Törkeää tekstiä

suomalainen0

Tällä palstalla julkaistaan törkeää rasistista virolaisvastaista tekstiä! Ensimmäinen ja viimeinen kertani.

10

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivari

      Mielestäsi virolaiset ovat siis eri rotua? Slaavi-geenejä heillä toki on, mutta eiköhän Vironvastaisiin kirjoituksiin syynä ole ihan muut asiat kuin tausta sinänsä.

    • Katse leveämmälle!

      Niinkai jotakuta suomalaista kännääjää on Tallinassa kunnolla kusetettu, siitä se katkera asenne saattaa syntyä.
      Eivät ymmärrä, että hyvä kun kusettivat niin ei noussut kuplaa otsaan.

      • ei vaan

        Suomeen muuttaa joka vuosi satoja virolaisila sossun asiakkaiksi.


      • Aleksi Neukkulainen
        ei vaan kirjoitti:

        Suomeen muuttaa joka vuosi satoja virolaisila sossun asiakkaiksi.

        Joo Ruotsiin on muuttanut 300.000 suomalaista sossun asiakkaaksi -60 ja -70 luvuilla. Että saamapuolella tässä ollaan vielä :D


      • viruslainen
        Aleksi Neukkulainen kirjoitti:

        Joo Ruotsiin on muuttanut 300.000 suomalaista sossun asiakkaaksi -60 ja -70 luvuilla. Että saamapuolella tässä ollaan vielä :D

        Typerä voroloinen!


    • poronsarvi

      Kannattaisi tehdä tämän palstan kirjottelijoista rikosilmoitus kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Joutaisivat vastuuseen tollaiset kukluxklanistit.

      Rasisti on reppana!

      • Aivar aivolima

        Mielestäni virolaisista saa jokainen olla mitä mieltä tahansa. Negatiiviset mielikuvat eivät synny tyhjästä. Ainakaan minua ei haittaa eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä Virossa ajatellaan, tai mitä Suomessa loisivat tai muuten oleskelevat virolaiset ajattelevat suomalaisista "poroista". Oleellinen ero suomalaisissa ja virolaisissa onkin siinä, mitä hyötyä heistä on naapurimaissa. Suomalainen vie rahaa Viroon, kun taas virolainen vie sitä Suomesta ja aiheuttaa muuta taloudellista vahinkoa toisin kuin suomalainen Virossa. Poikkeuksiakin toki on.


      • Pekka Peräsuoli
        Aivar aivolima kirjoitti:

        Mielestäni virolaisista saa jokainen olla mitä mieltä tahansa. Negatiiviset mielikuvat eivät synny tyhjästä. Ainakaan minua ei haittaa eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä Virossa ajatellaan, tai mitä Suomessa loisivat tai muuten oleskelevat virolaiset ajattelevat suomalaisista "poroista". Oleellinen ero suomalaisissa ja virolaisissa onkin siinä, mitä hyötyä heistä on naapurimaissa. Suomalainen vie rahaa Viroon, kun taas virolainen vie sitä Suomesta ja aiheuttaa muuta taloudellista vahinkoa toisin kuin suomalainen Virossa. Poikkeuksiakin toki on.

        Sinusta ainakin syntyy erittäin negatiivinen ja vatsenmielinen kuva. Tapa jolla ajattelet ja kirjoitat on kateellista ja limaista ulostetta, joka haisee. Toivottavasti kasvat aikuiseksi ja paranet sielusi sairaudesta. Tapa jolla ajattelet tuo mieleen kansallissosialismin tai itänaapurin politrukit, se on kuvottavaa.


      • Nuin
        Aivar aivolima kirjoitti:

        Mielestäni virolaisista saa jokainen olla mitä mieltä tahansa. Negatiiviset mielikuvat eivät synny tyhjästä. Ainakaan minua ei haittaa eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä Virossa ajatellaan, tai mitä Suomessa loisivat tai muuten oleskelevat virolaiset ajattelevat suomalaisista "poroista". Oleellinen ero suomalaisissa ja virolaisissa onkin siinä, mitä hyötyä heistä on naapurimaissa. Suomalainen vie rahaa Viroon, kun taas virolainen vie sitä Suomesta ja aiheuttaa muuta taloudellista vahinkoa toisin kuin suomalainen Virossa. Poikkeuksiakin toki on.

        Totta puhut! Viron vastaisen rajan avaaminen on suurin kansallinen onnettomuus Talvisodan jälkeen, kustannukset Suomelle ovat satojen miljardien luokkaa.


    • oiejfwo

      Voisi sanoa että melkeinpä koko suomi24 on täynnä törkeää tekstiä, ei siihen liity millään lailla virolaiset. Jokainen joka haluaa taistella nyt valitsee foorumilla sopivimman alueen missä aukoa turpaansa. Ei tämä mikään ihmisten paikka olekaan, eikä meno parane oikein millään foorumilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe