Onko vastaavia kokemuksia? Hoitanut tai paremminkin yrittänyt hoitaa meidän yhtiön asioita, ei vakuuta... tekninen osaamattomuus loistaa, vääriin asioihin käyttää aikaa jos edes siihenkään, vanhanaikaisilla syteemeillä ja tavoilla asioiden hoito. laskuttaa kyllä osaa, joka risauksesta lähtee lasku, kyllästytty on!
Kokemuksia isännöinti T.Lipponen Oulu
5
178
Vastaukset
- nikkari
Osta okt, oma tupa oma lupa. Niin minä tein.
- turhaantunut
taas näitä viisastelijoita... joo, ostasisin, mutta EI täällä keskustassa ole omakotitaloja. Vanhoihin taloihin varsinkaan en koske, vesivahinkoja, hometta ja energiasyöppöjäkin! Olen eläkeellä, terveyttä en pilaa.
- nikkari
No osta uusi asunto, rivari tai joku muu, ei hometta eikä terveys ole vaarassa.
Ja uusissa ei remonttihuokiakaan, käy isännöitsijäksi kuka vaan, vaikka taloyhtiö itse hoitaa juoksevat asiat, ei siihen tarvi ketään palkata, ihan turhaa kulua vaan. - Rakennustaito hukassa
nikkari kirjoitti:
No osta uusi asunto, rivari tai joku muu, ei hometta eikä terveys ole vaarassa.
Ja uusissa ei remonttihuokiakaan, käy isännöitsijäksi kuka vaan, vaikka taloyhtiö itse hoitaa juoksevat asiat, ei siihen tarvi ketään palkata, ihan turhaa kulua vaan.Etpä taida tietää tämän päivän rakentamisen tasosta. Uuden asunnon ostaminen on riskihommaa. Pitäisi palkata rakennusvaiheessa asukkaiden edustajaksi valvoja työmaalle, luovutuksen jälkeen lakimies pitämään asukkaiden puolia, jos sattuu olemaan rakentaja sitä mieltä, ettei kuulu heille rakennusvirheiden korjaukset. Näin ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.
- Olutlesta
Paska tyyppi. Joku lestadiolainen tietenkin, mutta kaikkihan Oulusa paskaa. Onneksi Oulussa on sentään olut kylymää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau576816Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752577
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181688
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502- 301497
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127