Koska täällä koko ajan kysytään "olenko lihava?" niin tässä on vastaus kaikille kyselijöille. Voitte itse laskea onko painonne lähellä ihannepainoa.
Naiselle:
[oma pituus] - 110 = [ihannepaino]. Ruumiinrakenteesta riippuen se voi olla /- 5kg.
esim. 160cm - 110 = 50kg ( /- 5kg)
Miehelle:
[oma pituus] - 100 = [ihannepaino]. Ruumiinrakenteesta riippuen se voi olla /- 5kg, mutta toisaalta jos omaa paljon lihaksia niin painoa saattaa olla enemmän
esim. 180cm - 100 = 80kg ( /- 5kg)
Mikä on ihannepainosi?
11
183
Vastaukset
- otaksun
miksi kysyt?
- oikein menee!
Täyttä asiaa. Nyt läskit eivät voi lässyttää, että kyllä on ihan normaalipainoinen jos on 160cm ja 80kg.
Pidän hoikista naisista eli se menisi suunnilleen näin 170cm /55kg
tai 170/50kg.- salaatinlehtidieetti
Tykkäät varmaan auttaa neitoa hädässä, kun se elävä luuranko pyörtyilee?
- tietäjä.
salaatinlehtidieetti kirjoitti:
Tykkäät varmaan auttaa neitoa hädässä, kun se elävä luuranko pyörtyilee?
kateellisen läskin kommentti siinä.
- tietäjä.
tietäjä. kirjoitti:
kateellisen läskin kommentti siinä.
No ei se haittaa, olen itsekin kade hoikille ja fiksummille.
- jhdskdkajd
Itse naisena pidän vähän hoikemmista miehistä. 180/80 ilman mainittavaa lihasmassaa on ihanteeksi vähän turhan tuhti. Tykkäisin enemmän pituus - 110- vaihtoehtoehdosta tässäkin tapauksessa.
No, minä en kuitenkaan taida edustaa enemmistöä preferensseissäni, joten samapa tuo. - 5+14
Olen 170cm nainen ja mulle sellanen helposti ylläpidettävä paino on 78kg.
Sanokaa mitä sanotte, itse olen ainakin tyytyväinen.- otan osaa
Olet pullea
- 5+14
otan osaa kirjoitti:
Olet pullea
Rasvaprosenttini on hieman alle 24%, toisin sanoen aivan normaali. Joten ei tarvitse ottaa osaa, mutta kiitos kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257