Tiesitkö, että Kaarinan kaupungin omistama ja osittain rahoittama Kaarinan Kehitys Oy on vaihtamassa toimitusjohtajaansa nykyisen toimitusjohtajan puolison (joka puolestaan on Kaarinan kaupungin hallituksen puheenjohtaja) tyttäreen? - Kantalainen siellä, kantalainen täällä - Aku ankassa oli muutama vuosi sitten sarjakuva Kainuun Korhosista, sii siellä on yleisin sukunimi, pian se on täällä Kantalainen?
Paikallinen "valtamedia" joka mainostaa itseään milloin pienen kuntalaisen ja milloin minkäkin pienen luontokappaleen vankkumattomana puolustajana on yllättäen hiljaa.
Kun vielä saman käytävän varrelta löytyy paikallinen valtamedian tuottaja joka laskuttaa naurettavia summia kaupungilta, siis kaupunkilaisilta eri kanavien kautta lienee ko paikka syytä julistaa pian jo nähtävyydeksi, nimeksi sopisi vaikka
Kaarinan Korea
Kuntalainen
Kim Il Kuntalainen
2
178
Vastaukset
- tgghhhgg
Jjjjnbbb
- gghhhhgg
Hhhhhhgg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839