Intiasta poistuminen ja palaaminen

Käytöjä

Eli tarviiko uuden viisumin jos poistun maasta Nepaliin pariksi viikoksi ja palaan takaisin Delhiin paluulentoa varten Suomeen.
Visumihan on voimassa 6kk niin voiko sen ajan puitteissa vain poistua maasta ja palata ilman mitään turhia lisäkuluja?

6

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa kysyisit...

Otahan ihan itse siitä selvää, kun haet viisumia, niin se selviää silloin kaikista parhaiten. Tämä palsta on Goan matkaajille, jotka ei poistu välillä Intiasta ja siten eivät tiedä viisumeista hölkäsen pöläystä.
      Aiemmin oli tuo 2kk sääntö, eli et voinnut tulla Intiaan uudelleen ennen 2kk ajan kulumista, vaikka viisumi olikin vielä voimassa. Lienee muuttunut taikka siihen tarjolla vaihtoehto juuri sinun kysymääsi tilanteeseen. Vaan se selviää helposti viisumia hakiessa ja saat kerralla asian kuntoon.

• Jospa kertoisit...

Missä kohtaa täällä sanotaan että tämä palsta on vain Goan matkaajille?

• Jospa kysyisit...
        Jospa kertoisit... kirjoitti:

Missä kohtaa täällä sanotaan että tämä palsta on vain Goan matkaajille?

Vuosia tätä palstaa aina silloin tällöin seuranneena olen huomannut ikäväkseni, että Intia mielletään VAIN Goaksi ja korkeintaan "kultaiseksi kolmioksi" muun Intian unohtuessa käytännössä tyystin. Neuvotkin ovat sitten sitä ja tätä...
        Muutamia poikkeuksia (Omat matkat Intiaan ja Pera pappa) lukuunottamatta, tiedot perustuvat pelkästään Goan pakettimatkoihin. Muutama mummo vielä säätämässä aamiaisineen aj aurinkovarjoineen...
        Pidän kuitenkin viisumeihin liittyviä asioita niin tärkeänä matkailussa, että kehoitan kyllä viisumia hakiessa selvittämään viisumin tarpeen mukaan, ettei tule yllätyksiä. Täällä palstalla saa niin monenlaista tietoa, jopa joskus hengenvaarallistakin (mm. rokotuksiin ja malarialääkityksiin), etten missään nimessä luottaisi näihin "asiantuntijoihin" täällä.

• Kaksikk

2 kk sääntö on jo vuosia vanha asia, EI ole enää käytössä!

• PerttiS

iliman muuta kannattee ite selevittää tuomoset tähelliset asiat, eikä uskua mejän mithään tietämättömien Goan kävijöihen höpötykshiin.
      kuiten oletusarvosesti voit lähtiä siittä että normaali turistiviisumi myönnethäään nykysin kuuveksi kuukaueksi multiple entrynä, eikä mithään erityistoimenpitheitä tarvita uusisa maahantuloisa, lukuunottamatta muutamia poikkeuskansalaisuuksia:
      Re-Entry Permit
      Question: I wish to visit India again within two months of my last departure. Do I need to apply for a Re-Entry Permit?
      Answer: The requirement to apply for a Re-Entry permit has been waived for those currently holding Tourist visas that are valid for your entire trip; except for nationals of China, Iran, Pakistan, Iraq, Sudan, Afghanistan and Maldives passport holders or foreigners of Pakistan origin and stateless persons.

terkut:
      perapappa

• Visas

Hyvä perapappa! Kirjoituksiasi on kiva lukea ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1050
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      866
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    Aihe