Lyhyestä virsi kaunis, eli ostin tuossa pari päivää sitten 7-Elevenistä Truen prepaid Tourist Inter Simin (tjsp), mutta ei toimi. Puhelin valittaa, että sim-kortti ei pysty tai ole oikeutettu rekisteröitymään verkkoon. Kokeilin niin automaattista kuin manuaalista verkon valintaa ja kokeilin myös toisella puhelimella. Kävin myös itse operaattorin liikkeessä, jossa asiakaspalvelija sanoi, että pitäisi mennä MBK:hon unlockaamaan puhelin, ja että LG:llä hinta olisi ehkä tuhat bahtia.
Kuitenkin kovasti ihmettelen, sillä Suomesta ostamani puhelin ei ole lukittu mihinkään verkkoon. Mistä unlockaamisesta siis tässä oikein on kyse? Lievästi sanottuna erikoista, sillä puhelimenhan tulisi toimia aivan normaalisti sim-kortin vaihdon jälkeen. Esimerkiksi thaimaalaisen partnerini belgialaisen ystävän prepaidit ovat aina (ilmeisesti) toimineet ilman minkäänlaisia unlockauksia. Minun puhelimilla ei edes ikinä kysy pin-numeroa käynnistäessä.
Vinkkejä?
Miksi sim-kortti ei toimi?
Kyssim
5
190
Vastaukset
- dipl insinööri
- telexit
One-2-call kortti toimii
- toiminta ohje
Puk 2 koodi lukossa etkä tiedä koodia suuntaa siis MBK
- aappapp
Kiitos kaikista erittäin asiantuntevista kommenteista. Asia ei kuitenkaan vielä ratkennut, minkä lukituksen poistosta on kyse.
- who know
Sim 2 ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184270Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51317Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63745
- 176730
- 30727