Huoli mummostani. Onko hän sekaisin vai puhuuko totta?

epätieto

Hei,

Olen nyt muutaman vuoden kuunnellut mummoni valituksia että en elä omaa elämääni, minulla on väärä ihminen rinnalla, huono työ, vääränväriset hiukset... Hän myös hukkaa kaiken kotonaan ja sanoo että hänen kotonaan käy joku varastamassa. Onko tämä totta? Sanoi vielä kuolevansa tänä vuonna.

Kävin vähän aika sitten meediolla koska perhe huolettaa minua. On ollut aina rikkinäinen perhe ja en tiedä miten olla yhteydessä kaikkien kanssa ja auttaa niin että olisimme enemmän yhtenäinen. Onko edes mahdollista? Nuorimman siskoni kanssa olen nähnyt vain pari kertaa viimeisten vuosien aikana. On todella paha mieli siitä.. En tiedä mitä tehdä. Hänen sukulaisensa estää kaikella tavoin kontaktit. En meediolta oikein saanut mitään apua enkä tiedä uskoakko ollenkaan näkiöihin...

Jos tuleekin niin että tähän viestiin vastataan niin olen hurjan kiitolliinen :)

5

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalat maassa

      Mummosi on sairastumassa dementtiaan, eihän siihen edes tarvita ketään ennustajaeukkoa. Usein vanhus tulee harhaiseksi ja tuo on aika yleistä, että selitetään jonkun käyvän. Mummo kannattaa käyttää lääkärillä, että saa oikean lääkityksen sillä se elämä joksikin aikaa helpottuu kun lääke alkaa antaa vastetta. Sellaista se vanhuus on. Miksi sinä välittäisit mummosi valituksista ettei sinulla ole oikean väriset hiukset tai oikea ihminen rinnallasi opettele olemaan välittämättä sinähän sitä sinun elämää elät eikä mummosi. Yksin on aika vaikea saada hajonutta perhettä kasaan siinä pitää kaikkien tulla vastaan toisiaan. Kutsu kaikki koolle ja kerro mitä haluat muilta perheesi jäseniltä ja katso mitä siitä seuraa. Elämä jatkuu kuitenkin. Hymyä huuleen ja älä ota turhia taakkoja harteillesi elämä on siihen liian lyhyt.

    • epätieto

      Niin, kai se järki vaan pitäis ottaa käteen eikä uskoa humpuukkiin..

      • jalat maassa

        Oikea asenne. Tiedoksi kuitenkin, että sinulle tulee tästä vuodesta mahtava vuosi. Rahan tuloa ei voi estää muista tehdä lotto. Kesäsi on ikimuistoinen hyvällä tavalla. Mukavaa elämää sinulle.


    • Mummosi oireet viitavat alkavaan Altshaimerintautiin.Olisi hyvä käydä lääkärin luona niin asiat selviävät.Yhtein huolenpito mummostai siskon kanssa yhdistää teitä.Pitäkää yhteyttä sukulaisista huolimatta ei se heile kuulu.Kysy jos jotai tuli mieleen.Zonette

    • epätieto

      Toivon tosiaan, että rahan tuloa ei voi estää, koska lopetin kuukausi sitten työn osittain selkäkipujen takia ja koko ajan ollut aktiivisessa hakusessa uusi. En pysty olemaan pitkään tekemättä mitään töitä, joten miellyttävää työpaikkaa odotellessa :) Kiitos kun olette vastailleet!
      Aijon lukea Altshaimerista, jospa osuisi nappiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe