HIFK herättää AINA keskustelua!

tilastokammotus

Lätkä-aiheiset keskustelutpalstat sisältää puolet keskustelua HIFK:sta ja toinen puoli muista joukkueista...josta enemmistönä puolet suomineidon yläpäästä, Kärpät.

Aiheuttaa aina keskustelua, se on faktaa! mutta minkä takia, ehkäpä joku sen minulle kertoo?!

5

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Körmy

Koska Kärpät ja IFK ovat liigan parhaat jengit

• HIFK herättää keskustelua, mutta jostain syystä se keskustelu harvemmin on mitenkään imartelevaa.

• näkijä

hifk kohdalla vaikuttaa paljolti ruotsalaiset taustatekijät, myös tunnetusti homot ovat ottaneet hifk omakseen!! oletteko muuten huomannut että hifk: ssa tapahtuu globalisaatiota omat kotimaiset pelaajat siis ei nhl" avut"viltiin tilalle vierastyö voimaa elikän tästä esimerkkiä liiketalouteen firmat heivatkaa kotimainen osaava materiaali pihalle tillalle halpatyövoimaa kiinasta,ynm...

• PARAS

HIFK VERRATTUNA ESIM BLUESIIN JOKA KONTTAA AINA KUNNOLLA. ITSE TYKKÄÄN MM TUTOSTA MESTIS SM-LIIGAJOUKKUEENA

• yyyyy

ei ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3888
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1879
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1202
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      980
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      975
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      228
      954
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      800
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      799
    Aihe