Tällä palstalla julkaistaan törkeää rasistista virolaisvastaista tekstiä! Ensimmäinen ja viimeinen kertani.
Törkeää tekstiä
10
218
Vastaukset
- Aivari
Mielestäsi virolaiset ovat siis eri rotua? Slaavi-geenejä heillä toki on, mutta eiköhän Vironvastaisiin kirjoituksiin syynä ole ihan muut asiat kuin tausta sinänsä.
- Katse leveämmälle!
Niinkai jotakuta suomalaista kännääjää on Tallinassa kunnolla kusetettu, siitä se katkera asenne saattaa syntyä.
Eivät ymmärrä, että hyvä kun kusettivat niin ei noussut kuplaa otsaan.- ei vaan
Suomeen muuttaa joka vuosi satoja virolaisila sossun asiakkaiksi.
- Aleksi Neukkulainen
ei vaan kirjoitti:
Suomeen muuttaa joka vuosi satoja virolaisila sossun asiakkaiksi.
Joo Ruotsiin on muuttanut 300.000 suomalaista sossun asiakkaaksi -60 ja -70 luvuilla. Että saamapuolella tässä ollaan vielä :D
- viruslainen
Aleksi Neukkulainen kirjoitti:
Joo Ruotsiin on muuttanut 300.000 suomalaista sossun asiakkaaksi -60 ja -70 luvuilla. Että saamapuolella tässä ollaan vielä :D
Typerä voroloinen!
- poronsarvi
Kannattaisi tehdä tämän palstan kirjottelijoista rikosilmoitus kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Joutaisivat vastuuseen tollaiset kukluxklanistit.
Rasisti on reppana!- Aivar aivolima
Mielestäni virolaisista saa jokainen olla mitä mieltä tahansa. Negatiiviset mielikuvat eivät synny tyhjästä. Ainakaan minua ei haittaa eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä Virossa ajatellaan, tai mitä Suomessa loisivat tai muuten oleskelevat virolaiset ajattelevat suomalaisista "poroista". Oleellinen ero suomalaisissa ja virolaisissa onkin siinä, mitä hyötyä heistä on naapurimaissa. Suomalainen vie rahaa Viroon, kun taas virolainen vie sitä Suomesta ja aiheuttaa muuta taloudellista vahinkoa toisin kuin suomalainen Virossa. Poikkeuksiakin toki on.
- Pekka Peräsuoli
Aivar aivolima kirjoitti:
Mielestäni virolaisista saa jokainen olla mitä mieltä tahansa. Negatiiviset mielikuvat eivät synny tyhjästä. Ainakaan minua ei haittaa eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä Virossa ajatellaan, tai mitä Suomessa loisivat tai muuten oleskelevat virolaiset ajattelevat suomalaisista "poroista". Oleellinen ero suomalaisissa ja virolaisissa onkin siinä, mitä hyötyä heistä on naapurimaissa. Suomalainen vie rahaa Viroon, kun taas virolainen vie sitä Suomesta ja aiheuttaa muuta taloudellista vahinkoa toisin kuin suomalainen Virossa. Poikkeuksiakin toki on.
Sinusta ainakin syntyy erittäin negatiivinen ja vatsenmielinen kuva. Tapa jolla ajattelet ja kirjoitat on kateellista ja limaista ulostetta, joka haisee. Toivottavasti kasvat aikuiseksi ja paranet sielusi sairaudesta. Tapa jolla ajattelet tuo mieleen kansallissosialismin tai itänaapurin politrukit, se on kuvottavaa.
- Nuin
Aivar aivolima kirjoitti:
Mielestäni virolaisista saa jokainen olla mitä mieltä tahansa. Negatiiviset mielikuvat eivät synny tyhjästä. Ainakaan minua ei haittaa eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä Virossa ajatellaan, tai mitä Suomessa loisivat tai muuten oleskelevat virolaiset ajattelevat suomalaisista "poroista". Oleellinen ero suomalaisissa ja virolaisissa onkin siinä, mitä hyötyä heistä on naapurimaissa. Suomalainen vie rahaa Viroon, kun taas virolainen vie sitä Suomesta ja aiheuttaa muuta taloudellista vahinkoa toisin kuin suomalainen Virossa. Poikkeuksiakin toki on.
Totta puhut! Viron vastaisen rajan avaaminen on suurin kansallinen onnettomuus Talvisodan jälkeen, kustannukset Suomelle ovat satojen miljardien luokkaa.
- oiejfwo
Voisi sanoa että melkeinpä koko suomi24 on täynnä törkeää tekstiä, ei siihen liity millään lailla virolaiset. Jokainen joka haluaa taistella nyt valitsee foorumilla sopivimman alueen missä aukoa turpaansa. Ei tämä mikään ihmisten paikka olekaan, eikä meno parane oikein millään foorumilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419