Lyhyestä virsi kaunis, eli ostin tuossa pari päivää sitten 7-Elevenistä Truen prepaid Tourist Inter Simin (tjsp), mutta ei toimi. Puhelin valittaa, että sim-kortti ei pysty tai ole oikeutettu rekisteröitymään verkkoon. Kokeilin niin automaattista kuin manuaalista verkon valintaa ja kokeilin myös toisella puhelimella. Kävin myös itse operaattorin liikkeessä, jossa asiakaspalvelija sanoi, että pitäisi mennä MBK:hon unlockaamaan puhelin, ja että LG:llä hinta olisi ehkä tuhat bahtia.
Kuitenkin kovasti ihmettelen, sillä Suomesta ostamani puhelin ei ole lukittu mihinkään verkkoon. Mistä unlockaamisesta siis tässä oikein on kyse? Lievästi sanottuna erikoista, sillä puhelimenhan tulisi toimia aivan normaalisti sim-kortin vaihdon jälkeen. Esimerkiksi thaimaalaisen partnerini belgialaisen ystävän prepaidit ovat aina (ilmeisesti) toimineet ilman minkäänlaisia unlockauksia. Minun puhelimilla ei edes ikinä kysy pin-numeroa käynnistäessä.
Vinkkejä?
Miksi sim-kortti ei toimi?
Kyssim
5
261
Vastaukset
- dipl insinööri
- telexit
One-2-call kortti toimii
- toiminta ohje
Puk 2 koodi lukossa etkä tiedä koodia suuntaa siis MBK
- aappapp
Kiitos kaikista erittäin asiantuntevista kommenteista. Asia ei kuitenkaan vielä ratkennut, minkä lukituksen poistosta on kyse.
- who know
Sim 2 ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237