it up

        Onnee teille sitte ku sänkyyn pääsette :) Ei se ole mikään ylpeilyn aihe, jos on menettänyt neitsyyden nuorena, pikemminkin toisinpäin.


      • miina
        Break it up kirjoitti:

        Onnee teille sitte ku sänkyyn pääsette :) Ei se ole mikään ylpeilyn aihe, jos on menettänyt neitsyyden nuorena, pikemminkin toisinpäin.

        ite olin 16 ku neitsyys meni, laivalla kännissä enkä koskaan ollu seurustellu vakavasti. Sen jälkeen oon toivonu vaan että olisin edelleen, kolme vuotta myöhemmin neitsyt ja saisin antaa neitsyyteni jollekin josta oikeesti välitän. En oo koskaan voinut olla ylpeä siitä että en oo neitsyt, päin vastoin!


    • Domi

      Muuten hyvä tarina mutta sulla täytys olla pään kokonen kyrpä, jos ei kondomi siihen meinannu mennä xD

      • Break it up

        öö... Nyt on pakko kysyä, että onkohan sinulla kokemusta asiasta? Kondomeja on montaa eri kokoa, kuten luonnollisesti myös kaluja on eri kokosia.


    • Hedia

      Sinun kaltaisiasi miehiä pitäisi olla enemmänkin. Useimmat miehet ovat sitä "kaikki mulle heti nyt"-tyyppiä jotka eivät ajattele toista osapuolta. Toivottavasti löydän itsekin yhtä huomaavaisen miehen - tyttöystäväsi on todella onnekas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe