HEINÄKUUN VAUVA 2015

tITIO

Hei kaikki,
Itse odotan esikoistani ja laskettu aika 9.7.2015
Muita samassa veneessä olevia? :) Kuinka raskaus on sujunut?

10

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rastaana....

      Kiinnostaako ketään loppujen lopuksi kuka..tai ketkä on rastaana....
      Pitäiskö veikkauksen kehitellä peli jossa arvotaan muutama julkkis kerran kuussa onko rastaana vai muuten vain tukevoitumassa..

      • Mammamia1

        Pysy aiheessa! Ihmiset haluaa jakaa kokemuksiaan täällä.


    • TitiO

      No itse olen ainakin todella onnellinen raskaudestani!!
      Olisi mukava kuulla myös muiden tarinoita ja tuntemuksia.

      rastaana....? hah :D

    • Höpöti

      Heippa, minäkin odotan esikoistani ja jännät on paikat, olen nyt rv 10 6. Virallista päivää ei ole vielä annettu, mutta neuvolatäti laski alustavasti 31.7. Onnellisia ollaan miehen kanssa, ja tuntuu, että raskaus on lähentänyt meitä entisestään ja lujittanut suhdettamme. Ainoa negatiivinen asia toistaiseksi on ollut ympärivuorokautinen kuvotus ja paha olo, johon ei auta syöminen, lepääminen tai mikään muukaan. Outoja mielihaluja ei ole vielä tullut, outoja inhokkeja kylläkin, esimerkiksi pähkinät ja suklaa ovat alkaneet ällöttää suuresti. Kiva olisi kuulla muidenkin alkuraskausoireita?

    • -k-

      Hei! Minulla laskettu aika 8.7. ja ensimmäinen raskaus myös. Sujunut ihan ok, kerran joudun oksentamaan melkein joka päivä, jokohan se kohta loppuisi.. Mahaa ei ole tullut mielestäni vielä yhtään, missähän vaiheessa se alkaa näkyvästi kasvaa? Raskauden aikana tosin olen laihtunut pari kiloa varmaan juuri oksentamisen takia. Tilanteeni on siitä kurja, että minulla ei pahemmin ole apujoukkoja, saa jännittää miten pärjään yksin raskauden ja varsinkin sitten kun vauva on täällä. Lapsen isä on tavallaan "kuvioissa" mutta emme ole yhdessä, siitä ei tule mitään. Suhteellisen rauhallisin mielin olen pystynyt olemaan, mutta varmasti jossain vaiheessa iskee paniikki. Kaiken lisäksi kammoan synnytystä. Aion pyytää siis sektiota.

    • Elokuu-15

      Heippa! Täällä toinen raskaus kylläkin. LA noin 22.8 eli porskuttelen nyt rv8.
      Hyvin tähän asti raskaus mennyt. Pahoinvointia hieman, eipä oikein muuta.
      Esikoisesta oli oireeton koko raskaus.

      -k- kyselit mahan kasvusta. Itselläni maha alkoi näkyä rv 16-18 ja samoihin aikoihin rupesin tuntemaan myös liikkeitä. :)
      Miksi kammoat synnytystä? Minä itse taas kammoan sektiota :)
      Sinuna juttelisin pelkopolilla kammostasi. On mahdollista tehdä mm. kivunlievityssuunnitelma jopa täysin kivuttomasta synnytyksestä.
      Sektiosta toipuminen vie kuulemma kauemmin ja ei ole lapselle niin suotuisa tapa syntyä. Jos este synnytykselle olisi äidin tai vauvan vaara niin asia on eri tietty.

      • -k-

        Joo aion tästä puhuakin ja miettiä kaikki vaihtoehdot. Kai se on se kipu ja koko toimitus mikä pelottaa..


    • rentukka2

      Hei, täällä kans yks heinäkuista odottava! :) 22.7 la ja ensimmäinen tulossa.

    • La heinäkuussa in LA

      Hei, ihan vain ilmoituksena, jos ette tienneet; vau.fi sivustolla on oma ryhmä aina tietyn vuoden ja kuukauden lasketuille ajoille. http://forum.vau.fi/forums/laskettu-aika-heinäkuussa-2015.1073/ Tuli vain mieleen, kun luin tämän ketjun ekan "vastauksen".. siellä ei tällaisia häiriköitä ole :) Ihanaa odotusta kaikille

    • TitiO

      Kiva että tänne on tullut vastauksia :) Tsemppiä teille.
      Itse taistelen selkä/lantio-alueen ongelmien kanssa :/ ja nyt 18 4 rv menossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe