Nyt kun pikkujoulukausi käy kiivaimmillaan, on syytä ottaa esille yksi ikävä asia joka tähän juhlaan liittyy - alkoholi.
Jos juhlissa on tarjolla alkoholia, niin pyytäkää alkoholiton vaihtoehto. Se pelastaa monilta ongelmilta ja jälkisotkuilta.
On hyvin valitettavaa että suomalaiseen juhlakulttuuriin kuuluu tuo pirullinen viina mukaan.
Sääli ettei osata viettää hauskaa ilman viinaa.
Raittius on parasta
8
1207
Vastaukset
- minä osaan
älykkäässä seurassa nimittäin.
- alkoholitonta vaihtoehtoa, jos
aikoo viettää jouluja humalaisten kanssa. Sellainen pieni you know, joka hieman hämärtää ja pehmentää maailmankuvaa. Vaikka viinilasi.
- miten selvitään
pikkujouluista. Kunhan ei tarvitse olla kuskina. Otan ennen juhlia rentouttavan ns. passiflorakapselin ja ehkä guarana-kapselin, jos on jo ennestään valvottu. Illan kulueesa tietyin väliajoin kevyitä enintään kolme , neljä drinkkiä ja koton kannatta syödä ruokaa.
- varmistaa mieluiten ajoissa
miten selvitään kirjoitti:
pikkujouluista. Kunhan ei tarvitse olla kuskina. Otan ennen juhlia rentouttavan ns. passiflorakapselin ja ehkä guarana-kapselin, jos on jo ennestään valvottu. Illan kulueesa tietyin väliajoin kevyitä enintään kolme , neljä drinkkiä ja koton kannatta syödä ruokaa.
olen nähnyt, miten juhlissa voi käydä, vaikka olisi melkein selvin päin. Rikollisliigat on valmiina juhliin ja ryöstelyyn.
- nuori neiti
juhlia voi todellakin ilman alkoholia! itselläni oli jo pippalot, ja oli tosi hauskaa! eikä aamulla krapulaa =D
- sade
olen käynyt firman pikkujouluissa jo vuosia selvin päin. juon toki ruoan kanssa viiniä ja pidän limsalasia nenän alla koko illan, eikä kukaan kysy, mitä siinä on. Jostain syystä toisia vaivaa, jos yksi ei humallu. Osaan kyllä avata suuni ilman viinaakin.
Sitten ne katsoo ihmeissään kun minä lähden omalla autolla kotiin, tai minne nyt sitten tieni viekään... seuraava aamu on takuulla parempi kuin muilla.
- pikkutyttö
..siis kyllähän minäkin osaan pitää hauskaa pikkujouluissa ilman viinaa mutta se riippuu ihan seurasta,kas kun kaikki tuttavat ovat viinaan meneviä.Toisaalta osaan myös juoda sitä viinaa niin etten pidä hauskaa kenenkään kanssa..
- spider
Itse en käytä juurikaan alkoholia, mutta kavereiden piirissä alkoholi on sääntö ei poikkeus. Se aiheuttaa välillä pieniä ongelmia...
Poikakaverikin juo suht paljon viikonloppuisin ja välillä on tylsää, kun samat kännisten jutut kuulee illan mittaan jo kymmenettä kertaa...
Mutta kovapoäinen kun olen en juo alkoholia kuin silloin kun itseä huvittaa... Ja seuraavana aamuna seitsemän aikoihin on kiva soitelle edeltävän illan juhlijoille ja kysyä viattomasti "ei kai ole pää kipeä?"
Hauskaa joulunalusaikaa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992