-----------

metällinen

-----------

5

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Huomenta. :) Olen aina ollut kiinnostunut totuusliikkeistä ja totuuskomissioista. Muistamme varmasti Etelä- Afrikan totuuskomission toiminnan apartheim-politiikan johdosta. Syyskuun 11. päivän tapahtumat vuonna 2001 ovat erittäin mielenkiintoisia ja sen osalta tapahtui paljon hämärää. Tutustukaapa ihan huviksenne tähän. Minua on aina ihmetyttänyt WTC 7 -tapaus. Miten voi pilvenpiirtäjä sortua kuin korttipakka itsestään. :)

        http://www.11syyskuu.net/index.htm


      • ++++++++++++++++++++
        reagan kirjoitti:

        Huomenta. :) Olen aina ollut kiinnostunut totuusliikkeistä ja totuuskomissioista. Muistamme varmasti Etelä- Afrikan totuuskomission toiminnan apartheim-politiikan johdosta. Syyskuun 11. päivän tapahtumat vuonna 2001 ovat erittäin mielenkiintoisia ja sen osalta tapahtui paljon hämärää. Tutustukaapa ihan huviksenne tähän. Minua on aina ihmetyttänyt WTC 7 -tapaus. Miten voi pilvenpiirtäjä sortua kuin korttipakka itsestään. :)

        http://www.11syyskuu.net/index.htm

        WTC 7:sta puhuttaessa jotkut sanovat sitä myötätunto romahtamiseksi, eihän se muutoin ole mahdollista ilman räjähteitä.
        Bussi teki "ryssät" jotta sai oikeutuksen ja maailman hyväksynnän sodilleen.

        Irakin sodan "todisteetkin" oli valehtelua, lausunnon kemiallisista aseista antanut
        Britti kertoi antaneensa tahallaan väärää tietoa. Lausunnon antamisen jälkeen siis sen jossa kertoi asian valheellisuuden asian tuntija löytyi puistosta kuolleena.

        Itse sattuneesta syystä katsoin tv:n live lähetystä jo silloin kun ensimmäinen lentokone osui WTC rakennukseen, sen jälkeen alkoikin koko maailmanlaajuinen tv:n live lähetys jossa toinenkin lentokone osui WTC rakennukseen.
        Miksi se piti näyttää kaikille? No, uskovat ainakin kun näkevät siihen on helppo sitten liittää ne hämärät toimet.
        Katsoin koko esityksen alusta loppuun, ensimmäisen koneen osumisesta tornitalojen ja korttelin päässä olevan WTC 7 romahtamiseen saakka.
        WTC talojen omistaja teki hyvän tilin, kun meni ja nosti talojen vakuutus arvoa juuri ennen iskuja, halliburton ja dick, bussi ja taaloja taskuun. Kyllä tuo ahneus on paha asia, niin sehän on kuoleman synti meille Kristityille.

        Miksihän JFK tutkintaa ei ole julkaistu, siis sitä missä kerrotaan enemmän totta?


      • Voi hyvänen aika?
        reagan kirjoitti:

        Huomenta. :) Olen aina ollut kiinnostunut totuusliikkeistä ja totuuskomissioista. Muistamme varmasti Etelä- Afrikan totuuskomission toiminnan apartheim-politiikan johdosta. Syyskuun 11. päivän tapahtumat vuonna 2001 ovat erittäin mielenkiintoisia ja sen osalta tapahtui paljon hämärää. Tutustukaapa ihan huviksenne tähän. Minua on aina ihmetyttänyt WTC 7 -tapaus. Miten voi pilvenpiirtäjä sortua kuin korttipakka itsestään. :)

        http://www.11syyskuu.net/index.htm

        Palstalle kuulumaton avaus tilinumeroineen joihin voi lähettää rahaa. Oletko sinä reagan ihan varma siitä, että olet tehtäviesi tasalla? Uskomatonta että vielä vastaat avaukseen joka sinun olisi pitänyt poistaa välittömästi?


      • kyllä minä muistan
        reagan kirjoitti:

        Huomenta. :) Olen aina ollut kiinnostunut totuusliikkeistä ja totuuskomissioista. Muistamme varmasti Etelä- Afrikan totuuskomission toiminnan apartheim-politiikan johdosta. Syyskuun 11. päivän tapahtumat vuonna 2001 ovat erittäin mielenkiintoisia ja sen osalta tapahtui paljon hämärää. Tutustukaapa ihan huviksenne tähän. Minua on aina ihmetyttänyt WTC 7 -tapaus. Miten voi pilvenpiirtäjä sortua kuin korttipakka itsestään. :)

        http://www.11syyskuu.net/index.htm

        ihmetelleeni miten kamerat lähetti maailmanlaajuisesti livelähetystä torniin lentäneestä lentokoneesta kuin tilauksesta? Sitten vielä löysivät syyllisten virheettöminä säilyneitä passeja tms tornien raunioilta mikä lähes jo nauratti vähättelemättä ihmisuhreja yms


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe