Kävi moka,vaihdoin laturin veneeseen ja käynnistin koneen. No eihän se ladannut ja ajattelin että psakan möivät. Hieman seuraavana aamuna (huh huh) tutkin ja kas,kas herätejohto oli irti. Siinä ei aika riittänyt tutkia ja käynnistellä enempiä kun oli kiire kapitalismin rattaita pyörittämään..toimisikohan tuo laturi vielä jos pistäis sen herätepiuhan kiinni? Vai onko se taas uhrattava 60e oppirahojen piikkiin? Jos jotain kiinnostaa niin koneena on valmetin "huippu"-diesel ja laturissa tehoja jos se enää toimii 45A.
Rikoin laturin?
5
292
Vastaukset
- Höh !
Ei se mikskään mee tyhjää pyöriessään.
- komppaus
Toimii ja jos ei toimi niin ei oo tosta kii
- jotain hyvääkin
LUin ensin että rikoin laiturin. Voit olla iloinen: laturin korjaaminen on pienempi juttu.
- Pilkun tökkijä
Se oli siellä saimaalla vai missä sen nyt olikaan se laitureiden rikkoja sillä jahdillaan. Täysin er juttu kuin joku pikku valmetin laturi...
No ihan varmasti toimii. Ei laturi niin pöljästi ole suunniteltu. Herätejohto on sarjassa laturin varoitusvalon kanssa. Se lamppu rikkoutuu joskus eikä se laturia tuhoo.
Laita johto kiinni ja homma on OK...
Laturin varsinainen tuho saadaan aikaan katkaisemalla pääkytkin moottorin käydessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201869- 861632