Terve kaikki lukijat.Olen tässä pohdiskellut näitä kirjoituksia mutta tuloksetta.Olen sitä mieltä pikkujoulujuhlista että sinne mennään syömään ja juomaan ja lystiä pitämään.Kuka normaali suomalainen mies tai nainen nyt hakee jotain seksiä sieltä.Ihmellistä höpinä.Onko jouluaattonakin miehet ja naiset juoksemassa ulkona hakemassa seksiä.Ei pukki eikä muori ehti pysähtyä siks aikaan että saisitte vierasta.Vietetään nyt mukavat ja rauhalliset pikkujoulujuhlat niin saamme aattona hyvällä omatunolla avata ihania lahjoja joka oma rakas uskollinen vaimo tai mies on teille suonnut.
onnellinen
Mr Bean
1
617
Vastaukset
- Pena
Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Säälin näitä miehiä ja naisia, jotka tänne kirjoittavat seikkailuistaan hyvällä mielellä ja niillä kerskuen. Onneksi maailmassa on vielä kunnollisiakin ihmisiä!
Hyvää joulunodotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1365816
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962619- 1352561
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 131568
- 641190
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä11081Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 82865