Pettäjille

lue ja katso peiliin

Sinä pettäjä miksi petät, jäikö nuoruusvaihde päälle, elätkö huonossa suhteessa... katso peiliin oletko tyytyväinen elämääsi, eikö ylennys ym asiat olisi parempi hankkia kovalla työllä, ansaita jotta voisi olla "ylpeä" ylennyksestään,
( sänkyyn nyt osaa kaatua jokainen)

olet osoittanut ammattitaitosi kun saat ylennyksen ilman naimista. Saat kunnioitusta osaksesi.

Jotenkin en jaksa uskoa että voit pettämisen jälkeen katsoa naimakumppaniasi (tai aviopuolisoasi) silmiin samoin kuin aikaisemmin ja jotenkin uskon että vastapuolikin halveksuu sinua ja auta armias jos vielä satut "rakastumaan" ( kiihkossa nyt latelee kukin ties mitä taivaallista..) - Näissä pettämis jutuissa varsinkin.

On parempi olla ja pysyä sinkkuna jos jokainen vastaantuleva vastakkainen sukupuoli jarruttaa ja ohjaa väärille urille.

Miettikää ensin perhettä, puolisoa, lapsia, lapsia et voi huijata, he vaistovat jos isin ja äidin suhde rakoilee-->kaikki tulee ilmi
aikanaan.

Mitäs sitten kun se tulee ilmi silloin kun olet "kasvanut aikuiseksi" ja lopettanut pettämishommat--> sattuuko sydämmeen?--Voi voi, olisit miettinyt ensin ja toiminut sitten (toisin)? siinäpä sitten korjailette ja vakuuttelette ettei se merkinnyt mitään ja jätät puolisoon ikuisen epäilyksen " oliko näin".

5

1412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyh...

Petän muijaani säännöllisesti ja aion pettää myös pikkujoulubileissä ja ilman minkäänlaisia tunnontuskia.

Turhaan siis saarnaat. Minä teen täsmälleen mitä haluan. Muija pärjäilköön omillaan ja hoitakoon kotona kakaroita. Olen ansainnut breikin silloin tällöin.

• Kaitsu

Vai niin, olet ansainnut vai? Sinunlaisesi tyyppi ei ole ansainnut edes perhettä, Kun ajattelee vain jalkovälillään, on turhaa odottaa kunnioitusta laajemmalti.

• Kunnioitus
        Kaitsu kirjoitti:

Vai niin, olet ansainnut vai? Sinunlaisesi tyyppi ei ole ansainnut edes perhettä, Kun ajattelee vain jalkovälillään, on turhaa odottaa kunnioitusta laajemmalti.

Kaltaistasi vaimon tohvelin alla elävää tahdotonta ja kuuliaista koirapalvelijaa varmaan kunnioitetaan melkoisesti.

Veikkanpa että muijasi lähtee tosimiehen matkaan heti kun tilaisuus koittaa ja jättää sinut lattioita kuuraamaan.

• luuseri
        Kunnioitus kirjoitti:

Kaltaistasi vaimon tohvelin alla elävää tahdotonta ja kuuliaista koirapalvelijaa varmaan kunnioitetaan melkoisesti.

Veikkanpa että muijasi lähtee tosimiehen matkaan heti kun tilaisuus koittaa ja jättää sinut lattioita kuuraamaan.

Veikkaanpa, että näiden tosimiesten naiset lähtee vielä herkemmin toisten matkaan..

Ja sitten sitä etsitään itku kurkussa haulikkoa, kun ei pystykään elämään ilman sitä muijaa, jolle on esitetty tosimiestä..

• trilby

kvaak kvaak kvaak. ei ole tarvetta pettää mulla, mutta ärsyttää tollaset tekopyhät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6619
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5709
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4871
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4470
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3872
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2946
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2352
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2228
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe