Terve kaikki lukijat.Olen tässä pohdiskellut näitä kirjoituksia mutta tuloksetta.Olen sitä mieltä pikkujoulujuhlista että sinne mennään syömään ja juomaan ja lystiä pitämään.Kuka normaali suomalainen mies tai nainen nyt hakee jotain seksiä sieltä.Ihmellistä höpinä.Onko jouluaattonakin miehet ja naiset juoksemassa ulkona hakemassa seksiä.Ei pukki eikä muori ehti pysähtyä siks aikaan että saisitte vierasta.Vietetään nyt mukavat ja rauhalliset pikkujoulujuhlat niin saamme aattona hyvällä omatunolla avata ihania lahjoja joka oma rakas uskollinen vaimo tai mies on teille suonnut.
onnellinen
Mr Bean
1
606
Vastaukset
- Pena
Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Säälin näitä miehiä ja naisia, jotka tänne kirjoittavat seikkailuistaan hyvällä mielellä ja niillä kerskuen. Onneksi maailmassa on vielä kunnollisiakin ihmisiä!
Hyvää joulunodotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396619
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495709- 1234871
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434470Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523872- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522946Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242352- 352228
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187