Mielipiteitä ko. hotelleista kaivataan...
Playa del Sol vai Neptuno?
10
304
Vastaukset
Itse menisin Neptunoon,Playa del Sol on perinteisesti ruotsalaishotelli,enemmän tai vähemmän.
- Satunnainen matkaaja
Jos ei Neptunon asiakaskunta - noin puolet hinttejä - häiritse, niin uskoakseni se on rauhallisempi paikka oleilla.
Playa del Solissa saattaa liikenne ja yön musiikki häiritä. - banjo
Satunnainen matkaaja kirjoitti:
Jos ei Neptunon asiakaskunta - noin puolet hinttejä - häiritse, niin uskoakseni se on rauhallisempi paikka oleilla.
Playa del Solissa saattaa liikenne ja yön musiikki häiritä.molemmissa pakari joutuu koville,
- KYSYVÄ
????????????????
- 11+11
Jos tykkäätte tanssia niin Soliin. Tai no, lattia voi olla aika kansoitettu kun on vain postimerkin kokoinen... ja Svenssonit rynnii päälle niin kuin tapa heillä on.
Jos matkustaisi yksin vailla seuraa niin sieltä voisi bongata?- Sol on hyvä
Solin musiikki on loppuillasta usein näitä todella hyviä klassikkobiisejä. Ruotsalaiset tanssivat lyhyillä askelilla, eikä laukata. Voi tanssia vähän niin kuin silloin yökerhoissa parikymmentävuotta sitten, eli voi olla melko lähekkäin. Ystävälliset hurrinaiset pitivät minulle kurssia. Hyvä vinkki on vireille miehille, että kun Foxiin erehtyy vähän keskimääräistä nuorempi nainen, jonka hermot eivät kestä kuunnella mummomusiikkia kuin keskimäärin 15 min, voi kysyä mukaan Soliin. Sol on kielitaitoiselle hyvä paikka.
- mikue
Hyvä tietää, kun monet suomalaiset tanssivat kuin sarkaojia ylittäin.
- Ei hiekkamyrskyä
Millainen on Playa del Solin auringonottoterassi katolla? Aurinkotuoleja, pöytiä...? Ja onko kovin tuulinen?
- Kiinnostaa minua
Millä matkatoimistolla on Neptuno?
- Playa del Sol
Neptuno ainakin Tjäreborgin kautta saatavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520