Kuka on se blondi joka ajaa mustalla bemulla?
blondi
kiinnostaavaan
5
294
Vastaukset
- jaska 17cm
Maria se on vanhempi 50v.
- kiinnostaavaan
Puuma?
Viekö se kotia vai pitäökö olla itellö paikka?
Oon niin lihava ettei autossa onnistu!
- Näin_on
Astrid T satiinissa.
- Pulujeninhoaja
AI tarkotatko sitä pulua, laihat jalat ja iso maha :)
- kiinnostaavaan
Näin sen taas ja sorry se oliki musta mersu millä ajelee.... edelliseen väärään automerkki havaintoon taisi vaikuttaa "lievä" humalatila. Eli kuka ja mersulla ajaa.... olisko ollut e-sarjan mese
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896