Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

paras kampaamo oulaisissa

ihguu

miten voi näin pienellä paikkakunnalla olla niin paljon kampaamoita..eihän oo asukkaitakaan kuin hyppysellinen..

36

4789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töitä on

      Tarvitaan niitä partureita , kun ihmisen päässä kasvaa 12 kilometriä hiuksia vuodessa ja Oulaisissa ei kaljupäisiä asukkaita on 7000 niin sitä leikattavaa hiusta on 84 000 kilometriä joka ainoa vuosi. Siinä on tuhansia kilometrejä joka parturille.

      • ilonaihe

        Aila Laurila on paras,hänellä on nyt vuokratuolilainen,mutta ottaa vakiasiakkaita vastaan, palaa kesällä kampaamoonsa, hän on rehti ja hienotunteinen ja halvempi kuin muut.


      • ellinboxissa

        ..elli on halvin, pääsee heti , laatu on mitä on..


    • Vakiasiakas

      Hiuszetti on ehdottomasti paras,sinne kun pääsee ilman ajanvarausta,ja tytöt leikkaa nopeasti ja tosi hyvin!Niin ja edullinenkin on vielä!

      • vesijumppaaja

        Juu Hiuszetti on todella hyvä ,monet sitä kehuu ja oon itsekin siellä käynyt ja todennut ,hyviä ovat!


      • valikoiva

        Hiuzetissä on hyvä nimenomaan Elina,hänelle kannattaa varata aika!


      • Vakipoika

        Oon käyny jo vuosia. pääsee suht nopeasti ja hyvin leikkaavat etenkin Elmiina.
        Ei ehkä huokeimmasta päästä.


    • eppu4

      Hiuszetissä kiva palvelu, Anne on myös tosi hyvä ja tarkka, Mirvalle ei kannata puhua omia asioita, kuulostaa puhuvan toisten asioita, virpi huippu ja tyyli taitaa miesten tukanleikkuut. paljon ossaavia

    • Essensity

      ..nyt täytyy sanoa ettei yksikään aikaisemmin mainittu liippaa edes läheltä sitä "parasta"..jossa on kaikki elementit asiakaspalvelussa ja muissakin eri asiayhteyksissä kohdallaan..ja lopputulokset , miten sen nyt osais oikein julkituoda.. parempia kuin guru Vidal Sassoolla..

    • mökinmuori

      Onneksi on valinnanvaraa, ei sitä kaikkia voi miellyttää, aika vaikia homma kuiteskin tuo tukanleikkuu on jos tarkemmin ajattelee.

    • valinnan tehnyt

      Fiorel on paras kaikista, kokeillut olen muita, ja Fiorel vastaa odotuksia kaikissa asioissa.

      • mihinkatosinuori

        ..lappu luukulla, ei infoa ???


      • muuttto
        mihinkatosinuori kirjoitti:

        ..lappu luukulla, ei infoa ???

        jos tarkoitat Myllyrannan kampaamoa Fiorel,se on myyty Merlehdon Hannulle ja siihen tulee tilitoimista.


      • Anonyymi

        Henki haisi pahalle mutta hiukset kyllä leikkas.


    • miu4

      Minä en ole Mirvan kuullut kyllä puhuvan toisten asioita. Eräs toinen kampaaja kyllä, liikaa omia ja toisten asioita.

    • Tyytyväinen asiakas

      Raimohan se on paras eikä tarvi ite kehitellä jutunjuurta!

    • Vakiasiakas

      Tuulikki,ammattitaitoa ja kokemusta!

    • leidi14

      paras kampaamo hovihius

      • msessentials

        ..perustele: onnistuuko leikkaus, kauanko pysyy kiharat, onko hintataso kohdallaan, pitkäkö varausaika, onko pakkomyyntiä, miten ongelmien hoito-uusinnat jne.. Yhteydenoton mahdollisuus "virka-ajan" ulkopuolella..voi voi paljon olisi näillä kaikilla "yrittäjillä" opittavaa niin alasta kuin asiakaspalvelusta. Raimokin meni jo yli sietokyvyn ja joutuu nyt toppuuttelemaan hieman..


      • liha

        Hovihius paras. Tänään tilasin aikaa,sain 20.5.Tuo kertoo että on hyvä ja suosittu.


      • leidi14

        koska siellä osataan sanoa mikä kampaus sopii kellekkin jos ite ei ole varma sopiiko se. Ja sit kans jos tietää että haluu just tietyn kampauksen ja hän osaa myös sen tehdä ja hinnat kohillaan, mahollisuus soittaa virka-ajan ulkopuolella kiharat pysyy kauan kaikki on siellä hyvää ja parasta


      • Anonyymi
        msessentials kirjoitti:

        ..perustele: onnistuuko leikkaus, kauanko pysyy kiharat, onko hintataso kohdallaan, pitkäkö varausaika, onko pakkomyyntiä, miten ongelmien hoito-uusinnat jne.. Yhteydenoton mahdollisuus "virka-ajan" ulkopuolella..voi voi paljon olisi näillä kaikilla "yrittäjillä" opittavaa niin alasta kuin asiakaspalvelusta. Raimokin meni jo yli sietokyvyn ja joutuu nyt toppuuttelemaan hieman..

        Miksi haukut muita kampaamoja?


    • TuplaVaiKuitti

      Alkuperäinen viestiketjun aloittaja kysyy, miten voi olla niin monta parturia näin pienellä paikkakunnalla? Siten, kun monista partureista ei saa kuittia. Tietenkin poikkeuksiakin löytyy.

    • mökinmuori11

      Aina niitä löytyy mollaajia joka alalle, ei aatella loppuun asti asioita. On hyvä että joku viitsii työllistää itsensä, se on paikkakunnan etu, ei kokonaan näivety. Eiköhän he anna kuitin jokainen, ainakin itse olen saanut jos olen palveluja käyttänyt. Turha kateus ja mustamaalaaminen sais loppua . Ajatelkaa positiivisesti. Yrittäjyys ei ole laiskan homma!

    • nonstop

      Siten kun siellä käydään naapuripaikkakunniltakin!Kaikilla paikkakunnilla kun ei ole esim.sellaista parturia,jonne pääsisi ilman ajanvarausta!Mahtavaa kun Oulaisita löytyy tälläinen,vieläpä hinnaltaan edullinen,tasokas,hyvää jälkeä tekevä parturi!

    • kentältäkuultua

      ..menkää kaikki ellille, ei anna kuittia hinnat 5 € tukanleikkaus, 20 e permanentti, ei ajanvarausta vaan pääsee heti.. entinen eijan yrityskumppani..joka riutuu

    • muuttohaukkako

      Tuossa lueskelin näitä kirjoituksia ja ajattelin kysyä että minkälaiset hinnat näillä Oulaisten partureilla on kun leikkaa naisten puolipitkät hiukset muotoonsa kun kasvaneet jo että pitäis tilata aikaa. Olen vasta muuttanut tänne toiselta paikkakunnalta joten ei kokemusta täkäläisistä kampaamoista. Minne kannattaisi suunnistaa?

    • nonstop

      Naisten hiustenleikkaus 32e,miesten 26e Hiuszetissä,pääsee ilman ajanvarausta,hyvää jälkeä tekevät!Eikös ne hinnat ole näyteikkunoissa kampaamoissa?

    • menisin

      Ottaako se Fiorelin tyttö enää vastaan missään? Oli kiva tyttö ja hyvin leikkasi.

      • fledu

        Niin voisin minäki käydä värjäyttään,nyt en tiiä kenelle menis. Ja vois parturit tehä pliis kotisivut hinnastoineen,joillakin on.


    • Ei suosittele yhtään. Kaikki on iha paskoja partureita

    • Nipuli

      Poikamie paras eli käydään siellä isä ja pojat!

    • sipulit

      onko semmoista parturia joka parturois alapään

    • sherlokkiholmesi

      V on se kaikkien asiat tietävä, uteleva ja häpeilemätön.

      • kuikelo

        tarkoitakko sorvojan talossa olevan liikkeen pitäjää?


      • Anonyymi

        Tämä on kyllä niin totta 😀


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe