Koska täällä koko ajan kysytään "olenko lihava?" niin tässä on vastaus kaikille kyselijöille. Voitte itse laskea onko painonne lähellä ihannepainoa.
Naiselle:
[oma pituus] - 110 = [ihannepaino]. Ruumiinrakenteesta riippuen se voi olla /- 5kg.
esim. 160cm - 110 = 50kg ( /- 5kg)
Miehelle:
[oma pituus] - 100 = [ihannepaino]. Ruumiinrakenteesta riippuen se voi olla /- 5kg, mutta toisaalta jos omaa paljon lihaksia niin painoa saattaa olla enemmän
esim. 180cm - 100 = 80kg ( /- 5kg)
Mikä on ihannepainosi?
11
157
Vastaukset
- otaksun
miksi kysyt?
- oikein menee!
Täyttä asiaa. Nyt läskit eivät voi lässyttää, että kyllä on ihan normaalipainoinen jos on 160cm ja 80kg.
Pidän hoikista naisista eli se menisi suunnilleen näin 170cm /55kg
tai 170/50kg.- salaatinlehtidieetti
Tykkäät varmaan auttaa neitoa hädässä, kun se elävä luuranko pyörtyilee?
- tietäjä.
salaatinlehtidieetti kirjoitti:
Tykkäät varmaan auttaa neitoa hädässä, kun se elävä luuranko pyörtyilee?
kateellisen läskin kommentti siinä.
- tietäjä.
tietäjä. kirjoitti:
kateellisen läskin kommentti siinä.
No ei se haittaa, olen itsekin kade hoikille ja fiksummille.
- jhdskdkajd
Itse naisena pidän vähän hoikemmista miehistä. 180/80 ilman mainittavaa lihasmassaa on ihanteeksi vähän turhan tuhti. Tykkäisin enemmän pituus - 110- vaihtoehtoehdosta tässäkin tapauksessa.
No, minä en kuitenkaan taida edustaa enemmistöä preferensseissäni, joten samapa tuo. - 5+14
Olen 170cm nainen ja mulle sellanen helposti ylläpidettävä paino on 78kg.
Sanokaa mitä sanotte, itse olen ainakin tyytyväinen.- otan osaa
Olet pullea
- 5+14
otan osaa kirjoitti:
Olet pullea
Rasvaprosenttini on hieman alle 24%, toisin sanoen aivan normaali. Joten ei tarvitse ottaa osaa, mutta kiitos kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187